Mommybloggerstopic #3

Ik heb voor het eerst in mijn leven een halve vlog van hun gekeken maar ik vind ze helemaal niet zo leuk als veel mensen zeggen. Ook niet voor dit hele debacle in de parkeergarage.
In de intro zegt hij nog wel ‘je hoeft niet zo bijdehand te doen’ maar dat hebben ze er duidelijk uitgeknipt later in de vlog. Wauw.

16 likes

Maar de vraag is: wat zou het grote nieuws zijn dat ze binnenkort bekend gaan maken? Ik gok trouwen.

Misschien beginnen ze een eigen parkeergarage met kentekenherkenning.

128 likes

Voor young urban professionals only

4 likes

Ik haat die opmerkingen van YouTubers over ‘het geld groeit ons niet op de rug’ of ‘ik moet nog even sparen’. Uhm, aan je levensinvulling te zien valt dat heel erg mee.

22 likes

Als Annic en Elise Amerikanen waren, waren het beide Karen’s, daar ben ik van overtuigd.

Zelfde sense of entitlement, zelfde respons als een keer ooit tegenzit in hun levens, zelfde neerbuigende houding tegenover “minderen”.

60 likes

De Huismuts laat ook ‘Thuisbijdoor’ de cursisten van de homeschool voorzien van tips en feedback (zie stories van thuisbijdoor). Dus daar is ze ook niet bepaald druk mee bezig.

1 like

Ik dacht, hoe erg kan het zijn. Maar zelfs met het ergste stuk uit de vlog geknipt, is het nog zoo verwaand. Het is toch als sinds de geboorte van Christus dat je moet betalen voor een kwijtgeraakte parkeerkaart??

‘Het is 2020!?!?!?’ Klopt Wouter, tijd om je verantwoordelijkheid te nemen.

39 likes

Ik vind het echt nice dat het in de comments en ook hier nog steeds gaat over dat stuk wat ze er uiteindelijk uitgehaald heeft. Dan denk je het mooi te kunnen “ontlopen”, want wat we niet zien, is er niet, right? Helaas had ze dat even verkeerd gedacht

Niet alles is maakbaar als influencer en voor sommige dingen moet je gewoon je verantwoordelijkheid nemen

6 likes

Toevallig heb ik dit laatst meegemaakt met mijn moeder, zij is altijd zooo netjes en zuinig en nu was ze dus haar parkeerkaart verloren. Overal gezocht. Toen zag ze dus verloren kaart 44€.

Heeft ze ook gebeld en gezegd dat ze hier nooooit meer kwam parkeren, dat ze een vaste klant is, en wel twee keer per week komt parkeren.
Dus ze zou nog een keer zoeken, want ze vond het zoo zonde. Wij hele winkelcentrum weer door, niks gevonden.

Ik zei al tegen mn moeder: take your loss, zo gaat het in garages.

Kwamen we dus weer terug, weer bellen want die man moest een verloren kaart aanmaken. Dus ik: ja hier zijn we weer, we hebben hem toch niet gevonden.
Zwi hij: nou weet u wat, voor deze keer laat ik u uitrijden.
Ik zei: nou wat fijn, mijn moeder was erg overstuur ervan.
Zegt ie; ja dat hoorde ik :sweat_smile:

Haha dus ik snap het wel van Wouter en Elise, maar is natuurlijk niet zo fijn je zelf zo terug te zien.

11 likes

Ook echt “zal ik nog een keer bellen, we hebben hem gekocht kan je lekker van uit eten” alsof de persoon aan de andere kant van de lijn het beleid zelf bedacht heeft.

Waar zei iemand nou eens van je kunt zien hoe iemand is adhv hoe iemand tegen een ober doet. Typisch voorbeeld

35 likes

Ik vind het zo typisch als mensen ze willen verdedigen met “je kan niet in hun portemonnee kijken” dus je weet niet wat veel of weinig geld voor ze is.
Komaan, voor 60 euro een Uberritje maken in plaats van voor dat halfuur de trein te nemen, dat zegt héél veel over het comfort in je leven. Dat is niet je laatste 60 euro die je daar uitgeeft, het speelt dus niet zo’n grote rol in je leven.

Het wordt pas belangrijk voor ze als het door hun eigen fout komt, dan wordt het ineens een principekwestie want de wereld is tegen ze!!1! Ze voelen zich gewoon persoonlijk aangevallen om het feit dat regels óók voor hen gelden.

84 likes

Ja en waarom ook? Die 30€ is niks voor hun als je een blik werpt op hun insta. Dat is nog niet eens een lunch voor 2.

16 likes

Zou Martine hier jaloers op zijn?

101 likes

Heb het niet gezien helaas maar vind vooral dit heel veel zeggen. Zoo onnodig en neerbuigend ? Snap de frustratie wel, want het voelt gewoon onrechtvaardig om een smak geld kwijt te zijn voor een verloren kaartje, maar dit laat wel zien hoe stuck up, arrogant en gemeen ze is :zipper_mouth_face:

37 likes

Holy shit dit is wel echt next level hautain privileged ik-krijg-altijd-mijn-zin-gedrag. Ik wist van Elise wel dat ze zo kon zijn. Kan mij nog goed een blonde tiger vlog herinneren dat ze met haar zus in een vliegtuig zit richting Marbella en ze uit dat vliegtuig stappen en echt op hun manier: “ Dit was echt de meest wálgelijke vlucht ooit. We zaten achter van die krijsende kinderen, walgelijk gewoon van die ploerterig ordinaire mensen ook. Niet normaal, vreselijk gewoon.”
Zo super neergbuigend.
Heb haar meteen ontvolgd, wat een afknapper.

23 likes

Bi-zar. Echt bi-zar.

9 likes

Onder de douche met een stokbrood en croissant?

7 likes

De pizza is niet in stukjes gesneden. WALGELIJK!!

Ze kunnen zichzelf nu beter toespreken met hun eigen levensmotto en meest uitgesproken zin: doe ééééven normaal!!!

8 likes

Over verwendheid gesproken. Ik ben in de krochten van YouTube beland en nu de nieuwste vlog van Tamara Elbaz aan het kijken. Ze vraagt in het ziekenhuis (waar ze is voor haar zoontje) dus serieus naar de meest luxe kamer, om vervolgens verbaasd te zijn over het gebrek aan luxe van een ziekenhuiskamer haha :joy:

Wel tamelijk ironisch dat zowel zij als de personen in de reacties bang zijn voor de ‘gevaarlijke’ stoffen in vaccinaties, en vervolgens in dezelfde vlog en reacties laaiend enthousiast zijn over supplementen voor gewichtsverlies waar weet ik wat voor teringzooi in verwerkt zit.

11 likes