Mommybloggerstopic #3

Mag je Instagram stories delen van mensen die hun profiel op openbaar hebben?
Zie nu dat L.i.z.e. korpers.h oe.k in een Instagram story gripf. ertility tipt

3 likes

Binnen de ring is super mooi

Dat heet het Ommeland grace. Maar ja, dat weet je misschien niet omdat je nooit een stadjer geweest bent.

5 likes

Niet overdrijven, de Grote Markt ziet er niet meer uit met dat gedrocht van een Forum en het lelijke corpsballengebouw. Rond het Noorderplantsoen is toch leuker :wink:

2 likes

Ik zie dat lize korpershoek verwijst naar grip. Ik heb haar verwezen naar het forum en ook Annic benoemd.

8 likes

Ik heb het over de ring van Amsterdam. Bestaat er nog een andere ring?

3 likes

Het ging over Groningen.

1 like

Buiten de ring in de stad, is alsnog in de stad :wink:

1 like

mariah-carey-i-dont-know-her-02

Ik krijg echt een naar gevoel van het idee “het heft in eigen handen nemen” als het om medische zaken gaat. We hebben het niet over een crème smeren tegen een droge huid ofzo (“blijkbaar wil de dokter eerst symptomen horen, nou ik neem heft lekker in eigen hand”).
“jee, blijkbaar moet je eerst 30 worden voor je een uitstrijkje voor baarmoederhalskanker krijgt, ik neem het heft in eigen handen en laat me alvast preventief behandelen met voedingssupplementen.” Of ja, altijd wel geweten dat er mensen zijn die de medische zorg wantrouwen, maar dit vind ik echt iets van de welgestelde “het leven is maakbaar” yup.

21 likes

Ene stadjer :joy:

Li.ze verwijst in haar story ook naar een andere instagrammer (die weer korting aanbiedt voor grip) die o.a. dit post

Inhoudelijk weet ik er niet veel van af, maar ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden? Kunnen die claims waargemaakt worden?

2 likes

Ik, sorry. Zat me er tot het onredelijke toe over op te winden, maar ik heb mijn les geleerd en hou me weer even gedeisd.

1 like

Ik vind het eerlijk gezegd prima die grip test, zo lang er een echt lab achter zit wat daadwerkelijk die bloedwaarden test. De meeste mensen gaan zich na een maand of 6 proberen al zorgen maken, maar dan moet je dus nog 6 maanden wachten tot verder onderzoek, tenzij je bepaalde klachten/symptomen hebt. Ik ken 2 vrouwen die toe hebben gegeven dat ze bij de dokter hebben gezegd dat ze al 12 maanden bezig waren, terwijl ze pas een paar maanden bezig waren, gewoon om vast wat onderzoek te kunnen krijgen. Als ik er al 2 ken die dat tóegeven, wil ik wedden dat er veeel meer mensen zijn die dat doen en zo onnodig de zorg belasten. Prima dat er een commerciële speler in dat gat springt.

1 like

Ik vind het niet leuk meer om Elise te volgen. Haar tweeling slaapt al door, geld als drek om allerlei baby handigheidjes te kopen, een kast van een huis, zij is alweer helemaal in shape, allebei thuis en alle tijd van de wereld…

(en ja, ik ben jaloers)

57 likes

Lol annic heeft eerder op de vraag ‘maar verdien je hier dan niks mee?’ geantwoord “jawel hoor! Met de webshop!”

Annic, je bent echt een tuthola.

Ook mooi hoe het gaat van “smaad!!! Laster!!!’ naar “het woord verdienmodel is een oneerlijk metafoor ik ben not amused :sob:

Maargoed Annic en eerlijkheid hebben geen goede relatie de laatste tijd dus de verwarring is te verwachten.

51 likes

Hahaha and the saga continues…

5 likes

Hahah Annic is the never ending story :joy:

1 like

Edwin Wiersma, de therapeut van het laboratorium dat de test uitvoert

Hahahah hij wordt consequent therapeut genoemd.

25 likes

Ik word echt bloed giftig van die advocaat, met z’n briefjes.
Er is geen censuur in dit land, vriend!

Annic is een heks
Annic is een heks
Annic is een heks

COME AT ME ROYKE!!

69 likes