Jeuzes wat een geld. Het gaat ook meteen over ALLES wat betreft moederschap, echt zo irritant
Alles wat op dit moment misschien lukt. En over een jaar irrelevant is. Top idee en boek dus.
De Huismuts mag hier dan wellicht niet zo populair zijn, dat boek wordt echt wel goed verkocht hoor. Die heeft enorm veel fans, kijk maar naar de hoeveelheid comments met “besteld” op IG.
Goh het is net een tijdschriftcover idd
Vind het gekozen lettertype ook echt niet mooi en beetje goedkoop ogen
als je nu besteld krijg je ook toegang tot de podcast van rachel waar ze praat met onder andere linke lou’tje
ellende
Je kan vinden wat je vindt van die hele huismuts en alles wat daarbij komt kijken aan kinderen, irritante vent en terracotta keukens maar ze doet het toch wel weer. Eerst die cursus die mega populair was en nu weer zo’n boek. Ze heeft wel een lekker momentum.
Tuurlijk, timing is goed. Dit had ze niet 2 jaar geleden moeten doen. En over een jaar zie je dit boek bij de kringloop staan net als de meeste influencers boeken.
Maar dan zit zij al lang en breed op de centen
Ik vind het ook een beetje apart dat een van de dochters op de cover staat maar de andere niet, had dan voor beide of in je eentje gekozen hahahaha
Vind het een magazine met een dikke kaft
Een tijdje terug had ik iemand bij mij in de winkel die op zoek was naar producten die haar baarmoeder lekker warm hielden
en waardoor ze sneller zwanger zou raken. Was echt vlak nadat mamaworden online kwam en ik kon de vraag van de klant gewoon niet serieus nemen.
(ik durfde dat toendertijd niet te plaatsen, uit angst dat ze hier misschien mee las i.v.m. herkenbaarheid)
Oh nee er zijn dus mensen die er echt in trappen
Heb je haar wel wat verkocht? Of nog kunnen uitleggen dat het een onzin verhaal is?
Ik kreeg laatst op m’n werk ook een vraag of wij een fertiliteitsmassage vergoeden. Was gewoon bij een BIG geregistreerd fysio en kostte iets van €60 per keer en moest dan stuk of 7-8 keer. Kachinggggg. Echt belachelijk. Zou dan zijn om een betere doorbloeding te krijgen in je baarmoeder. En uit onderzoek bleek dat 80% binnen een jaar zwanger was. Ja logisch, is sowieso het percentage wat binnen een jaar zwanger wordt, ook zonder dure massage.
Ook vrouwen die IUI en IVF ondergingen. Ja hehe, zij kregen medische hulp uit het ziekenhuis. Lijkt me eerder dat dat de reden is dat ze zwanger werden ipv die massage.
Haar huis ben ik stront jaloers op maar die cover van dat boek is vormgeving technisch gezien niet echt… mooi. Ziet er goedkoop uit, het klopt van geen kanten en dan is dat boek nog duur ook.
Ik was vooral flabbergasted dat iemand er inderdaad in geloofde en kon er niks verder over kwijt dan dat ik het allemaal niet zou weten. Wat mijn eerste gedachte eigenlijk was: iemand van FF zit mij hier te foolen. 
@jahoor haha nouja zeg, vooral de uitkomst van dat onderzoek. En dat ze dan ook denken dat jullie zo’n onzin vergoeden.
Vooral die tekst met gegoogled vind ik echt zo niet erbij passen ofzo
Ik vind de cover heel gek. Alles bij haar is gestyled en dit is een bij elkaar geraapt zooitje. Inderdaad maar één dochter, rommelige lettertypes, marges die niet kloppen en dan de foto in jurkjes van haar eigen lijn bij Colourful Rebel van een jaar geleden?! Die jurk heb ik zelf ook en draag hem nog met veel plezier, maar ik ben geen hippe influencer.
Maar als een influencer het voor je googlet is het waarder!!1!