Mommybloggerstopic #3

Nouja dat is het leven met een peuter wel een beetje hoor (hier toch tenminste…)

Kan echt niet iedere seconde op letten en als je 3 seconden niet op let heeft hij al z’n duplo poppetjes in de waterbak van de hond gestopt, papa z’n schoenen aan en rondslingerende sokken in de prullenbak gedaan.

Ik vond het een erg grappig filmpje :grin:

2 likes

POH is vaak maar 8x, maximaal. En mijn ervaring is, dat ze al vrij snel zeggen: we kunnen niets doen want je moet daarvoor wachten op je vervolgbehandeling.
Want, de problematiek is teveel. We gaan nu geen beerput opentrekken, want na die 8x zit je dan nog ellendiger thuis, etc etc.
Maar dat gaat om wachtlijst overbruggen naar tweedelijnszorg. Voor de meer eh, huis-tuin-keuken dipjes/eerstelijnszorg zal de POH zeker nuttig en laagdrempelig zijn idd!! :blush:

2 likes

even over de vlog van Annic: waarom plaatst ze zo een vlog online? Ik vind dat haar liefste echt niet aardig naar haar toe doet. Vind er weinig liefde uitstralen.

3 likes

Dat is eh, RAUW. en REAL. en ECHT. Enzo.

Nee geen idee heel die vlog niet gezien haha

Ik vind haar eigenlijk best wel hilarisch :grimacing:

13 likes

Voor Sanny:

38 likes

En Annic gaat gewoon weer door met de EMB bloedtesten promoten zo vervelend die bewijsdrang. Iemand heeft een test gehad, inzichten gekregen en is gezonder gaan eten en voelt zich nu zooooo goed
Ehm ja logisch iedereen knapt op van gezonder eten, ja natuurlijk kan je beter kakken van gezond eten en zal je huid er beter uit zien.

40 likes

Haha ik zie het die DS is gewoon een vriendin van Annic :roll_eyes:

2 likes

En Annic zelf is van dr parasieten af :roll_eyes:

2 likes

Ahaaaaa dus eigenlijk is het gewoon een heel duur advies om groene smoetties te drinken. :roll_eyes:

7 likes

Ja staat beschreven in de uitgebreide analyse van 12 pagina’s !!!

2 likes

2 maanden geleden via mamaworden.nl? Toen was het bedrijf mamaworden.nl nog niet eens ingeschreven bij de kvk.

126 likes

En die hele website is nog geen drie weken live. Zo zo, underground dodgy testen verkopen?

6 likes

Oh Denise is toevallig een tevreden klant van Annic

62 likes

Ja shit! Heb al die tijd die stroopwafels en patatjes voor niks gegeten

4 likes

Dus de meid eet:

• groene smoothie
  • kwart fruit en muesli en havermout
  • soep of salade
  • noten of rijstwafel
  • pasta of rijst

Weet niet wat ze hiervoor at als ze zich ineens magisch gezond voelt. Maar dit is ervan uitgaande dat je de pasta/rijst/rijdtwafel niet kaal eet, toch echt geen bijzonder gezond (dus normaal) eetpatroon behalve dat je alle fun uit je eten geslagen hebt.

Moet altijd een beetje gniffelen om mensen die dan wel pasta en rijst eten, maar aardappelen bijvoorbeeld weren. Why tell me why?

22 likes

Ik durf er geld op in te zetten dat Denise de communicatieadviseur van Annic is.

Edit: haar website Quick Branding heeft zelfs de zelfde kleuren en lettertypes als die van Annic.

21 likes

Al is Denise nog zo Snel, het forum achterhaalt haar wel.

77 likes

ze zegt nu ook in een story: "en voor de scherpe mensen onder ons: ik werk voor mamaworden.nl dus vandaar dat ik de testal voor de launch kon doen :relaxed: "

28 likes