Zo ik ging even kijken bij die Tamara maar wat is dit eeeeeeuwig zonde zeg.
Het is er alles behalve beter op geworden. Ze heeft nu een soort snavel.
Zo ik ging even kijken bij die Tamara maar wat is dit eeeeeeuwig zonde zeg.
Het is er alles behalve beter op geworden. Ze heeft nu een soort snavel.
Josh, tamara en maria hebben ook ruzie, volgen elkaar niet meer. Josh is er van die 3 wel t beste uit gekomen. Tamara is iets doorgeslagen, eeuwig zonde
verbluffend lelijk ja
Dit!
Ik zei dus van de week ook een keer: doe even normaal op een Elise-achtige manier, ik schrok er gewoon zelf van. Kijk iets te veel youtube, begin gewoon te praten zoals die influencerssss.
Ook die Amanda Balk en Fajah Lourens lijken op haar. Ze krijgen inmiddels allemaal hetzelfde gezicht.
( op die ene before-after foto iig)
Iig een samenlevingscontract zodat je niet in de kou komt te staan.
Welke pagina?
ik vermoed ook dat dat niet aan haar heeft gelegen, maar dat hij daar een stokje voor heeft gestoken 
Die van Tamara Elbaz
Maria Taylor heeft wel haar merk e.d. kunnen houden.
Ik denk dat Josh dat programma bedacht had.
Nou ik vond die man toch zo een lul? Ze deden mee aan een programma rondom hun bevalling en hij wilde tot op het laatste moment niet eens bij de bevalling aanwezig zijn. Hij kwam heel zelfingenomen over juist.
En van wat ik lees was hij liever aan het zuipen en feesten dan er voor de kinderen zijn. Hij zit nu ook al een hele poos op Ibiza en dan FaceTimet hij met de kids.
Hij is sinds een paar weken in NL. Volgens mij viel hij onder de risicogroep, daarom is hij naar Ibiza gegaan een paar maanden geleden.
Ja klopt. Hij ging naar het huis in Ibiza omdat hij daar heel afgezonderd kon leven. Hij is inmiddels al weer even terug en heeft de kids ook al gezien. Ik weet nog wel van een paar maanden terug dat het zijn dag/weekend was en ze niet kwamen.
Maria heeft haar merk terug moeten kopen van haar ex-man.
“we beseffen ons”

Beseffen is niet wederkerend.
Wat een afknapper zeg… Vond ze zo leuk voor heel dit gedoe. Deze reactie maakt het er niet beter op.
Ik ben best wel geschrokken van jullie reacties 
Je hebt je geen moment tijden het editen gerealiseerd dat het misschien niet zo handig was dit erin te laten? (Neem aan dat ze zelf edit?)
Leuk dat slechte berichtje, nu nog even aan de parkeergaragemevrouw.