Mommybloggerstopic #3

Ik nodig je uit dat te komen proberen bij mijn kind en zijn knuffel

Ja ik vind ook iedereen stom en mommy’s zijn dubbel stom

Maar ja, ramptoerisme he.

17 likes

Ik heb een knuffel en het is geweldig.

En nee, ik heb er geen extra en ja, ik neem hem wel overal naar mee en nee, mijn telefoonnummer staat er niet op. Ik leef op het randje, dat blijkt wel weer.

15 likes

Heb je wel een telefoonnummer in je jas geschreven?

1 like

Neem je m ook mee met uitgaan?

3 likes

Je kan beter wat strenger voor jezelf worden en hem achterlaten als je je rot voelt en wat veiligheid nodig hebt

6 likes

Even een serieuze vraag, hoe lang zou een kind van slag zijn door het verlies van een knuffel?

Edit: ik vond het wel heftig hoe Scarlet zo de schuld bij zichzelf legde, alsof ze een slechte moeder was hierom.

4 likes

:face_with_hand_over_mouth:

@Nefertiti please no, niet in dit topic.

Waarom niet? Is toch een relevante vraag in deze discussie.

@MACdonalds Nee :sob: Gaat het ooit nog wel goedkomen met mij?!

@Zemraluani Wel als ik daarna ergens blijf slapen.

@Tunnelvisie Je kan niet vroeg genoeg beginnen met hard worden. 31 lijkt mij een goede leeftijd, bedankt voor de tip :+1:

2 likes

Als het uitsluitend over het kind van een blogger gaat wel ja.

Er mag hier gesproken worden over moederd die bloggen maar niet over dingen die niet-bloggende moeders, zoiets😝

2 likes

Ik zou zeggen een maand.

Niet gebaseerd op informatie, maar in zekere zin zijn kleine kinderen goudvissen. Dat geheugen heeft z’n limiet.

Misschien kan je het kind het beste wijsmaken dat de knuffel nooit heeft bestaan en al het bewijs verdoezelend

16 likes

Oké ik snap er niks van. Dan vraag ik me af hoe lang Hunter van slag zou zijn geweest als hij de knuffel echt kwijt was, is het dan wel goed?

4 likes

Wat mij betreft is alles goed hoor. Afgaande op mijn ervaringen met mijn kinderen zou ik zeggen 436 jaar.

17 likes

Ja klopt

Cursusje gedaan je weet wel.

5 likes

Coach

3 likes

LoA alles

Ik volg sommigen op insta, maar niet dat ik ze echt volg via m’n account maar ga af en toe naar die van hun, even loeren. Filmpjes kijk ik echt niet, daar vind ik het te stom voor.

behalve leipe loetje ofzo

1 like

Hahahaha wat is dat ook al weer? leipe loetje dus