Ik heb t al vaker voorbij zien komen, maar wat is BEC?
Nja via insta zou iedereen weer zeggen ‘geloof het echt niet, lekker makkelijk om te typen’
Dat is een flauw standpunt. Juist omdat het gefilmd is, is het door veel mensen gezien en hebben veel mensen er iets van gezegd waardoor zij hebben kunnen nadenken over hun gedrag. Zij kunnen zeker wel intrinsiek gemotiveerd zijn hun beider xcuses aan te biedenz
‘Huwelijkse mogelijkheden’ klinkt alsof ze in Handmaids Tale zit…
Ja huwelijkse plichten vond ze wat te ouderwets
Nou de pandemie heeft in ieder geval z’n werk gedaan voor sommige stellen. Deze a.s. babyboom lag in lijn der verwachting.
Zij zijn volgens mij ook redelijk streng in geloof, dus ik denk dat seks voor hen ook echt een huwelijkse mogelijkheid is en iets dat je zonder niet doet.
Ik meende dat ze gewoon samenwoonde voor hun huwelijk.
Vind het ook erg preuts maar ze zei daarna zelf ook wel direct dat het zonder huwelijk ook kan. Kijk haar verder ook nooit want idd haar bewoordingen soms geven me echt jeuk
Zij zijn vlak voor het huwelijk gaan samenwonen, omdat ze wisten dat ze gingen trouwen en al een huis gevonden hadden. Dat hadden ze niet gedaan als de trouwerij niet al gepland stond (“Dit was niet gebeurd als wij niet zouden gaan trouwen, laat dat wel wezen”).
Ik vind haar blog en vooral het taalgebruik zo fascinerend. Boris over Elise ‘Onder het motto van grote mond, goeie kont, was ik snel tot haar aangetrokken’. Ik zou oprecht chagrijnig zijn als mijn vriend dat over me zou schrijven.
Ah oké dat wist ik niet… Ja haar taalgebruik is best bijzonder.
Dit herken ik niet op hun instagrampagina. Ik zie enkel een familie met jonge kinderen die gewone leuke foto’s plaatsen.
Ik volg haar ook op instagram en ik vind haar leuk. Ze is vooral actief via stories dacht ik maar het is mij nog niet echt opgevallen.
Ze laat een foto van een glas wijn zien en er zit toevallig een logo op de mouw (die heeft ze er niet zelf opgezet hè), ik zie het probleem niet. Ik zie inderdaad vooral standaard foto’s van schattige kindjes
Is dit een rare nieuwe manier van jezelf pluggen hier onder het mom van “negatieve aandacht is ook aandacht?”
Dit is een mommybloggerstopic? Dus waarom zou ik niet mogen vragen of anderen dit ook zien… Nu ik iets plaats is het ineens aandacht… Yeah right.
Ik heb door haar feed gescrolld, een paar aangeklikt, en de stories bekeken, en de screenshot die je hebt gedeeld. Mijn indruk is dat ze niet bepaalde merken pluggen of doorzetten of showen, maar dat ze gewoon foto’s maken van hun dagelijks leven. Dat er een sjabloontje op de mouw staat en je die ziet, dat zegt mijn inziens vrij weinig. Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken.
Het viel mij op… That’s all.
Ik kijk de vlog van Elise Joanne, maar zei haar man nou ‘for realzies?’ Toen hij die test zag?