Ja daar heb je toch meer aan. Ik geef je niet op, zingt Rick. Ik geef je aan, dreigt Annic.
Rick 1 - Annic 0!!!
hardop lachen hahahahah sorry! Dacht dat er een linkvoorbeeld zou verschijnen, ga het proberen aan te passen.
edit: gelukt! Door een enter voor en na het filmpje
Die stem ook van haar…
Ze gaat iets makah, gebruikah, lekker samah.
Ja er zit ook geen Z in haar alfabet, alleen S
Ik weet niet of het is dat ik Wil gewoon graag weer vrolijk zie… maar ik kon toch wel om die tiktoks lachen…
Of ik ben gewoon stiekem een tiktokfan…
En weer terug op onze high topic Annic…
@FISSA: Laat die Royke maar lekker meelezen… uurtje factuurtje Annic…
Of… Is het…the master of Dots?..
Maar mensen, met 3x een artikel/rectificatie van artikel, en 3x een melding op Facebook en Twitter hè…
en al die nieuwe ontwikkelingen: wel/niet/wel test verkopen…
ZOU ZE NU… zou ze… zou ze kans maken op DE titel?! “Kwakzalver van de maand”?
Van de vereniging
Als we in de jaren 2000 leefden stond Antoinette Hertzenberg misschien wel voor d’r deur met een of andere “Fraudeur van t jaar” award.
De koude douche
Die ze dan niet on camera zou accepteren en vervolgens doet of alles nog steeds ZO geweldig gaat met ZULKE lieve en mooie reacties!!!
Met een geblurd gezicht
& vervormde stem haha
Maar uiteindelijk toch herkenbaar omdat ze “De” als “Daa…” uitspreekt
LIEF
Ik denk dat kwakzalverij altijd zal blijven bestaan. Wat ik vooral kwalijk aan Annic vind is dat zij een groot bereik heeft op social media en juist middenin de Corona crisid waarin de vruchtbaarheidsbehandelingen stil staat haar website online lanceert. Niet alleen om emotioneel te chanteren, maar ook financieel deze kwetsbare groep vrouwen te chanteren. Als het een kwakzalver was met een klein bereik zou er denk ik nooit zo’n groot ophef over zijn geweest. Althans, ik zou er wel over gefrustreerd zijn geweest maar het daar bij hebben gelaten.
Meanwhile ga ik dankzij Wil en Tien al een half uur volledig stuk om alle variaties op dit filmpjes:
Omg annic dat annic nu gewoon probeert iedereen aan te spreken met haar zogenaamde blije klant; ik wil niet zwanger worden maar deze bloedtest veranderde mijn leven story
Nou mijn bloed gaat hier van gewoon koken. Ze is echt schaamteloos. Ik hoop toch echt dat er nog vanuit de medische wereld hier stappen tegen worden gedaan. Het is echt bizar dat iemand sochtends wakker wordt en denkt hey ik ga bloedtesten verkopen en dat gewoon zo kan doen.
Weet je dit wel zeker? Misschien even een testje kopen en een druppeltje opsturen om te laten analyseren door een niet-medicus. Dan weet je het maar zeker.
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar kwakzalver en geldwolf Annic zal altijd blijven doorgaan.