Hahaha zo chill
Maar dan zou Annic wel weer regelmatig aangeven hoe ‘ geweldig overweldigend zoooo ongelooflijk veel van haar lieve volgers de bloedtest al hebben gedaan’. Nu post ze alleen dat er vrouwen prompt zwanger zijn geworden (??) van de tips op mamaworden. Dus ik denk dat dit ook wel meevalt.
Ik zie ook dat je op het insta account van mama.worden geen reacties kan achterlaten, dat zal vast niet met de grote hoeveelheid positieve reacties te maken hebben…
Haha I love it dat het zo flopt, ik ben in dit geval echt een misgunner, want als je aankomt met allerlei nutteloze en achterhaalde tips, en dat i.c.m. je eigen shady verdienmodel promoot, verdien je het om volledig genegeerd te worden
ik hoop dat het haar heel veel geld heeft gekost en niks oplevert, want dat raakt haar volgens mij meer dan of mensen nu uiteindelijk wel of niet zwanger worden
Ik zie op FB ineens een advertentie van Modemusthaves ik dacht dat de zus van Annic er mee was gestopt en het hele bedrijf had opgedoekt?
Ze wil niet op de foto denk ik, zeer gesteld op haar privacy
Zit je dan met een vloggende moeder 
Klopt. Haar insta was ook gedeactiveerd maar zie dat die nu ook weer actief is. Annic had haar laatst getagd.
Bij A haar compagnon is het nu ook al even stil op Insta. Ben benieuwd of A daadwerkelijk uit het bedrijf is gestapt.
Oh ik ben benieuwd of ze dan weer met modemusthaves begonnen is of alleen de naam heeft verkocht.
Ja dat zag ik inderdaad ook bij Annic. Haar volle maan idee werd toch niet zo omarmd als ze zelf dacht 
Klopt, maar als echte influenzas hebben ze schijt aan de maatregelen en letten ze heul erg op. Ofzo. Ikke, ikke, ikke…
Nouja als je afstand houdt is het toch niet anders dan naar de horeca gaan?
Ik bedenk me net: heeft Willemijn niet eens gezegd dat ze 8 augustus zou zijn uitgerekend van Krijn?
En nu is op precies die datum de meet and greet? Lijkt me toch een moeilijke dag voor haar. En dan ook nog zo sociaal moeten doen enz
Van de 11 accounts die Boos zelf volgt, zijn er 3 Annic, mamaworden, en die Linda… 
Misschien was dit al opgemerkt, maar kon het zo 1,2,3 niet terugvinden…
Woooow nice job inspector Gadget!
Oooooo what does this mean? Dat Tim BOOS is op het concept van Mama Worden? Juicyyyy!!!
Oh yesssss wat goed gevonden dit!
Kan mij voorstellen dat het opvalt maar ik denk dat ze daar zelf wel een goede keuze in kan maken. Misschien vindt ze wat afleiding wel heel fijn.
Er komt toch ook een aflevering over?
Zeker 
Vanavond om 20.00 is de onthulling en start de pre-order van Rachel.huismuts boek. Ik ben benieuwd hoe dit boek gaat lopen!!!
Oehh, weet je ook wanneer?