Michelle Bollen is in verwachting van een derde
Haha wie?
Hmm ik zou het persoonlijk niet erg vinden als m’n ouders eerlijk hadden gezegd dat ze - naast het meisje dat ze al hadden - het leuk hadden gevonden om een jongetje te krijgen, maar dat ik uiteindelijk toch een meisje bleek te zijn. Lijkt mij niet heel gek eigenlijk.
Ja ik verbaas me daar ook altijd over. Vind haar heel leuk maar vind haar qua leven altijd 10 jaar ouder overkomen. Maar goed dat heeft natuurlijk ook te maken met mijn referentiekader. Ze lijkt altijd alles zo goed op orde te hebben, getrouwd, straks dus 3 schattige kindjes, mooi ingericht koophuis incl. de nodige verbouwingen, luxe auto voor de deur, fijne vriendenkring van stelletjes die in de buurt wonen, lieve familie op wie ze kan rekenen. In mijn omgeving zie ik weinig mensen wiens leven er op hun 26e zo uit ziet. Moet zeggen dat ik dat zelf ook niet had gewild op die leeftijd maar voor m’n 36e vind ik dit best goals.
Het boek van Wil en Tien is aan de vierde druk toe. Ongelofelijk dat het boek ook goed blijft verkopen (na de eerste hype onder fans bedoel ik).
Dat doen ze toch maar mooi.
Dan zal t ook best wel kwalitatief sterk zijn, mond tot mond reclame.
Kan je eigenlijk ergens zien welke boek (van youtubers) het best verkocht is?
Ben wel benieuwd wat de oplage per druk is, hah.
Ocharme Kim van Alboe haar Google werkt nog steeds niet. Deze keer is ze op zoek naar een ‘fantische’ jurk voor een shoot. Iemand die kan helpen ???
Wij zijn thuis met 5 dochters. Mijn ouders komen er heel eerlijk voor uit dat ze toch graag een zoon hadden gekregen. Neemt niet weg dat ze ons supergraag zien natuurlijk
Ahg en haar spellingschecker ook al niet.
Haha +1 voor iedere influencer.
Vind difwel een geniale reactie om te posten bij ze. Werrkt google niet? En dan een link naar de zoekopdracht via let me google that for you (https://lmgtfy.com/) erbij levert je wss wel wat blocks op, want het is niet overdreven hielenlikkerij natuurlijk.
Haha misschien moet iemand Sereen ff taggen, die heeft nog wel wat jurken te koop oh maar wacht, het moet zeker gratis zijn…
Haha, ja dan tikt het natuurlijk snel aan qua aantal drukken Al gun ik het ze wel hoor, als het een goed boek is.
Ik vind dit wel qua looks, afwerking en illustraties etc wel een van de mooiste influencer boeken.
Ja en er staat info in waar je als nieuwe moeder echt wat aan hebt. Ondanks het soms hoge hi-ha-ho-gehalte vond ik het fijn om te lezen.
Het lijkt Jill wel met die verkeerde woorden steeds.
Ik vind het nog frappanter dat er na deze drie, straks nog maar twee, en daarna misschien zelfs nog maar een is.
3-2-1
Opeenvolgende nummers, dat verzin je toch niet?
Omg en 2x3 boeken geleden waren er nog 9 en dat is dan weer 3x3!!1!