Mommybloggerstopic #3

Tamara is sowieso iemand die alles wat haar overkomt zonder enige nuance door extrapoleert naar de rest van de wereld. Toen haar tasjesdief een te lage straf kreeg naar mening liet ze optekenen dat ons rechtssysteem dus slecht was. Nu heeft haar zoontje overgevoelig gereageerd op een vaccinatie en dus zijn alle vaccinaties slecht. Ze is gewoon niet heel snugger.

5 likes

Ik ook. Het zijn een soort karikaturen waar ik heel erg om kan lachen. Ik vind haar vlogs een van de weinige vermakelijke.

2 likes

Niet heel snugger zijn kan je natuurlijk niks aan doen, maar deze bangmakerij is waarom ik soms echt een hekel heb aan sociale media. Samen met het etaleren van kinderen dan.

Moet zeggen dat ik haar in een eerdere vlog over haar vader wel kon waarderen, daar sprak ze best wijs ofzo en vond het wel invoelend, daarom ging ik deze vlog ook kijken, maar goed, dit is dan weer een teleurstelling :grimacing:

1 like

Denk dat Elise op deze manier veel volgers kwijt is.
Vond Elise en Vita samen altijd leuk, maar vind Vita nu leuker als Elise.

5 likes

Die nog iemand zat in dat geweldige programma Kerels met een Kleintje. Alleen die kerel is er inmiddels vandoor en aangezien haar modemissie geheel gesponsord werd door hem is zij nu een gefaald modemeisje

9 likes

Haha door die foto moet ik weer denken aan dat mijn zus en ik Tamara “de streep” noemden omdat ze altijd zo’n mega opvallende streep blush op had.

7 likes

Is die derde niet Maria Taylor (schoonzus van Kim Feenstra) ? Dacht altijd dat zij haar zaakjes wel op orde had maar dat valt dus tegen ? Kan me herinneren dat haar man/vriend wel leuk was trouwens - en veel nuchterder dan zij :thinking:

3 likes

Zo ik ging even kijken bij die Tamara maar wat is dit eeeeeeuwig zonde zeg.

Het is er alles behalve beter op geworden. Ze heeft nu een soort snavel.

15 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face:

8 likes

Josh, tamara en maria hebben ook ruzie, volgen elkaar niet meer. Josh is er van die 3 wel t beste uit gekomen. Tamara is iets doorgeslagen, eeuwig zonde

2 likes

verbluffend lelijk ja

1 like

Dit!

Ik zei dus van de week ook een keer: doe even normaal op een Elise-achtige manier, ik schrok er gewoon zelf van. Kijk iets te veel youtube, begin gewoon te praten zoals die influencerssss.

4 likes

Een arts die naar NL vliegt om 70 consulten ib drie dagen te stampen lijkt me nou echt niet iemand door wie ik me zou willen laten opereren (of is zo’n consult alleen maar een voorgesprek?).

Wauw die website ook

4 likes

Ook die Amanda Balk en Fajah Lourens lijken op haar. Ze krijgen inmiddels allemaal hetzelfde gezicht.

( op die ene before-after foto iig)

Ik ben denk ik echt een geldwolf, maar hoe komt het dat je met zo’n steenrijke vent gaat, kinderen krijgt en niks op papier zet? Als een rijke vent mij zwanger maakt regel ik op zijn minst een huwelijk waaraan ik bij een scheiding ook wat miljoenen overhou.

26 likes

Iig een samenlevingscontract zodat je niet in de kou komt te staan.

1 like

Ssht. Dat moet je niet tegen mijn vriend zeggen.

Edit: hij is altijd aan het programmeren en ik heb ons nu al legaal voorbereid op het moment dat daar eindelijk is een succesvol product uitkomt.

5 likes

Welke pagina?

ik vermoed ook dat dat niet aan haar heeft gelegen, maar dat hij daar een stokje voor heeft gestoken :wink:

3 likes