Nja hij noemt het vooral zo omdat hij zichzelf al heel groot vind en graag naar de basisschool wil. Maar hij is daar nu ook wel een van de oudste dus ik snap hem wel
Wat een rare redenering dat men zich zou schamen voor het woord opvang? Wij zeggen ook school omdat dat een makkelijker woord is voor mijn zoontje dan opvang, kdv of kinderopvang. Heeft niks met schaamte te maken hoor.
Ja dit idd of de naam van de kinderopvang dat was Pino dus wij gingen naar Pino yehhh
Wij noemden het vroeger thuis ook crèche maar dat woord hoor ik eigenlijk nooit meer? Volgens mij is het wel hetzelfde.
Oh jeetje ik tag eens een keer iemand niet, ik zal er volgende keer op letten ja sorry dat je je gepasseerd voelt op een forum
Maar er is een verschil tussen dagopvang en speelleergroep/peuterspeelzaal.
Dan past “schooltje” weer het best bij SLG/PSZ.
Overigens hoop ik dat de oudste kinderen altijd wel het aanbod van SLG/PSZ krijgen op de dagopvang.
Dat lijkt automatisch te gebeuren zodra je ‘mommy’ wordt
Srry vond gewoon leuk om te delen ps. Ben geen mommy
Nee hoor het is bij elk onderwerp irritant. Alleen bij zwangerschappen en kinderen gebeurt het nog vaker
Hahah nee nee niet omdraaien, het gebeurt aan de lopende band en daar reageren mensen op. En niet alleen in dit topic, in alle topics over YouTube/bloggers. Maar hoe dan ook, dit topic is toch om online people’s te bespreken, niet iedereens persoonlijke ervaring. Daar zijn andere topics voor, zelfs een subforum
Het valt me op dat er in dit topic soms behoorlijk kortaangebonden op elkaar gereageerd wordt. Ben het eens met @Ovenschaal, in elk topic doet iedereen overal zn plasje over, maar in dit topic is het meteen irritant. Heeft iedereen hier zand in de kut ofzo? dat laatste is dus een grapje
Is dat niet een beetje het idee van een forum? Dat het over een onderwerp gaat en mensen dan ook hun eigen ervaringen delen. Als dat niet meer mag, blijft er weinig over denk ik.
Blijkbaar vinden mensen het nogal storend als het over het onderwerp kinderen gaat, maar dat is misschien iets waar veel andere mensen van ‘onze’ leeftijd op dit moment veel mee bezig zijn.
Ff wat anders, ik stoor me echt aan hoe Elise de hand van een van die kindjes uit z’n mond trekt op haar story. Waarom, laat m lekker sabbelen. Alles for the clout
Vandaag is er wel opvallend veel zand idd.
Hij trekt zich er niets van aan haha
Wat een leuke kindjes heeft ze
Denk inderdaad om te vermijden dat de baby zich gaat aanwennen om te duim/vingerzuigen? Hoewel dat bij zulke jonge kinderen nog helemaal niet erg is dus vind het ook zielig dat ze dat doet haha, maar ik zie volgens mij best vaak mommy’s met oudere kindjes die nog een fopspeen gebruiken. Zou misschien wel mooi zijn om eens over de negatieve gevolgen daarvan te influencen. Veel ouders zijn zich daar nog niet van bewust!
Nou ik denk vooral dat het niet past bij de story die ze maakt voor vitas verjaardag
Maar misschien zie ik dat verkeerd
Mijns inziens past een duimzuigende baby perfect in een schattig verjaardagsplaatje maar wellicht dat Elise er anders over denkt inderdaad
Persoonlijk vind ik het overal irritant. Het interesseert me ook precies niks of iemand real 9010 op de muur heeft of real 9001. Of wit.
Oh zie je het heet niet eens real maar ral, zo weinig boeit het me.