Mommybloggerstopic #3

Ahaaaaa dus eigenlijk is het gewoon een heel duur advies om groene smoetties te drinken. :roll_eyes:

7 likes

Ja staat beschreven in de uitgebreide analyse van 12 pagina’s !!!

2 likes

En die hele website is nog geen drie weken live. Zo zo, underground dodgy testen verkopen?

6 likes

Oh Denise is toevallig een tevreden klant van Annic

62 likes

Ja shit! Heb al die tijd die stroopwafels en patatjes voor niks gegeten

4 likes

Dus de meid eet:

• groene smoothie
  • kwart fruit en muesli en havermout
  • soep of salade
  • noten of rijstwafel
  • pasta of rijst

Weet niet wat ze hiervoor at als ze zich ineens magisch gezond voelt. Maar dit is ervan uitgaande dat je de pasta/rijst/rijdtwafel niet kaal eet, toch echt geen bijzonder gezond (dus normaal) eetpatroon behalve dat je alle fun uit je eten geslagen hebt.

Moet altijd een beetje gniffelen om mensen die dan wel pasta en rijst eten, maar aardappelen bijvoorbeeld weren. Why tell me why?

22 likes

Ik durf er geld op in te zetten dat Denise de communicatieadviseur van Annic is.

Edit: haar website Quick Branding heeft zelfs de zelfde kleuren en lettertypes als die van Annic.

21 likes

Al is Denise nog zo Snel, het forum achterhaalt haar wel.

77 likes

ze zegt nu ook in een story: "en voor de scherpe mensen onder ons: ik werk voor mamaworden.nl dus vandaar dat ik de testal voor de launch kon doen :relaxed: "

28 likes

*- Ik werk voor mamaworden.nl dus vandaar dat je mijn woorden niet moet geloven.

74 likes

en mijn antwoorden totaal niet objectief zijn, en ik er totaal niet voor betaald word…

21 likes

wij van wc eend

30 likes

Er is een naschrift bij gezet, dat Annic weer is gestart met verkopen van EMB.

47 likes

Oh, en forum wordt genoemd in de laatste regel

5 likes

Voor wie op de hoogte wil blijven van het wel en wee van website Mamaworden.nl, volg het Forum Feminarum waarop dagelijks honderden veelal eenregelige meningen worden gezet, sinds kort voornamelijk over de strapatsen van Annic ten Duis en haar website-verdienmodel.

Zandzakken voor de deur, Royke incominggg

137 likes

Same hhaha

Edit: @Banananana misschien heeft ons Royke inmiddels zoveel hier gelezen, dat we hem hebben overtuigd van ons gelijk. Come to the dark side Royke… :new_moon_with_face:

17 likes

Dat hele parasiet-verhaal wordt ook meteen minder geloofwaardig, nu ze dat zo dropt in haar stories.
Sneaky manier om je doelgroep te verbreden, niet alleen voor mommy’s maar ook om gewoon even je gezondheid te checken.

3 likes

Ze is zelf een parasiet!

Ze gaat maar door hé dit moet stoppen!!

11 likes

Omg, haar stories ook :joy:

Weer op het gewicht naar haar eerste kind door een onzin bloedtest vooraf…

Trouwens, waarom heeft ze dan nu nog steeds geen tweede als het zoooo geweldig werkt? :rofl:

4 likes

Lol.

“Ik had onder andere een zwaar tekort aan een aantal vitaminen en mineralen, zoals B12, Magnesium, D3 en Omega 3. Dit zijn allemaal energiegevers, doordat ik hier zo’n tekort aan had was mijn Burn Out alleen al bijna helemaal te verklaren!“

Nee je burnout kwam inderdaad door je tekort aan vitaminen.

Dubbel lol:
“Onder andere dat ik een intolerantie heb voor gluten, lactose, tarwe, koemelk én soja.”

Is er iets waar ze niet intolerant voor is? Als je verder leest kan ze ook geen suiker hebben.

Dit is the gift that keeps on giving:

Ze had ook een lekkende darm en een parasiet in haar darmen.

27 likes