Mommybloggerstopic #3

Woow jij bent geniaal, registreer snel “pandazwangermaken.nl”

1 like

Ja dat klopt wel. Zij is natuurlijk al langer met die testen bezig. Maar er zit voor mijn gevoel nog wel een verschil tussen zo’n test verkopen in je eigen (offline) praktijk en ze op grote schaal op leugenachtige manier promoten via die influenzzzers. Want er wordt nu een totaal lulverhaal door zo’n influencer opgehangen over dat ze die test 2 mnd geleden heeft gedaan en zulke goede resultaten heeft en bla bla. Wat dus niet kan, want mamaworden.nl wordt expliciet benoemd en die test was 2 mnd geleden nog niet via die site te koop. Dat je die test wil verkopen omdat je zelf écht denkt dat het werkt, daar kan ik ergens (heel ver weg) nog wel in komen. Maar dat je het nu dan ook laat promoten met een totaal leugenachtig verhaal?

Maar goed, na alles wat zich al heeft afgespeeld moet ik ook eigenlijk niet meer verbaasd zijn.

1 like

Tis gewoon zo smerig en raar verhaal… Misschien willen ze het doen laten lijken dat de test al eerder werd uitgeprobeerd door ‘iemand’ en die schrijft dan een goede recensie. En dat het na die goede beoordelingen pas op de site is gelanceerd.

Die gekke Wil

13 likes

Omg geen woorden voor hoe kut deze tiktoks zijn. Ik weet niet wat ik erger vind: Lotte die sexy danst of deze treurnis

23 likes

Omg de cringe.

2 likes

Wat iiiiis dit https://www.tiktok.com/@wilentien/video/6825931057947266310

7 likes

Gaat lekker met afstand houden

12 likes

alles voor de kunst. dit heeft eeuwigheidswaarde, hoor.

Woww ik kijk dit en hoe veel vitaminepillen kan je op een dag nemen?? Lijkt me heel ongezond?

3 likes

Hahahah jezus wat KUT neeee die met dat schoonmaken ook shiiiiit cringe cringe cringe

7 likes

Ooooh what the hell, zo mutsig haha

2 likes

Ik hoop dat ik die schoonmaakspray mag lenen om in m’n ogen te gieten. Dit moet van m’n netvlies af!!!

20 likes

Ik ken die Wil & Tien niet, maar dit is hun trademark? Je profileren als stel huisvrouwen verzeild in een poetswedstrijd… En een van de twee heeft 1x per maand een uitspatting met een (hi ha ho niet werkende) vibrator ofzo? Ik zit zomaar 50 jaar terug in de tijd.

13 likes

Hiii laaaa riiisschh

:sob: Ff m’n ogen bleken

5 likes

WTF, dat is zo slecht! Ze lijkt gewoon haar fruit en groenten al prima te eten waarom al die extra supplementen erbij? Ik ken iemand die letterlijk doodziek is geworden door een teveel aan supplementen, calciumwaarde in haar bloed was veel te hoog door een overschot aan bepaalde vitamines.
En dit heeft dan een website over hoe je “gezond zwanger kan worden”.

11 likes

ook irritant hoe in die tiktoks van wil en tien alles zo net niet getimed is, playback goes wrong

13 likes

Volgens Trump helpt bleek wel tegen corona, dus twee vliegen in een klap

4 likes

Jezus ik klik nietsvermoedend op deze link, begint Annic plotseling tegen me te praten. Veel erger dan een rickroll dit :nauseated_face:

Rick laat ons tenminste nooit in de steek.

11 likes

Never gonne give you up :heart_eyes:

2 likes