Ik dacht dus dat je ze op Explore of viavia steeds op Instagram zag, maar ik snap nu met de rest van de reacties pas dat je ze in het echt op je eigen vakantie ziet
Hahaha kwam ik ze maar online tegen! Ik heb alle mogelijke hashtags al gezocht!
Call me a detective, maar ik vermoed dat dit ze zijn.
Ik kwam op haar pagina via de pagina van haar kind trouwens. Via die weer op een zus en toen op die van de moeder.
Jeetje zoekt de papa van Royke nog mensen?
Die hashtag in haar bio. #powermom
Kind van 4 heeft mascara op
Op haar verjaardagsfoto.
Ik heb de plaats tag Zakynthos op Instagram gebruikt en snel gescrolt tot ik een blond kind zag. Wel op recent en niet op top posts.
Omgggg wat een held ben jij! Dit is ze!
Laf dit forum steeds meer en meer, heerlijk dat je hen hebt gevonden!
Haha ik ben ook wel een goede internetdetective en ik wist dat ik niet had kunnen slapen tot ik het wist. Irritante eigenschap maar gelukkig duurde dit maar vijf minuten
Zelfs de baby heeft een Insta…
Pff al die moeite voor 714 volgers…
Ik kan alleen maar denken: NEE niet met tanden
Die accounts voor de kinderen en de matching outfits vind ik wel overdreven maar ik vind het er uit zien alsof die meiden het hartstikke leuk hebben. Lijkt me pittig vakanties met vier kinderen, maar ze doet het wel maar mooi en iedereen ziet er blij uit. En eerlijk zolang mijn kinderen het prima vinden kleed ik ze ook aan zoals ik leuk vind.
Brekend: IVVJ post iets op Instagram zonder dat het #spon is. (Liga) Zou er iets aan de hand zijn?
Holy shit, en iedereen kan zien waar (in ieder geval 1) van die kinderen naar school gaan…
Een vriend van ons heeft onze babykamer geschilderd, zonder af te plakken en met loeistrakke lijnen bij de plafonds en tussen de verschillende kleuren muren. Wie weet heeft zij ook zo’n talent?
Haar vader verfde immers altijd alles voor haar dus tsja dan weet je natuurlijk niet dat je het beste wel kunt afplakken.
Misschien is het handig dat ze een interieurcursus gaat volgen. Oh nee wacht… die geeft ze zelf.
Thats me
Sarah Rebecca postte een paar dagen geleden in een story dat ze minder zou posten, was een beetje emotioneel ofzo. Prima. Maar ze post nog steeds iedere dag meerdere stories. Dat snap ik dan nooit zo goed.
En de Huismuts, die vlogt gewoon niet meer? Is al een maand niks online gekomen.