*- Ik werk voor mamaworden.nl dus vandaar dat je mijn woorden niet moet geloven.
en mijn antwoorden totaal niet objectief zijn, en ik er totaal niet voor betaald word…
wij van wc eend
Er is een naschrift bij gezet, dat Annic weer is gestart met verkopen van EMB.
Oh, en forum wordt genoemd in de laatste regel
Voor wie op de hoogte wil blijven van het wel en wee van website Mamaworden.nl, volg het Forum Feminarum waarop dagelijks honderden veelal eenregelige meningen worden gezet, sinds kort voornamelijk over de strapatsen van Annic ten Duis en haar website-verdienmodel.
Zandzakken voor de deur, Royke incominggg
Same hhaha
Edit: @Banananana misschien heeft ons Royke inmiddels zoveel hier gelezen, dat we hem hebben overtuigd van ons gelijk. Come to the dark side Royke…
Dat hele parasiet-verhaal wordt ook meteen minder geloofwaardig, nu ze dat zo dropt in haar stories.
Sneaky manier om je doelgroep te verbreden, niet alleen voor mommy’s maar ook om gewoon even je gezondheid te checken.
Ze is zelf een parasiet!
Ze gaat maar door hé dit moet stoppen!!
Zoo pff ik ben bijgelezen haha! Ik kwam even om dit te droppen, kwam dit tegen op insta en heb haar ontvolgd nu :
Omg, haar stories ook
Weer op het gewicht naar haar eerste kind door een onzin bloedtest vooraf…
Trouwens, waarom heeft ze dan nu nog steeds geen tweede als het zoooo geweldig werkt?
Lol.
“Ik had onder andere een zwaar tekort aan een aantal vitaminen en mineralen, zoals B12, Magnesium, D3 en Omega 3. Dit zijn allemaal energiegevers, doordat ik hier zo’n tekort aan had was mijn Burn Out alleen al bijna helemaal te verklaren!“
Nee je burnout kwam inderdaad door je tekort aan vitaminen.
Dubbel lol:
“Onder andere dat ik een intolerantie heb voor gluten, lactose, tarwe, koemelk én soja.”
Is er iets waar ze niet intolerant voor is? Als je verder leest kan ze ook geen suiker hebben.
Dit is the gift that keeps on giving:
Ze had ook een lekkende darm en een parasiet in haar darmen.
Ze is niet intolerant voor mensen oplichten
Wel maagzuur proof voedsel denk ik🤪
omg nu ben ik bang dat ik zomaar zonder seks zwanger word want ik eet ook elke dag kwark met vers fruit en groene smoothies!!! SOS send help
Oliepacking!!! Wrijf die baarmoeder de verkeerde kant op, dan kan je niet zwanger worden meis!!
Wordt je baarmoeder hier niet veel te koud van? Anders kan je lang op die baby blijven wachten hoor
Naja ik weet niet, volgens mij heb ik geen lekkende darm en/of parasiet. Maar heb geen test gedaan, dus misschien heb ik die wel. En eet die alle pit er uit.
Gebruik de Law of Repulsion! Voor de zekerheid zo’n 30 minuten visualiseren per dag erbij doen.