Dit is mijn ervaring juist niet. Ik werk in een supermarkt als leidinggevende en wordt vaak bij discussies gehaald, in een wijk waarin er eigenlijk 3 soorten mensen komen. Hoogopgeleiden die in de grote huizen wonen, de middeninkomens en er staat een heel blok met goedkope sociale huur flats, waarin veel mensen een bijstand uitkering hebben of onder bewind staan(wil niet zeggen dat ze niet intelligent zijn). Juist de ‘rijkere’ mensen zijn ontzettend uit de hoogte en willen koste wat kost hun gelijk halen en blijven in discussie gaan. De mensen van de huurwoningen blazen hoog van de toren maar als je het uitlegt, is het van: oké wijfie, als jij het zegt.
Eens, en je boosheid afreageren door als een debiel auto te gaan rijden vind ik ook dom. Schep even een luchtje dan en get a grip.
Bij ons ook meestal de hoogopgeleide mensen die onbeschoft waren. Natuurlijk vraag je niet aan elke klant wat hun opleidingsniveau is, maar sommigen vertellen je dat zelf wel. Twee klanten deden alsof ze consumentenrecht hadden gestudeerd, maar ondertussen niks van die rechten afweten😅.
Zo nog veel meer verhalen, maar dan ga ik wat te veel off-topic.
Wat zegt ze?
Wat een tokkie
Ok. Van wat ik zie over heb vind ik het nog steeds een lul eigenlijk.
Het is echt een bepaald soort entitlement. Dat mensen hun kleuterachtige frustratie niet binnen kunnen houden (zoals @Zemraluani zegt) is al treurig maar als je het dan uit kun je beter ernstig vloeken dan dat je je zó denigrerend opstelt naar anderen. Althans, je kunt het beter beiden niet doen maar dat tweede vind ik gewoon nog naarder en heel veel zeggend over hoe je eigenlijk over anderen denkt.
Dit vind ik ook echt zo’n kul reden. Op dat moment zit je idd misschien in die situatie/emotie (dan is het nog steeds geen excuus, maar ok). Maar tijdens het editten zit je dat niet meer en zul je dus normaal moeten kunnen nadenken en reflecteren dat dit dus niet oké is. Als je dan besluit om het er tóch in te laten, is het dus vooral omdat je écht denk dat jij gelijk hebt en dit gedrag blijkbaar volstrekt normaal is. Zegt dus genoeg hoe je er daadwerkelijk over denkt. Bah.
Ik vond die opmerking van Elise over “aller ergste” straat in Amsterdam, “de hel, goor, walgelijk”, ook wel een beetje vreemd. “Ja en als je hier woont is het je eigen schuld”.
Maar zij moet ook vaak laten doorschemeren dat zij in Amsterdam is opgegroeid
Hahaha maar die straat is ook echt het afvoerputje, ik was t helemaal met haar eens. Overigens ook centrum centrum dus petje af voor wie het kan betalen.
Wouter en elise hebben allebei niet zo’n baan dus dat verklaart in dit geval precies niks😁
Denk overigens wel dat t klopt wat je zegt hoor
Werkt wouter nog überhaupt wel? Heb hem al maanden niet weg zien gaan (ja tuurlijk corona) en 1 keer kleding gepast thuis en gefotografeerd
Volgens mij ligt die hele modellenwereld nog stil. Logisch ook wel ivm alle beperkingen overal.
Oh niet waar??? Wehehehe… wat een bijzondere dame is ze toch.
Ja ook vrij bizar ja!
Oh dat wist ik niet. Dan snap ik dat je er niet wilt wonen maar haar mening wordt voor mijn gevoel altijd erg aangedikt. Vond haar bewoording met " je eigen schuld" gewoon een beetje vreemd.
Meer mensen die ineens deze vraag op YouTube kregen? Ik heb dit nog niet eerder gezien. (Wel een gemiste kans dat ze de optie ‘wal-ge-lijk’ er niet tussen hebben gezet )
Ik ook bij die video
Ja ik zag haar ook in de speeltuin met haar kids… Er was een gezin dat Maria Tailor had herkend en ze gingen echt haar privéleven (scheiding/ex)
onderling bespreken. Dat lijkt me wel echt een nadeel van bekend zijn. Overal waar je komt is er wel iemand die jou denkt te kennen…