Keepin it real enzoooo
Dat viel in real life dus heel erg tegen, ze mochten alleen maar poseren en alles moest 100x opnieuw, kinderen waren veel aan het jammeren en de oudste twee zeiden tegen elkaar: pff zo vermoeiend met mama. En als ze even wilde zwemmen dan moesten ze in het water poseren etc.
Maar je weet niet wat vooraf gaat aan deze foto"s toch? Dat is juist het hele ding vind ik: het ziet er heel spontaan uit maar je weet niet of dat de realiteit is & hoelang een foto maken duurt en of die kinderen dat wel echt zo leuk vinden.
Ik was een keer bij Pluk lunchen, was Kelly Weekers ongelogen ongeveer een halfuur tig foto"s van zichzelf aan het maken (met hulp van het personeel, diverse attributen, veel poses e.d.). Om vervolgens op instagram te plaatsen: “even een spontane foto”.
Zo was er ook ooit zo’n populaire instamommie. Zoveel foto’s van die kids. En toen kwam de AH met insectentattoo‘s. Waar die kids helemaal gek van waren. Die moeder… vond dat zo erg. Dat deelde ze ook. Ik kon toen alleen maar heeeeeel hard lachen.
Was de laatste vlog ivvj aan het kijken. Daar wordt ook uitgebreid over de driftbui van het kind gesproken en of het wel normaal is.
Vervolgens kind gaat in bad en Scarlet gaat douchen dan zit het kind alleen in bad. Persoonlijk vind ik dat echt gevaarlijk
Ik wilde hier komen plaatsen dat de ware aard van Wout naar voren komt in de nieuwe vlog van Elise als ze hun parkeerkaart kwijt zijn😂. Maar ineens is de vlog verwijderd? Benieuwd of het er straks ook nog inzit.
Ze waren woest dat ze 30 euro moesten betalen voor een verloren kaart en ze niet gewoon een uitrijkaart kregen bij de saunareceptie. Toen moesten ze iemand bellen en sprak hij die vrouw heel geirriteerd aan over dat ze geen kaart kregen en zei die vrouw “ja, jullie zijn jullie kaart kwijtgeraakt?“. Nou dat viel niet in goede aard Ze gaan nu nooit meer naar die sauna
Het is toch gewoon normaal dat je een flink bedrag moet betalen als je je parkeerkaart kwijtraakt. Ja het is heel duur maarja, waar in NL krijg je wel gewoon een uitrijkaart als je hem bent kwijtgeraakt?
Shit ja! Ik klikte net op de video om ‘m te bekijken en toen was hij ineens privé. Hmmmmm…
Denk dat hij ook best wel een “baasje” kan zijn ja. Als iets hem niet zint…
Maar mooi dat het hier al beschreven staat. Ook als het straks wel uit de vlog is
Z’n reactie op die opmerking van die vrouw snap ik wel, ik zou ook zo reageren, haha.
Maar boos worden op die sauna omdat je geen uitrijkaart krijgt terwijl je zelf je kaart kwijtraakt snap ik dan weer niet. Wel vind ik het ouderwets dat het niet gewoon op kenteken gaat en geen gezeik meer met die parkeerkaartjes, dus die 2020 opmerking snap ik dan ook wel weer. Maar zorg gewoon dat je die kaart niet kwijt raakt en doe je dat wel, deal with it.
Ben ook benieuwd of het zo nog in de vlog zit, ik heb 'm ook gezien al.
Ah er is een groot deel uitgeknipt haha. In de reacties eronder kan je nu ook nog een beetje de strekking lezen
Oh my en gewoon bende op het aanrecht allemaal bekers en een fles drinken. Ik zou dat even weghalen zodat je er niet op kan morsen en gewoon werkruimte hebt. Wat onhandig haha
Wat ik uit de comments begrijp is dat er behoorlijk wat commentaar kwam op dat stuk uit de garage. Ze heeft er nu uitgeknipt dat Wout zegt dat die vrouw niet zo bijdehand moet doen, dat ie haar kut noemt en dat Elise zelf zegt dat ze vast gefrustreerd is met d’r kutbaan.
Wat ik ook een bijzondere opmerking vond dat ze die 30 euro belachelijk vindt, want het geld groeit ze niet op de rug…
Zou ik willen geloven als ze niet zomaar even een Rocycle fiets kopen en allerlei andere dure dingen doen
Wat je van buiten ziet, zegt niks over de inhoud van hun portemonnee hoor. Je kunt een heleboel financieren. De rijkste mensen zijn de mensen die daar niet mee te koop lopen.
Ze zaten laatst een week samen in een vakantiehuis dat ongeveer 600 (dacht ik) per nacht kostte, dus mij maak je niet wijs dat ze het slecht hebben kun je desondanks balen van een parkeerkaart en dat je er in the heat of the moment iets uitvlapt snap ik ook, maar schijnbaar vond ze het tijdens de edit een goed idee om het erin te laten, sta dan ook je mannetje als er commentaar op komt.
Zooooo Elise en Wouter laten zichzelf even kennen joh in de vlog. Volgens mij is dit dus hoe ze écht zijn. Vond ze in het begin best leuk, lekker over de top. Maar volgens mij zijn ze eigenlijk heel verwend en priviledged. Ik ben echt totaal op ze afgeknapt.
Wil hun gedrag absoluut niet goedpraten maar herken wel de ergernis over parkeergarages. Alsof die niet op de seconde precies terug kunnen zien hoe laat je binnen bent gereden en dat die tarieven voor een verloren kaart dan toch altijd zoveel hoger liggen dan wat je zou betalen voor een hele dag parkeren.
Snap wel dat dat tarief hoger ligt, als iedereen zijn parkeerkaart kwijt zou raken dan zijn die mensen de hele dag bezig wie/wat/waar/hoe laat binnen zijn gekomen. Deze parkeergarage werkt dus niet met kentekenherkenning dus moet je je parkeerkaartje gewoon goed bewaren.
Wouter rijdt ook zo asociaal hard weg uit die garage. Echt ongelooflijk. The mask has come off!
Unsubscribed.
Gaat deze vrouw ooit nog eens vlogs maken? Ik vind het gewoon irritant van mezelf, maar ik denk echt als je Influencer bent en ik volg je wil ik ook content krijgen haha
Ze maken inderdaad meteen duidelijk hoe ze denken over mensen met (in hun ogen) een simpel baantje. Zo intens vol van zichzelf, arrogant en verwend.