Mommybloggerstopic #3

Ze probeert er echt alles aan te doen om in haar eigen bubbel te blijven :roll_eyes:

Ik snap echt helemaal waarom de kritiek op haar bedrijf en op haar als persoon door elkaar gaat lopen. Deze vrouw heeft toch helemaaaal geen intenties om deze kwetsbare vrouwen te helpen? Bij de mevrouw met de papaya geloofde ik nog in oprecht goede intenties; zelfs al is dat ook met name een overbodig luxeproduct voor mensen die het kunnen betalen.

Annic ziet alléén eurotekens, wil kritische vragen niet beantwoorden en faket het positieve ontvangst op insta. Het is gewoon echt een vals kreng.

Zou zij ook gebruik kunnen maken van (komende) regelingen tijdens deze crisis? :triumph:

15 likes

Ik heb de vereniging van kwakzalverij een mail gestuurd. Kunnen ze vanuit hun vakgebied misschien nogmaals deze kwakzalverij onder de aandacht brengen. Echt walgelijk gewoon. Bah.

32 likes

Mevrouw met de papaya :joy::joy::joy:

28 likes

Waar gaat dit over?

1 like

Er is ook een ander soort bloedtest (Grip) op de markt die pretendeert te testen hoe vruchtbaar je bent. C.q. of je een risicoprofiel hebt om minder lang vruchtbaar te zijn.

Mevrouw van Grip kwam langs in dit topic om de werking van en het idee achter haar test achter uit te leggen, nadat die test hier werd aangehaald vanwege Annic d’r gate. Mevrouw van Grip gebruikt nogal een opvallend logo: een papaya. Je moet maar even die site bezoeken, you’ll get it.

Oooh ik heb de mevrouw wel langs zien komen, maar haar logo niet gezien :smile: Thanks!

1 like

Mijn geheugen is zo slecht. Ik was haar naam kwijt, maar ze heet Annemarie volgens mij! :joy:

1 like

Zou de VtdK dat 2e artikel weer weghalen? Of een 3e schrijven dat het weer te bestellen is?

Edit: lees net dat iemand een mail heeft gestuurd, :slight_smile:

5 likes

Ik zie het al helemaal gebeuren dat het trollenlegertje over een paar maanden meldt zwanger te zijn. Als in: “OMG ik heb die bloedtest toen gedaan en sindsdien elke dag een smoothie met vermalen gojibessen gedronken en nu ben ik zwanger. IK RAAD DIE TEST ECHT AAAAAN!”

Ze heeft echt wel lef om die bloedtesten zo snel alweer online te gooien. Iets in me dacht nog dat ze zich wel zou gaan beraden en tot inkeer zou komen. Maar dat was natuurlijk te veel om te verwachten. Dat geld moet rollen natuurlijk. Het is echt te walgelijk voor woorden allemaal. :face_vomiting:

23 likes

Vraag me af met welk grote ziekenhuis zij gaat samenwerken?

Bizar dat die bloedtest weer aangeboden wordt. GELDWOLF

4 likes

Hoe kan je je baarmoeder warmhouden? Met visualisatie? Of is dat waar de warme soep belangrijk voor is?

ik heb duidelijk een te koude baarmoeder want altijd ijskoude handen en voeten. Wel frappant dat ik toch al 3x zwanger ben geweest

6 likes

Is het echt? Want je baarmoeder zit ergens tussen je billen?

4 likes

Straks gaat ze nog zeggen dat ze het door veel aanvragen tijdelijk van de site heeft gehaald oid. Of dat ze zooveeeel mails kreeg van vrouwen hoe ze de bloestest kunnen bestellen.

:nauseated_face:

5 likes

Pfff, al die berichten op die fora en stiekem die test weer online. Wie licht Mark Miserus in? (grapje; hij is de journalist van Dotans trollenleger)

6 likes

Vraag: is deze bloedtest ook geschikt voor mannen?

Antwoord: jazeker. Het is niet alleen belangrijk als vrouw om inzicht te krijgen in je gezondheid, maar zeker ook als man met een kinderwens. En niet alleen als je een kinderwens hebt voordat je gaat proberen om zwanger te worden, maar zeker ook als je al (langer) bezig bent of in een medisch traject zit.

:grimacing: Straks trappen mensen hier in en betalen ze 300 euro
Oh en ze raden het aan dit 1 x per jaar als herhaling te doen

12 likes

Oh ik zit echt met rollende ogen te kijken… Hoe durf je dit online te zetten :dizzy_face:

Huh wat gebeurt hier. Ik snap het niet meer. Welk nut heeft dat offline halen dan gehad? De kritiek omzeilen? En nu vrolijk doorgaan alsof er niks is gebeurt? Wauw

1 like