Mommybloggerstopic #3

Oh goede! Ik sla alvast rijstwafels en noten in want ik vermoed dat ik die moet gaan eten volgens de uitslag.

3 likes

Van kokend bloed blijft tenminste je baarmoeder lekker heet

12 likes

Dit vind ik dat wel echt weer zo truttig, dat het verwijderd is. Die tiktok was ook truttig. Maar verwijderen is zo mogelijk nog truttiger.

20 likes

Gisteren gespot in een Faceboekgroep waarin journalisten oproepen kunnen doen: een bericht van iemand die voor een - ik citeer - ‘groot consumtentenprogramma’ een expert zocht op het gebied van zwanger worden. De redacteur wilde informatie die ze niet helemaal vertrouwde laten verifiëren. Wilde het nog screenshotten, maar kan het niet meer terugvinden…

Lijkt dus alsof iemands mailtje over ( p )Annic naar de redactie van Radar heeft geholpen… :smiley:

56 likes

Oh mooi! Kun je in die FB ook de link naar de vereniging van kwakzalverij droppen? :innocent:

4 likes

Kom net deze weer tegen. Omg wat vreselijk
Ze spreken het ook niet eens écht goed uit :roll_eyes: :relieved:
En alleen maar een beetje “knauwen” ipv echt Gronings te praten. Faaaake

2 likes

@Koekoek nog iets gehoord van Manfield? Ik heb Manfield op IG gewoon open gevraagd wat ze van Annic en de bloedtesten vinden. Ik kreeg opeens bericht dat ze idd hebben vernomen wat haar activiteiten zijn en dat er geen consequenties zijn voor de huidige samenwerkingen. Maar dat ze bij eventuele verdere samenwerking dit verder gaan uitzoeken.

27 likes

Vind het sowieso irritant dat ze doen alsof ze in de stad Groningen wonen terwijl hun huis 20km verderop staat :rofl:

17 likes

Ja ook echt. Maar hiervoor woonden ze wel echt in de stad toch? Toen Willemijn nog op haar zolderkamertje woonde en later hun eerste koophuis?

3 likes

En die vraag is blijven staan hahaha?

1 like

Dat idee heb ik helemaal niet. :stuck_out_tongue: Ze spreken inderdaad van ‘we gaan even naar de Stad’’ maar dat zeggen we allemaal toch? Ik woon sinds een halfjaar ook op 13 km buiten ‘de stad’ maar zo blijf ik dat ook zeggen.

Wil en Tien spreken ook over hun dorp dus dat ze willen doen blijken dat ze nog in de stad wonen merk ik niet

2 likes

Edit: ik zei hier wat snobistische dingen over hoe ik vond dat het centrum van Groningen niet hetzelfde vond als de plek waar het huis van Wil destijds woonde maar ik ben het met de reacties daarop eens dat dat echt onnodig was om te zeggen.

3 likes

Misschien willen ze het ook allemaal niet te specifiek benoemen ivm privacy.

5 likes

Annic heeft feedback gekregen over de manier hoe je een mondkapje draagt, wat gaat die meid er goed mee om joh! " Als ik jullie toch niet had "

Is dit een soort schijn weer ophouden? Doen alsof je dus wel feedback kan ontvangen.

9 likes

Eh, boeiend toch dat ze nooit binnen de diepenring gewoond hebben, is dat een vereiste om jezelf een bewoner van Groningen te mogen noemen? En ik snap ze wel hoor, jarenlang er gewoond en inmiddels verhuisd naar een dorpje op fietsafstand, zou ik vanwege het gemak/privacy ook doen denk ik. En ik zie wil+tien er nou ook niet echt mee te koop lopen ofzo. Sorry, maar dit vind ik zeiken om het zeiken.

23 likes

Ik heb inderdaad ook gewoon via Insta gevraagd hoe ze er in staan over dat kwakzalverij-artikel(en mail, maar daar antwoordden ze niet op). Ik kreeg precies hetzelfde antwoord. ‘‘Hun samenwerking staat hier volledig los van.’’

1 like

Bespreken we hier ook ‘tigerelise’? Die foto van de tweeling! Ze lijken zo niet op elkaar! Ik dacht eigenlijk altijd dat tweelingen altijd op elkaar leken of iig een beetje maar dit zijn twee totaal verschillende koppies!

2 likes

Eeneiig lijken op elkaar, twee eiig niet (moeilijk om te spellen deze woorden haha)
Eigenlijk lijken twee eiige tweelingen net zoveel op elkaar / of niet op elkaar als broertjes en zusjes die niet tegelijk geboren zijn

7 likes

Maar Willemijn woonde toch in Oosterpark? Da’s wel echt maar hooguit tien minuten vanaf de grote markt, dat zou ik wel stad noemen zelf.

6 likes

Haha ja dat is ook echt wel de stad. Beetje gek om alleen wat binnen de diepenring valt als ‘de stad’ te beschouwen.

1 like