Mommybloggerstopic #3

@Paardenmeisje @Aloha

bedankt voor de tip meiden!!! ik zal ook met de icepack tegen m’n buik gaan zitten want dan krijg ik een koude baarmoeder en daarvan word je ook moeilijk zwanger toch??

10 likes

Hmm. Ja misschien deze maaltijd au bain Marie opwarmen alvorens te nuttige

3 likes

Ja en dan in een pot met een rietje en dan is het een smoothie

3 likes

Misschien kan je je baarmoeder ook wel au bain marie opwarmen om juist beter zwanger te worden???

Momentje hoor, ik ga even patent aanvragen en bij kvk registreren

15 likes

Haha ja same, hoefde er wat mij betreft niet onder te staan (vind het ook een beetje gek staan onder zo’n officieel artikel ‘ohja op dit forum hebben vrouwen het erover’)

6 likes

Inderdaad, het is ook niet dat je uit de laatste 20 berichten hier enige lering kan trekken over waarom Annic haar site kwakzalverij is (lol haha) . De daadwerkelijk gefundeerde kritische reacties staan ook in het vorige topic, maar daar wordt niet naar gelinkt volgens mij?

1 like

Daar was het inhoudelijk idd, maar toen heeft Royke ervoor gezorgd dat die berichten zijn verwijderd. Vindt het wel jammer dat die aanvulling onderaan staat.

Snap ook niet zo goed de meerwaarde van FF noemen…

1 like

Een deel wel ja inderdaad, maar een groot deel van de posts van anonieme leden staan er nog wel op. Maar niemand van de lezers van VtdK gaat daar naar zoeken natuurlijk, dus ik zie het nut van het linkje ook niet zo.

1 like

Kan degene die het forum naar hun heeft doorgestuurd niet vragen om het eraf te halen?

6 likes

En zo is het cirkeltje weer rond. Om precies te zijn Annic’s Inner Circle.

9 likes

En vandaar dat ze zooo positief is.

Sorry hoor, wanneer je niet lekker voelt, dan weet je toch dat je gezond moet eten en genoeg moet slapen. Dat heet je BOERENVERSTAND gebruiken. Daar heb je echt geen bloedtest voor nodig inderdaad. Ofwel, want Annic haar zakken moeten natuurlijk gevuld worden.

1 like

En over 3 maanden hebben we opeens leuke verhalen van zwangere vrouwen

" We zaten al jaren in een medisch traject omdat we de wens hadden voor een kindje, via een collega werd ik getipt over jullie site, na aanleiding van de al positieve berichten heb ik ook maar besloten een EMB- test te doen, de resultaten waren erg duidelijk en ik had al jaren last van vage klachten. Geloof het of niet, vanochtend had ik een positieve test in mijn handen. Annic bedankt!!! "

13 likes

Ik denk dat Annic je adviseert toch eerst een bloedtest te laten doen. En je vriend ook. Kortom: 300 euro afrekenen bij Annic :rofl: Op de rijstwafels moet uiteraard wel wat humus en avocado. Het liefst ook nog met een gemberthee erbij.

6 likes

Annic bedankt je voor dit bericht dat ze zo kant en klaar kan kopiëren op een van haar dotan viva-accounts

20 likes

wij van wc-eend…

3 likes

Heel slecht he, maar ik zou zo graag zo’n test boeken, interpreteren, alles aanschaffen wat nodig is. Dan NIKS veranderen aan m’n levensstijl, en dan na 3-4mnd een hertest doen. Met de enthousiaste mail dat ik benieuwd ben naar de nieuwe waarden.
En als die dan heel anders zijn, ga ik zo hard lachen.

27 likes

Maar waarom de ophef over dat het forum nu genoemd wordt? Dit is een openbare plek op het internet, daar kunnen anderen toch gewoon naar verwijzen?

2 likes

Lees vooral verbazing dat het genoemd wordt. Maar wat is de meerwaarde van het noemen?

1 like

Haha waarom wordt alles nu opeens ‘ophef’ genoemd. Ik vind het gewoon een beetje gek staan en zie de meerwaarde niet, wat @Koekoek zegt

9 likes