Hahaha ik noemde het wel zo want m’n borsten gingen te pas en te onpas lekken (lees: spuiten).
Heb echt zeker tot de eerste verjaardag met kompressen moeten lopen omdat ik anders lek vlekken in m’n shirt had
Haha oke!
kende het ongemak inderdaad al door een vriendin, maar dacht dat er vast wel een (betere) benaming voor was dan zindelijk haha. Lijkt me wel echt mega vervelend zeg
‘Words by Martine’ is toch wel heel erg cringe.
Die lenorwas spon ook. Wat een cringefilmpje weer met zo’n muziekje en van det overdreven gedoe. En dan zie je deze story. Deze vrouw heeft echt 2 kanten he. Kijk mij lekker zweverig en mezelf zijn en kijk mij lekker gek en cringy doen voor de sponmoneys 
Ah maar dit vind ik ook flauw, want dit zegt ze echt niet. Ook niet impliciet. Ik vind het ook suuupercringe maar zo kun je alles wel omdraaien.
Ik heb wel het idee dat er best veel moeders zijn die na het krijgen van een kind ineens heel zweverig worden. Ineens geloven in edelstenen en dat soort dingen, maar ook in orthomoleculaire ‘wetenschap’ en dat soort ongein. Alsof een religie mist, maar je toch grip wilt geven aan iets waar zo weinig grip op is. Dus ja misschien heeft ze in die zin gelijk.
En nu hoef ik niet duizenden moeders die dit niet zijn geworden, met best veel bedoel ik niet ‘meer dan de helft’ maar misschien een paar procent.
Kijk maar uit dat jou baby z’n nek niet breekt zoals die van Martine op de foto. Lijkt trouwens ook alsof ze Martine naar de strot vliegt. Mam hou je mond met dat gezweef.
Koekoekkkk
Martine lijkt me echt een hele leuke meid, lief, en een fijne moeder. Maar dit gezweef? 
Meid de sleutel naar mijn hart is een McKroket. Of patatjes! Niks geen magie.
Waarom heeft dat gras zo’n rare, kille kleur? 
#veenlijkfilter
No words by bergamot
Heldin!
~words by Oprah~
Hahahahahaha love dit.
Hahaha ik moest hardop lachen 

watch out Martine, Oprah is in town!
Ik ook.
Ze post er ook nauwelijks meer over volgens mij. En anders verwijst ze continu naar haar ‘compagnon’.
Zij lijkt mij ook de ‘compagnon’ die er gewoon uitstapt als het. Iet succesvol genoeg is.
Net goed.
Man man want heeft ze dit lang lopen teasen en nu blijkt het een dikke flop.

Edit: coronaproof high five.
Zou het ook niet komen doordat je het vaak geheim wilt houden als je ‘mama wilt worden’? Dus niks liken, volgen enz. Kan evengoed zijn dat ze dan veel verkopen toch