Mommybloggerstopic #3

Ik denk dat Annic je adviseert toch eerst een bloedtest te laten doen. En je vriend ook. Kortom: 300 euro afrekenen bij Annic :rofl: Op de rijstwafels moet uiteraard wel wat humus en avocado. Het liefst ook nog met een gemberthee erbij.

6 likes

Annic bedankt je voor dit bericht dat ze zo kant en klaar kan kopiëren op een van haar dotan viva-accounts

20 likes

wij van wc-eend…

3 likes

Heel slecht he, maar ik zou zo graag zo’n test boeken, interpreteren, alles aanschaffen wat nodig is. Dan NIKS veranderen aan m’n levensstijl, en dan na 3-4mnd een hertest doen. Met de enthousiaste mail dat ik benieuwd ben naar de nieuwe waarden.
En als die dan heel anders zijn, ga ik zo hard lachen.

27 likes

Maar waarom de ophef over dat het forum nu genoemd wordt? Dit is een openbare plek op het internet, daar kunnen anderen toch gewoon naar verwijzen?

2 likes

Lees vooral verbazing dat het genoemd wordt. Maar wat is de meerwaarde van het noemen?

1 like

Same. De helft van dit topic ging ook over de verloren spontoffel van de Huismuts, kan me niet voorstellen dat de middelde VtdK-lezer daarvoor op die link klikt :joy:

8 likes

Dat is juist de martketingtruc. :stuck_out_tongue: Zorgen dat je jezelf eerst volstouwt met die gore stroopwafels van het ene Van Wonderen gespuis. En als je dan vervolgens zwanger wil worden, krijg je te maken met de gezuster die zegt: “Nee nee geen stroopwafels meer. Vanaf nu alleen nog maar mijn 150 euro ekkies ‘op-maat-gemaat’ smoozie advies.”

8 likes

Zou het wel grappig vinden als iemand met $, wat bloed van een dier opstuurt hahaha.

13 likes

Ah nee :frowning:

Nepbloed uit de feestwinkel miss

1 like

Ahahaha

Stel dat je dan als nietsvermoedend vanwonderengroupie die stroopwafelkeet binnenstapt en vol verwachting een koek met discodip bestelt, en je dan de vraag krijgt “wacht. Heb je een kinderwens? Oh nee dan is hier een groene smoothie met een rijsttafel”

12 likes

Of van vlees uit de winkel…

Jaa zo’n rosbief bloed toch wel (als een rund)…

3 likes

En dan komt uit dat bloedonderzoek dat het dieet te eenzijdig is “vooral veel gras”
Géén groene smoetties meer voor jou!

12 likes

En allemaal parasieten en andere enge beestjes in dé maag.

8 likes

In de 4 magen.

1 like

Dat weten wij, maar vraag me af of zij dat ook zullen zeggen :wink:

1 like

Tuurlijk wel, ze hebben immers zoveel medische ervaring.

2 likes

Ik las imkers. :sweat_smile:

Maar oh ja, helemaal vergeten. Ik denk ook dat fertiliteitsexpert Linda de hormonen van Bertha haarfijn kan uitleggen

Ja toch? Waarom je beperken tot het testen van vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen, mannen van vrouwen met vruchtbaarheidsproblemenproblemen, vrouwen zonder dit alles, mannen zonder dit alles, enzovoort, als je het ook kunt richten op het hele dierenrijk?

4 likes