Mommybloggerstopic #3

Omdat ze het zelf een doodnormale reactie vonden ( en ik hoop echt dat dat nu veranderd is). Wat ik al zei; volgde de blonde tigers al langer en m.n. Elise is echt een diva.

4 likes

Dat klopt, daar heb je 100% gelijk in. Je laat we zien dat het geen oke gedrag is én dat je daar je excuses voor aan mag bieden.

2 likes

Misschien heeft haar management dit wel bedacht, om een beetje brand-friendly te blijven, anders ga je niet een hele show opvoeren met draaiende camera.

3 likes

Ik vind het haar sieren om er op terug te komen en dat ze haar jongere volgers laat zien dat het oké is om op fouten aangesproken te worden en daar dan ook iets mee te doen.

9 likes

Hahah het is ook echt nooit goed hier hé, verbaast me steeds weer

18 likes

Nou ik denk dat ze er bijna niet beter op hadden kunnen terugkomen dan dit. Hoe vaak is er wel niet kritiek geweest op vloggers en doen ze dit af als haat, suicidale meisjes, chagrijnige kantoortrutjes, etc etc. Het siert ze idd dat ze er op deze manier op terugkomen

4 likes

Vind het ook goed dat ze erop terugkomen en hierin een voorbeeldfunctie nemen, hadden ze ook niet kunnen doen. Vond het heel korte stukje waarin Wout langzaam rijdt in de parkeergarage en waar je het piepgeluid hoort wel een beetje overkomen alsof ze willen aantonen dat het allemaal wel meeviel.

8 likes

Ik vond dit ook veel beter dan een exuses thuis voor de camera. Met een "Sorry als ik iemand heb gekwetst " haha.

13 likes

Ik vind het een goede manier om aan haar (jonge) volgers te laten zien dat haar gedrag niet kon!

1 like

Influencers kunnen het wat dat betreft toch moeilijk goed doen. Toen Elise er op insta (of ergens anders) op terug kwam werd aangegeven dat ze de excuses zou moeten aanbieden aan de dame in kwestie. Nu doen ze dat, is er weer kritiek. Het is vast gedeeltelijk voor de show maar het alleen al adresseren en het signaal naar (jonge) volgers dat dit gedrag niet oké is, vind ik persoonlijk al goed. Hadden veel andere influencers niet gedaan :’)

17 likes

Ik had een storie gezien van de huismuts dat ze op de camping met z’n allen gingen eten, hadden ze een gigantische stapel oesters. Echt wel tien kilo denk ik
Op de camping met al je rijke vriendjes met als verschil met normale leven dat je in een (duur) slonspak kan lopen, je kinderen niet hoeft op te voeden/corrigeren, dat je de hele dag aan de zuip kan en niet gezond hoeft te eten.
Als ik alleen hoor van @vuilnisglitter dat die mensen driehonderd euro uitgeven aan een deurgordijn… Echt wat een types.
En zou iedereen daar maanden zitten zoals de huismuts? En is het dan nog wel vakantie?

9 likes

Het komt er gewoon op neer dat ze uberhaupt niet zo hadden moeten reageren. Dan was er nu ook geen discussie over wat wel of niet een goed excuus is.
Ze waren echt niet terug naar die parkeergarage gegaan om hun excuus aan te bieden als ze het gewoon niet gefilmd hadden.
Het is in feite net zoals celebs die exposed worden om hun racistische/discriminerende uitspraken en vervolgens gaan zitten janken dat ze het heus niet meenden. Ja je meende het wel, want zo ben je gewoon.

13 likes

Wel knap van je dat je weet “hoe iemand is” op basis van een paar video’s. Vind dat altijd zo irritant. Ja het was een domme actie en een aso reactie, maar het kan toch geen kwaad om iemand een beetje het voordeel van de twijfel te geven als iemand excuses maakt en laat zien dat ze leren van fouten. Echt zo vermoeiend dat gezeik

9 likes

Ja dat is inderdaad knap van mij, bedankt:D

6 likes

Ja, op basis van die videos (ze bepalen zelf de content hé) kan je inderdaad een beeld krijgen van hoe iemand is. Ik ga er altijd maar van uit dat ze hun beste kant laten zien…

Ik snap niet dat dat excuus gebeuren dan weer in een vlog moet.
Maak gewoon een post waarin je zegt dat je je als een volslagen arrogante randdebiel hebt gedragen en je excuus hebt aangeboden.
Maar daar verdienen ze geen YouTube centjes aan, natuurlijk.

Nu moet ik toegeven dat ik het enorm elitaire mensen vind, dus bij mij doen ze het niet snel goed :sweat_smile:

10 likes

Even reageren op die fancy camping, ik neem aan dat het over Bakkum gaat. Vroeger (zo’n 30 jaar geleden) stond dat bekend als de camping die volstond met “asociale” Amsterdammers uit de Jordaan. Toen gentrificeerde de Jordaan en kwam de nieuwe, hippe mensen naar Bakkum en veranderde daarmee ook het imago van de camping.

Even een toevoeging: men werd asociaal genoemd door de mensen uit de omliggende dorpen.

Ik kijk nu de zwangerschapsvlog van E.lise Jo.anne. Zij is echt m’n BEC, pure irritainment. Hoe spreekt zijn libido ook uit? In het begin zit ze ook allemaal irritant over seks te lullen terwijl ze te preuts is om het woord te noemen. Huwelijkse mogelijkheden zegt ze dan :exploding_head:

Oh en nu zegt ze snikkelhete dag :joy: :joy:

42 likes

Dus dát is de reden dat mensen trouwen

13 likes

Huwelijkse mogelijkheden hahahahahahahahaha :joy::joy:

Is zonder papiertje ook heel goed mogelijk :ok_hand:

12 likes