Mommybloggerstopic #3

Ik kan het me niet voorstellen, zeker niet op haar account want ik heb haar nooit gevolgd. Maar ja, hé, er zijn ergere dingen in de wereld.

3 likes

Je mist er niks aan inderdaad :wink:

haha judith en bas :heart:

2 likes

Oh jeeee… heeft ze meer dan 1 naam? Daar gaat het al mis he!

2 likes

Of jij hebt háár geblokkeerd, dat kan ook nog haha.

Weet je wat ik dus irritant vind: als vloggers zeggen “abonneer op mijn kanaal, het is GRATIS”. Goh meid, ik dacht al die tijd dat ik er voor zou moeten betalen. Maar nu je dit zegt, ga ik meteen abonneren.

6 likes

ff naar duitsland verhuizen brb

Haha, klopt!
Wat een flater van mij. Iemand wijzen op een fout en er dan zelf één maken. gaat maar weer onder de steen liggen

1 like

Willemijn vindt zichzelf anders wel een workaholic. En niet degelijk en saai.

2 likes

En je mag me slachten, maar ik ben niet zo iemand die dit op een spaarrekening voor m’n kind stort later haha :grimacing:

7 likes

Goed zo mijt. Mama heeft af en toe ook een wijntje nodig. 200 euro per maand is dan zo op.

6 likes

Die 8 badhanddoeken van de Wehkamp betalen zichzelf niet!!

10 likes

Ik vind romy pas stom. En de meeste mommy’s doen toch helemaal niet zo hun best om sexy of stoeipoes te zijn… dat herken ik echt niet namelijk

Ja is vooral voorschut niet echt sex

nee dan liever de rijlessen van treintje en rikkert inderdaad

7 likes

Dat vond (en vind) ik ook altijd, tot we het er een keer met collega’s over hadden en een collega (van rond de 30) vroeg: ‘maar al die filmpjes kijken op YouTube dat kost toch geld als je wilt abonneren?’ Er zijn dus echt mensen die dat nog niet weten, haha!

3 likes

Jammer dat ze geen bumba op de achtergrond draaien. Blijkt namelijk heel opwindend te zijn voor seks… of is dat alleen als je kind in dezelfde kamer naar bumba kijkt?:thinking:

8 likes

Wow crazy, had ik niet verwacht eigenlijk

Is het ook nodig om HILARISCHE SKETCH in de titel te zetten?? Mag ik dat zelf bepalen aub

8 likes

Ik moet zeggen dat ik het bij Wil en Tien echt mee vond vallen in die video laatst.
Ja, eerst was er wat gegiebel, maar ik vond dat ze daarna redelijk goed herpakten, en ook uitlegden waar dat gegiebel vandaan kwam: Ze legden uit dat ze dus niet gewend zijn om erover te praten en daarom in rare dingen zeggen vervallen (Willemijn tenminste).
En ze zeiden ook duidelijk dat ze pas sinds kort echt met het onderwerp bezig zijn, pas net begonnen zijn met vibrators en masturbatie e.d. te ontdekken. Dat kan toch?
En sowieso was die video #spon dus dat is ook een grote reden dat ze hem maakten :stuck_out_tongue: maar ik vond het echt alles meevallen.

8 likes

Ik snap niet dat zoveel bloggers hun kinderen slapen op Instagram zetten (Michelle bollen en Shirley gisteren). Naast dat ik vind dat het een stukje privacy is dat wordt aangetast, snap ik ook niet waarom je het zou doen. Als mijn kinderen slapen sprint ik de kamer uit en kom er ik niet meer mits noodzakelijk. Dan ga je toch niet nog een beetje foto’s staan maken met flits (neem ik aan).

10 likes