En jaaaaaa hij word weer benoemd 

Hahaha god
Klinkt een beetje als een boekbespreking in groep 6
Geilheid spat er van af…
Kots
Vind het wel mooi wat Willemijn deelt, express geen 8000 foto’s van vriendinnen of vrouwen die ze bewondert, maar een andere manier om vrouwen te steunen; donatie aan free a girl.
Misschien niet het idee met die hashtag, maar vind het wel een goede actie!
En dan op de Linda een artikel over deze challenge±
´Het idee van ‘Woman Supporting Woman’ is dat je een zwartwit portret van jezelf post met de hashtag #challengeaccepted. Daarna nomineer je privé maar liefst 50 vrouwen die hetzelfde moeten doen. Op deze manier laat je hen weten dat je ze bewondert.´
´ Bij wie de challenge precies is begonnen, is onduidelijk. Wel zou de krachtige toespraak van Alexandria Ocasio-Cortez hebben geleid tot een piek in de socialmediaberichten over feminisme en empowerment van vrouwen. Het New Yorkse congreslid beet van zich af nadat Republikein Ted Yoho haar uitmaakte voor ‘fucking bitch’.
Over het doel van de challenge valt niet te twisten: elkaar bemoedigen en positiviteit brengen.´
Cringe.
Linda laat niet echt een steile leercurve zien he.
Hé bah waarom ben ik toch zo visueel ingesteld
Waarom noemen zoveel mommybloggers de opvang ‘schooltje’?
Ik vind het vooral debieler klinken
Zo’n irritant verkleinwoord. “Gaan we zo naar het schooltje!” 
Maar het gaat er toch niet om dat je iets anders WIL doen? Sommige dingen zoals werken moeten gewoon. Je kan dan je kind moeilijk meenemen 

Oooh op die fiets. Dan begrijp ik je haha. 
Ik vind het feit dat zij woord ‘schooltje’ gebruiken eerder overkomen alsof ze zichzelf schamen om hun kind gewoon naar ‘de opvang’ te brengen. Maar goed, totaal niet nodig want niks mis met opvang.
Lekker belangrijk of iemand het opvang of schooltje noemt dat zijn echt van die dingen die mij echt totaal niet kunnen boeien
Anders maak je even een lijst van wat je wel en niet boeit, dan weet ik wat ik voortaan kan vragen in dit topic. 
(Sorry maar ik vind dit soort opmerkingen altijd zo onzinnig. Alsof het op een forum altijd alleen maar kan gaan gaan over wat jou boeit.)
Ik zeg altijd: spelen met de kindjes. Dat is ook precies wat mijn baby daar doet
Dus jij zegt schooltje. 
Ik ken ook wel wat mensen in het echte leven die praten over ‘schooltje’ ik vind het ook altijd apart klinken. Vroeg me ook af waar het vandaan komt
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Ik vind het alleen gek om dit imbeciel te noemen (deed jij niet) het zijn van die dingen dat ik zelf zou denken ja iedereen noemt het anders