Fair enough.
Kan niet wachten op de dag waarop Royke “het schrijven van gedichten over Annic” gaat aanvoeren als argument bij de rechter
Wow lijkt mij een interessante docu, bedankt voor de tip!
Interessant, dankjewel voor de tip!
Heb die bekeken en het is zo bizar hoe die vrouw kwakzalvert zonder met haar ogen te knipperen.
Ze kon daarna ook gewoon prima een leventje leiden, is verloofd etc. Echt bizar. Weet niet of dit laatste deel ook in die docu zat of dat ik dat op een andere video op YouTube heb gezien maar ze lijdt gewoon een leven zonder zorgen momenteel. Kan gewoon allemaal.
Maakt dat wat uit? Kan toch een enorme lurker zijn? Het gaat inderdaad al veel te lang over 1 vrouw die deze aandacht niet eens verdiend.
Beetje gek om zelf niks te posten en het dan wel irritant vinden dat anderen het maar over 1 persoon hebben.
Als je zelf iets interessants hebt gezien, doe er dan iets mee?
Er is ook een podcast (the dropout) ook zeer het luisteren waard.
Super, Thanks voor de tip!
Edit: Love it trouwens dat Jennifer Lawrence haar gaat vertolken in een film. Kan ongetwijfeld alleen maar steengoed zijn.
Dat is wel een beetje jammer, er gebeurt voor se rest zo weinig. Ben benieuwd hoe het verder gaat met baby Anna. En zelf ben ik wel een beetje Huismuts moe.
Ja ik ben eerlijkgezegd ook benieuwd hoe het nu met (baby) Anna gaat. Gek hoe je dan toch meeleeft met iemand die je niet persoonlijk kent.
Wie niet
Ik doe niet popie jopie, ik doe niet alsof ik al jaren op het forum zit, ik ben gek op schrijven en rijmen en ik zeg/schrijf graag wat ik vind. Ik wist niet dat je eerst jaren mee moest lezen hier voordat je een gedicht mocht plaatsen. Blijkbaar valt mijn humor ook niet in de smaak. Ik zeg: smaken verschillen en je kan het niet iedereen naar de zin maken. Ik zou zeggen: stoor je er vooral niet aan en scroll gerust door naar de volgende post. Gelukkig zijn er nog heel veel andere forummers die posten, misschien met wat meer zinnige content die niet de popie jopie newbie rookie uit proberen te hangen. Mij maakt het allemaal niets uit.
Een apart Annic topic zou al helemaal smaad en laster zijn. :X
Ik zie nu een insta story van haar waar een vraag wordt gesteld over de bloedtest en A haar antwoord begint met “ laat ik voorop stellen dat ik inhoudelijk niet betrokken ben bij mamaworden.nl, ik ben alleen één van de initiatiefnemers’.
Wáát?! Dit is stap 1 om alle schuld op Linda af te schuiven, let maar op.
Die Elizabeth Holmes is idd echt doodeng. Ze kijkt ook zo eng doordringend als ze in haar ‘rol’ zit. Ik heb eens een stukje van haar gezien dat ze tijdens opnames ineens ‘uit’ haar rol valt. Ze heeft dan ineens ook een hele andere stem. Creepy.
Anyhooo wat de andere mommy’s betreft; tja er is ook gewoon niet zoveel… Behalve baby Anna inderdaad, hopelijk is ze weer wat opgeknapt.
Zijn er eigenlijk nog leuke bloggers die nog enigzins actief schrijven ? Mn blogrondje wordt steeds korter en eindigt hier haha, en vind het toch wel jammer. Heb geen hele hoge eisen, wil niet alleen maar spon/reclame lezen en liefst een beetje fatsoenlijke opmaak/foto’s en teksten… en hoeft ook niet per se een mommyblogger te zijn
Ik weet niet of ik moet kotsen door die complete zak chips die ik net af, het feit dat m’n uni begeleider ronduit… ruk is.
Of dat het de om te kotsen stories van vriendin A zijn.
But I need a bakje. Emmer. Was teil
Zondag op canvas las ik een paar posts hierboven. Ook in nederland te zien op tv :). Ben erg benieuwd, ga wel kijken!
Ja echt. Ik zit ook stomverbaasd te lezen.
Alleen die caption onder haar laatste foto al.
Echt. Geef me een teil.
Ik geloof echt niet dat die berichtjes/vragen uit haar stories echt zijn. Gewoon zelf getypt. Wat een bullshit.