Die van Tamara Elbaz
Maria Taylor heeft wel haar merk e.d. kunnen houden.
Ik denk dat Josh dat programma bedacht had.
Nou ik vond die man toch zo een lul? Ze deden mee aan een programma rondom hun bevalling en hij wilde tot op het laatste moment niet eens bij de bevalling aanwezig zijn. Hij kwam heel zelfingenomen over juist.
En van wat ik lees was hij liever aan het zuipen en feesten dan er voor de kinderen zijn. Hij zit nu ook al een hele poos op Ibiza en dan FaceTimet hij met de kids.
Hij is sinds een paar weken in NL. Volgens mij viel hij onder de risicogroep, daarom is hij naar Ibiza gegaan een paar maanden geleden.
Ja klopt. Hij ging naar het huis in Ibiza omdat hij daar heel afgezonderd kon leven. Hij is inmiddels al weer even terug en heeft de kids ook al gezien. Ik weet nog wel van een paar maanden terug dat het zijn dag/weekend was en ze niet kwamen.
Maria heeft haar merk terug moeten kopen van haar ex-man.
“we beseffen ons”
Beseffen is niet wederkerend.
Wat een afknapper zeg… Vond ze zo leuk voor heel dit gedoe. Deze reactie maakt het er niet beter op.
Ik ben best wel geschrokken van jullie reacties
Je hebt je geen moment tijden het editen gerealiseerd dat het misschien niet zo handig was dit erin te laten? (Neem aan dat ze zelf edit?)
Leuk dat slechte berichtje, nu nog even aan de parkeergaragemevrouw.
Via mijn ontdekkenpagina kwam ik terecht bij “melissavandevin” (en Giannivanderbruggen) (nogal veel meiden uit het dorp hier volgen haar, dus misschien komen ze bij ons uit de buurt? Geen idee). Maar omg zij hebben gewoon een soort compleet festival gehad als gender reveal? Dit is zó’n ver van mijn bed show haha.
Bekijk ook vooral even haar instahighlight met het blahwe hartje (verder zal er ook vast iets over op youtube staan, maar heb nog niet doorgeklikt).
Edit: ja dus, zie oa https://youtu.be/NLli0TIK94A
Al die cadeaus ook… neem aan dat dat dan was ipv babyshower (vast niet, als je al zon big deal van je gender reveal maakt).
Zij hebben meegedaan aan Temptation island, in dat topic is dit bestoken destijds
Aaah vandaar dat al die meiden ze volgen haha. Ik ben echt een beetje flabbergasted van die over the top gender reveal haha.
wow wat eh…intens
Oh en al die 13 jarigen die onder de vlog van Elise lopen te verkondigen dat Wouter en Elise niks fout hebben gedaan!!!
Can’t handle this
Ik schrik meer van de volwassen vrouwen die reageren dat het logisch en natuurlijk is om je frustratie op het moment dat het je hoog zit op een ander te uiten, al heeft die persoon niks misdaan, “want ze zijn ook maar mensen”.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar je frustratie de baas zijn is in het algemeen iets wat je een kleuter leert. Echt gênant dat je als volwassene dat nog niet onder de knie hebt.
Ik geloof echt dat er meer mensen zijn die zo reageren op obers, politie, verpleging en mensen die bij een parkeergarages werken. Ik geloof nooit dat al die mensen die op de video reageren heilige boontjes zijn. Ik snap gewoon niet dat je dat filmpje terugziet, een moment krijgt om erover na te denken en het erin laat omdat je overtuigd bent van je gelijk. Ze heeft het er echt niet in gelaten omdat ze real wilt zijn. Denk dat het echt een mean girl op school was en vind ze allebei enorm elitair.
Klopt ook. Kan van mezelf zeggen dat ik zeker niet tegen obers of überhaupt mensen die ik niet ken zo reageer. Ik word op zo’n moment boos op mezelf en probeer mezelf dan uit de situatie te halen en rustig te blijven.
Zo reageren is echt not done. Snap niet dat mensen dat niet snappen.
Dit is gewoon kleutergedrag, zo van ik krijg m’n zin niet dus ga maar zo doen.
Het leven is nou eenmaal niet altijd even leuk en je zin krijg je zeker niet altijd.
Als je dat op volwassen leeftijd nog niet weet…
Ik heb jarenlang in een winkel gewerkt en ook zo vaak boze mensen gehad als ze hun geld niet terugkregen. Echt de dingen die ik en mijn collega’s soms naar ons hoofd geslingerd kregen omdat wij ons aan de regels van het bedrijf hielden.
1 keer is een man na een half uur teruggekomen om zijn excuses aan te bieden. Z’n vrouw hoorde zijn verhaal en heeft m dus verplicht om terug te gaan.
Ik zie dat Haagse racheltjuh ook weer van zich moet laten horen in de comments onder het excuus-berichtje van Eliies en Wout…