Mommybloggerstopic #3

Same. De helft van dit topic ging ook over de verloren spontoffel van de Huismuts, kan me niet voorstellen dat de middelde VtdK-lezer daarvoor op die link klikt :joy:

8 likes

Dat is juist de martketingtruc. :stuck_out_tongue: Zorgen dat je jezelf eerst volstouwt met die gore stroopwafels van het ene Van Wonderen gespuis. En als je dan vervolgens zwanger wil worden, krijg je te maken met de gezuster die zegt: “Nee nee geen stroopwafels meer. Vanaf nu alleen nog maar mijn 150 euro ekkies ‘op-maat-gemaat’ smoozie advies.”

8 likes

Zou het wel grappig vinden als iemand met $, wat bloed van een dier opstuurt hahaha.

13 likes

Ah nee :frowning:

Nepbloed uit de feestwinkel miss

1 like

Ahahaha

Stel dat je dan als nietsvermoedend vanwonderengroupie die stroopwafelkeet binnenstapt en vol verwachting een koek met discodip bestelt, en je dan de vraag krijgt “wacht. Heb je een kinderwens? Oh nee dan is hier een groene smoothie met een rijsttafel”

12 likes

Of van vlees uit de winkel…

Jaa zo’n rosbief bloed toch wel (als een rund)…

3 likes

En dan komt uit dat bloedonderzoek dat het dieet te eenzijdig is “vooral veel gras”
Géén groene smoetties meer voor jou!

12 likes

En allemaal parasieten en andere enge beestjes in dé maag.

8 likes

In de 4 magen.

1 like

Dat weten wij, maar vraag me af of zij dat ook zullen zeggen :wink:

1 like

Tuurlijk wel, ze hebben immers zoveel medische ervaring.

2 likes

Ik las imkers. :sweat_smile:

Maar oh ja, helemaal vergeten. Ik denk ook dat fertiliteitsexpert Linda de hormonen van Bertha haarfijn kan uitleggen

Ja toch? Waarom je beperken tot het testen van vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen, mannen van vrouwen met vruchtbaarheidsproblemenproblemen, vrouwen zonder dit alles, mannen zonder dit alles, enzovoort, als je het ook kunt richten op het hele dierenrijk?

4 likes

Ik snap ook steeds minder hoe die Linda hier in mee kan gaan eigenlijk. Zij zal er natuurlijk heilig van overtuigd zijn dat die testen werken. Vanuit dat perspectief is het natuurlijk: hoe meer verkocht, hoe beter. Maar waarom wil zij zich verbinden aan een bedrijf dat op deze leugenachtige manier die testen promoot? En alle kritische vragen weg censureert? Van Annic is inmiddels wel duidelijk dat zij geen verschil ziet tussen het verkopen van een paar schoenen of een bloedtest. Maar die Linda zal toch vanuit een meer intrinsieke motivatie (die niet alleen maar uit euro-tekens bestaat) voor dit vak hebben gekozen. Die zal toch ook wel ergens iets van beroepsethiek in een van d’r opleidingen hebben gehad? Hoe vind je dit dan ok??

5 likes

Eh, Linda deed dit al (sowieso 2019) voordat Annic erbij kwam. Ik vind het overigens wel bjizonder dat beroepsverenigingen het allemaal prima vinden.

4 likes

Eigenlijk zou dat dus dikgedrukt bóvenaan het stuk moeten staan: na een luttele 4 dagen (o.i.d.) gaat de verkoop en promotie van de omstreden onzintest gewoon weer door.

3 likes

Bij Panda’s is die nood best hoog toch?

Je kan gewoon alle op uitsterven staande diersoorten helpen!! Dan gaan die WNF rangers langs de deuren om geld op te halen voor de bloedtest van mama.worden, om zo een dier wat met uitsterven bedreigd wordt te helpen!
Ik zie een méga markt.

4 likes

Ja, vind ik ook! Nu start het artikel relatief positief, terwijl er dus geen knor veranderd is.

4 likes

Brb ff patent aanvragen.

@aloha Snap ook niet dat de titel niet is aangepast. Nu lijkt het alsof ze het alsnog heeft gestaakt, terwijl het logischer is als het iets is als:

mamaworden hervat verkoop onzinbloedtest.

4 likes