Wouter en elise hebben allebei niet zo’n baan dus dat verklaart in dit geval precies niks😁
Denk overigens wel dat t klopt wat je zegt hoor
Werkt wouter nog überhaupt wel? Heb hem al maanden niet weg zien gaan (ja tuurlijk corona) en 1 keer kleding gepast thuis en gefotografeerd
Volgens mij ligt die hele modellenwereld nog stil. Logisch ook wel ivm alle beperkingen overal.
Oh niet waar??? Wehehehe… wat een bijzondere dame is ze toch.
Ja ook vrij bizar ja!
Oh dat wist ik niet. Dan snap ik dat je er niet wilt wonen maar haar mening wordt voor mijn gevoel altijd erg aangedikt. Vond haar bewoording met " je eigen schuld" gewoon een beetje vreemd.
Meer mensen die ineens deze vraag op YouTube kregen? Ik heb dit nog niet eerder gezien. (Wel een gemiste kans dat ze de optie ‘wal-ge-lijk’ er niet tussen hebben gezet
)
Ik ook bij die video 
Ja ik zag haar ook in de speeltuin met haar kids… Er was een gezin dat Maria Tailor had herkend en ze gingen echt haar privéleven (scheiding/ex)
onderling bespreken. Dat lijkt me wel echt een nadeel van bekend zijn. Overal waar je komt is er wel iemand die jou denkt te kennen…
Haha wie?
Hmm ik zou het persoonlijk niet erg vinden als m’n ouders eerlijk hadden gezegd dat ze - naast het meisje dat ze al hadden - het leuk hadden gevonden om een jongetje te krijgen, maar dat ik uiteindelijk toch een meisje bleek te zijn. Lijkt mij niet heel gek eigenlijk.
Ja ik verbaas me daar ook altijd over. Vind haar heel leuk maar vind haar qua leven altijd 10 jaar ouder overkomen. Maar goed dat heeft natuurlijk ook te maken met mijn referentiekader. Ze lijkt altijd alles zo goed op orde te hebben, getrouwd, straks dus 3 schattige kindjes, mooi ingericht koophuis incl. de nodige verbouwingen, luxe auto voor de deur, fijne vriendenkring van stelletjes die in de buurt wonen, lieve familie op wie ze kan rekenen. In mijn omgeving zie ik weinig mensen wiens leven er op hun 26e zo uit ziet. Moet zeggen dat ik dat zelf ook niet had gewild op die leeftijd maar voor m’n 36e vind ik dit best goals.
Het boek van Wil en Tien is aan de vierde druk toe. Ongelofelijk dat het boek ook goed blijft verkopen (na de eerste hype onder fans bedoel ik).
Dat doen ze toch maar mooi.
Dan zal t ook best wel kwalitatief sterk zijn, mond tot mond reclame.
Kan je eigenlijk ergens zien welke boek (van youtubers) het best verkocht is?
Ben wel benieuwd wat de oplage per druk is, hah.
Ocharme Kim van Alboe haar Google werkt nog steeds niet. Deze keer is ze op zoek naar een ‘fantische’ jurk voor een shoot. Iemand die kan helpen ???
Wij zijn thuis met 5 dochters. Mijn ouders komen er heel eerlijk voor uit dat ze toch graag een zoon hadden gekregen. Neemt niet weg dat ze ons supergraag zien natuurlijk 
Ahg en haar spellingschecker ook al niet.