Mommybloggerstopic #3

Ik word oprecht kwaad van dit infantiele taalgebruik. Zeg gewoon wat je bedoelt, mens!

‘ik ben dertien weken zwanger. We zijn blij het weer gelukt is. Ik heb wat kwaaltjes, hopelijk nemen die binnenkort af. Fijn weekend’.

24 likes

Nou misschien zit haar baby ook wel in haar maagje, weet jij veel.

8 likes

Ik kan die Elise Joanne nooit vinden op Instagram. Betekent dat dat ze me geblokkeerd heeft? Ik heb echt geen flauw idee waarom ze dat gedaan zou hebben want volgens mij heb ik nog nooit een reactie bij een influencer achtergelaten.

Misschien?

Dit is haar account:

200€ per maand :slight_smile:

5 likes

Onvindbaar bij mij. :exploding_head:

2 likes

Dat degelijke kan ik wel hebben, ben ik zelf ook.
Maar ik vind het zo typisch als ze inderdaad ook moeten bewijzen wat voor sexy stoeipoes ze zijn. Dat lijkt een nieuwe trend onder de wat degelijkere influencers? Hoeft voor mij niet zo.

@anon37686689 Dan ben je geblokkeerd denk ik? Heb je ooit een kritische reactie achtergelaten of geliked misschien?

3 likes

Ik kan het me niet voorstellen, zeker niet op haar account want ik heb haar nooit gevolgd. Maar ja, hé, er zijn ergere dingen in de wereld.

3 likes

Je mist er niks aan inderdaad :wink:

Oh jeeee… heeft ze meer dan 1 naam? Daar gaat het al mis he!

2 likes

Of jij hebt háár geblokkeerd, dat kan ook nog haha.

Weet je wat ik dus irritant vind: als vloggers zeggen “abonneer op mijn kanaal, het is GRATIS”. Goh meid, ik dacht al die tijd dat ik er voor zou moeten betalen. Maar nu je dit zegt, ga ik meteen abonneren.

6 likes

ff naar duitsland verhuizen brb

Haha, klopt!
Wat een flater van mij. Iemand wijzen op een fout en er dan zelf één maken. gaat maar weer onder de steen liggen

1 like

Willemijn vindt zichzelf anders wel een workaholic. En niet degelijk en saai.

2 likes

En je mag me slachten, maar ik ben niet zo iemand die dit op een spaarrekening voor m’n kind stort later haha :grimacing:

7 likes

Goed zo mijt. Mama heeft af en toe ook een wijntje nodig. 200 euro per maand is dan zo op.

6 likes

Die 8 badhanddoeken van de Wehkamp betalen zichzelf niet!!

10 likes

Ik vind romy pas stom. En de meeste mommy’s doen toch helemaal niet zo hun best om sexy of stoeipoes te zijn… dat herken ik echt niet namelijk

Ja is vooral voorschut niet echt sex

Dat vond (en vind) ik ook altijd, tot we het er een keer met collega’s over hadden en een collega (van rond de 30) vroeg: ‘maar al die filmpjes kijken op YouTube dat kost toch geld als je wilt abonneren?’ Er zijn dus echt mensen die dat nog niet weten, haha!

3 likes