Mommybloggerstopic #3

Dit stond vroeger ook altijd bij tips voor meer bezoekers op je blog enzo. Dat je moet eindigen met een vraag zodat mensen eerder geneigd zijn een reactie achter te laten :crazy_face:

2 likes

:expressionless:

3 likes

Ik hoef natuurlijk niet erbij te zetten van wie dit komt :sweat_smile:

6 likes

Uggh miss Ten Duis is weer terug van vakantie en ze is echt vólop screenshots aan het delen van gesprekken met volgers (klanten) die bij haar zo’n bloedtest hebben gedaan/gekocht, nav daarvan supplementen gingen slikken en nu zwanger zijn (incl foto vd test) of zich ineens zooooveel beter voelen.
Kan het echt nog steeds niet geloven dat ze dit zomaar geoorloofd kan doen. Bah. Het is gewoon lariekoek

En ze is zooo blij. En vindt het zooo leuk allemaal. Manman

10 likes

Zo erg gelooft ze er zelf wel bijna in helaas

3 likes

Die site is 3 maanden live, als je dan dirèct had besteld en getest en direct supplementen had besteld dan ben je nog steeds hooguit 2, 3 cycli verder, wat ongelofelijk naïef om dan te denken dat het daarvan komt.

20 likes

Nou mijn ei werd bevrucht in het weekend dat mamaworden.nl live ging dus ik geloof er wel in /s

Dat je je beter voelt na het nemen van supplementen is ook niet zo gek, maar na anderhalve week al? Joejoe.

31 likes

Zeker door de energetische energie?

Even zonder dollen, hoop dat de bevruchting goed ging. :yellow_heart:

2 likes

Haha ja ik ben nu 16 weken zwanger. Zal inderdaad door de energetische energie komen!

12 likes

Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wát een magie heeft Annic toch!! :pray::heart:
Nee, zonder gekheid: gefeliciteerd! Fijne zwangerschap gewenst! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En jaaaaaa hij word weer benoemd :joy::sweat_smile::persevere::scream:

30 likes

Hahaha god

Klinkt een beetje als een boekbespreking in groep 6

8 likes

Geilheid spat er van af…

2 likes

Kots

1 like

Vind het wel mooi wat Willemijn deelt, express geen 8000 foto’s van vriendinnen of vrouwen die ze bewondert, maar een andere manier om vrouwen te steunen; donatie aan free a girl.

Misschien niet het idee met die hashtag, maar vind het wel een goede actie!

7 likes

En dan op de Linda een artikel over deze challenge±

´Het idee van ‘Woman Supporting Woman’ is dat je een zwartwit portret van jezelf post met de hashtag #challengeaccepted. Daarna nomineer je privé maar liefst 50 vrouwen die hetzelfde moeten doen. Op deze manier laat je hen weten dat je ze bewondert.´

´ Bij wie de challenge precies is begonnen, is onduidelijk. Wel zou de krachtige toespraak van Alexandria Ocasio-Cortez hebben geleid tot een piek in de socialmediaberichten over feminisme en empowerment van vrouwen. Het New Yorkse congreslid beet van zich af nadat Republikein Ted Yoho haar uitmaakte voor ‘fucking bitch’.

Over het doel van de challenge valt niet te twisten: elkaar bemoedigen en positiviteit brengen.´

Cringe.

6 likes

Linda laat niet echt een steile leercurve zien he.

19 likes

Hé bah waarom ben ik toch zo visueel ingesteld

1 like