Mommybloggerstopic #3

Dit gelooft ze toch niet echt, gewoon “lief” om te doen toch :smile:

6 likes

JA, hahaha, ik had ook gereageerd over natuur /confetti, antwoord: “we hebben het gewoon opgeruimd.”

Sure, sure, want het waait vast niet weg / je hebt die paar vierkante meter afgespeurd met een plastic zak in je hand…

Je bent toch influencer, denk …domme toch is meer na over hoe je dan ook op andere punten dan €€€ mensen influenst (sp??)

6 likes

Ach dat is toch gewoon lief bedoeld? Equivalent van een nachtzoen.

6 likes

Vind ik ook heel lief idd!

Ja ze praat wel vaker beetje vreemd, zo overdreven soms

Het deed me een beetje denken aan de spon voor edelstenen laatst, daar heb ik ook niks mee en geloof ik gewoon niet in

Ik vond haar tijdens de zwangerschap en net er na ook leuker, wel jammer, blijven zo weinig vloggers over om te volgen die leuk zijn

1 like

Om hier even eerlijk op terug te komen, heeft ze nu wel een story van een ochtendwandeling met mondkapje geplaatst en in baar stories gezet dat ze vooral aan het zwembad liggen en daar geen mondkapjes verplicht zijn + het heel rustig is dus afstand houden geen probleem.

Wil niet zeggen dat ik het ineens een slimme keuze vindt, maar wel zo eerlijk na dit relaas van hierboven :wink:

5 likes

Heeft iemand toevallig de eerste versie van de vlog van Willemijn gezien? Wat is eruit gehaald? Not curious at all verder

1 like

Ik heb de vlog gekeken maar was niets speciaals in vgm? Was nogal saai, heb het op de achtergrond geluisterd vooral tbh. Geen puf om nog een keer te kijken. Maar was volgens mij niks boeiends wat eruit geknipt zou moeten worden

Misschien leest ze mee op het forum en heeft ze je comment gelezen :yum:

Veranderd wat mij betreft ook niks aan toch reizen met het vliegtuig in deze periode terwijl je zwanger bent. Misschien behoren zwangeren niet tot de risicogroep maar als je het al zo spannend vind omdat je eerder miskramen hebt gehad dan snap ik oprecht niet waarom je niet gewoon een jaartje op Nederlandse bodem blijft in de buurt van de goede zorg hier.

9 likes

Ik verbaas me hier ook echt heel erg over, helemaal na al die ellende van miskramen die zij voor hun kiezen gehad hebben. Dan zou ik de veiligheid van thuis boven een vakantie in Spanje kiezen, hoe fijn ook. Waarschijnlijk zal ze het wel overlegd hebben met de verloskundige en die heeft haar ongetwijfeld groen licht gegeven, maar persoonlijk had ik dat echt niet aangedurfd. Maar goed, ik was ook wel een enorme schijterd tijdens mij zwangerschap en heb (door Corona) heel veel contact afgehouden. Was echt heel bang om koorts te krijgen, wat dan weer effect zou hebben op de baby/vroeggeboorte.

1 like

Ik ben geen schijterd maar dit is wat mij betreft een stukje gezond verstand toch? :see_no_evil: Met die 1,5 meter afstand namen ze het ook al niet zo nauw dus dit verbaasd me eigenlijk ook niks.

1 like

Haha dat was ook mijn eerste gedachte idd :joy:

@Gigi @Sarie mee eens hoor! Zou ik ook niet doen nu zwanger.

1 like

Heb de vlog zelf niet gezien, dus weet niet of ze daarin om advies vragen, maar ben het wel eens met wat er in deze reactie staat. Zelf ontdekken is heel goed voor een kind maar grenzen stellen ook! Aan de ene kant kan je ook verwachten dat als je je kind filmt er reacties op het gedrag komen. Aan de andere kant zou ik dan weer niet de behoefte hebben om mij hiermee te bemoeien (mits ze dus om advies vragen).

25 likes

Ik snap niet dat je de driftbui zelf filmt… of hebben ze dat niet gedaan? Niet gezien tbh.
Maar je kan er ook over vertellen toch? I.p.v. het kind te showen?

Ik heb de vlog zelf ook niet gezien, dus weet niet of de driftbui is gefilmd. Ik bedoel meer in algemene zin dat als je je kind vlogt en op deze leeftijd al online zet, kan je reacties verwachten. Keur zulke reacties niet goed, maar je weet dat je online veel shit overheen je kan krijgen. Ik zou daar persoonlijk mijn kind altijd tegen beschermen.

1 like

Nee ze filmen niet de driftbui zelf maar moment er na. Zelf zou ik het helemaal niet benoemen. Het kan dat je wilt weten hoe anderen hier mee omgaan. Al zou ik dan eerder iemand privé vragen of op een forum kijken.

Bij poedersuiker moment dacht ik al meteen Neeeeeeee hahahaha. Maar tja… als het spon is verleggen ouders hun grenzen. Dat heb ik al vaker gezien :joy:

2 likes

Het is ook gewoon een manier om de betrokkenheid van je volgers flink omhoog te krijgen. Want vraag hier tips in en ‘moeke’s’ duiken er bovenop. Hogere betrokkenheid = beter in de markt voor spon

7 likes

Ja dat zei iemand anders (of misschien jij) ook al een keer. Dat als influencers om tips vragen dat ze de spon dan juist al binnen hebben.

1 like