Mommybloggerstopic #3

Dat is toch vanwege dat CMV ofzo? Daar zijn ze in België toch veel strikter op?

Hoe is het daar dan voor ondernemers geregeld? Man/vrouw?

Verder hier ook geen betaald ouderschapsverlof…

Huh stoppen verpleegsters en leerkrachten al aan het begin vd zwangerschap met werken?

Op een reeds al eerder bewandeld pad.

Dat je het je toetsenbord uit krijgt joh.

12 likes

Hopelijk mogen ook die spoedig achter mij gelaten worden om plaats te maken voor nieuwe wissewasjes aan mijn lijf… Wat is dit voor zin??? Zo veel te hard proberen :nauseated_face:

16 likes

Dat hoorde ik ook over duitsland. Als je een niet zittend beroep hebt zoals vpk of kdvleidster dan mag je dus al rond de 12 weken stoppen. Je krijgt dan ook een jaar verlof als stel. Dus samen met je partner mag je kiezen hoe je dit gaat doen. Allebei half jaar of ene half jaar en andere half jaar. Zooooo anders dan hier in NL!

2 likes

Pff ik zou daar niet op zitten te wachten hoor, een half jaar thuis zitten tot die bevalling eindelijk eens begint :sweat_smile:

1 like

Bedoelt ze niet vertederend? Niet dat het dan klopt maar is wel ietwat logischer!

“Wissewasjes aan mijn lijf”???

Screenshot_20200730-173346

Ik heb haar al een tijd geleden ontvolgd. Haar manier van schrijven is zo apart, ik trek dat echt niet.

9 likes

Zij schrijft zoals al die emo dichters/schrijvers op de middelbare school. Met heel veel bombarie heel weinig zeggen. De (onwetende) mensen in haar omgeving zien haar vast als een of ander literair wonder en laten dat maar al te graag weten. Waardoor ze maar zo blijft schrijven.

14 likes

Ja dat bedoelt ze denk ik maar in hemelsnaam lees je lap tekst een paar keer voor je het post en ontdek wat er allemaal niet klopt.
Je staat gewoon voor lul met zulke fouten IMO.

4 likes

Je buik verterend aaien? :joy::joy::joy:
Bedoel je soms vertederend, Elise Johanna?

6 likes

Ik kan bevestigen dat Duitsland de hemel is voor zwangeren en moeders. En de kindertoeslag is ook nog eens super hoog :partying_face: kan me over de regeling in Nederland net zo boos maken als @anon50301661 haha

6 likes

Dan zou het alsnog vertederd moeten zijn en niet vertederend lijkt mij

3 likes

Ik word oprecht kwaad van dit infantiele taalgebruik. Zeg gewoon wat je bedoelt, mens!

‘ik ben dertien weken zwanger. We zijn blij het weer gelukt is. Ik heb wat kwaaltjes, hopelijk nemen die binnenkort af. Fijn weekend’.

24 likes

Nou misschien zit haar baby ook wel in haar maagje, weet jij veel.

8 likes

Ik kan die Elise Joanne nooit vinden op Instagram. Betekent dat dat ze me geblokkeerd heeft? Ik heb echt geen flauw idee waarom ze dat gedaan zou hebben want volgens mij heb ik nog nooit een reactie bij een influencer achtergelaten.

Misschien?

Dit is haar account:

200€ per maand :slight_smile:

5 likes

Onvindbaar bij mij. :exploding_head:

2 likes

Dat degelijke kan ik wel hebben, ben ik zelf ook.
Maar ik vind het zo typisch als ze inderdaad ook moeten bewijzen wat voor sexy stoeipoes ze zijn. Dat lijkt een nieuwe trend onder de wat degelijkere influencers? Hoeft voor mij niet zo.

@anon37686689 Dan ben je geblokkeerd denk ik? Heb je ooit een kritische reactie achtergelaten of geliked misschien?

3 likes