Tbh kan ik me best indenken dat vrouwen iets hebben aan het niet-test-advies gedeelte vd site. De verhalen en daarmee (h)erkenning die je niet altijd in her dagelijks leven vind. Soms omdat vrouwen er zelf niet open Over zijn, Soms omdat mensen het echt niet begrijpen (citaat schoonmoeder: “ga gewoon op vakantie.”, maar daar gaan de cystes op m’n eierstokken niet van weg…)
Maar het is zo jammer dat er een heel commercieel (BV) deel achter hangt, wat wel onzin verkoopt. En dat ze het nu verkoopt als “in de 18jr dat ik ondernemer ben heb ik nog nooit zo’n bijzonder gevoel meegemaakt…”
Wat geeft je zo’n bijzonder gevoel? Een advocaat op onschuldig kritische mensen e vereniging afsturen? Alle kritiek verwijderen?
Bah.




Geloof best dat ze het lief bedoelt hoor, maar zou daar zelf echt niet op zitten wachten.
