Mommybloggerstopic #3

Ja vind dat ook zo’n neppe berichten! Vooral die ene meid die zegt dat ze nergens terecht kon om verhalen van mensen te lezen die problemen hebben met het krijgen van een kindje. Hebben die mensen geen google dan ofzo

28 likes

Ik zat net zelfs nog te denken dat ze er dan expres wat spelfouten in heeft toegevoegd om ze ‘echt’ te laten lijken.

3 likes

Tbh kan ik me best indenken dat vrouwen iets hebben aan het niet-test-advies gedeelte vd site. De verhalen en daarmee (h)erkenning die je niet altijd in her dagelijks leven vind. Soms omdat vrouwen er zelf niet open Over zijn, Soms omdat mensen het echt niet begrijpen (citaat schoonmoeder: “ga gewoon op vakantie.”, maar daar gaan de cystes op m’n eierstokken niet van weg…)

Maar het is zo jammer dat er een heel commercieel (BV) deel achter hangt, wat wel onzin verkoopt. En dat ze het nu verkoopt als “in de 18jr dat ik ondernemer ben heb ik nog nooit zo’n bijzonder gevoel meegemaakt…”
Wat geeft je zo’n bijzonder gevoel? Een advocaat op onschuldig kritische mensen e vereniging afsturen? Alle kritiek verwijderen?
Bah.

10 likes

Wat een hoge stem ook!

Haha ja, en vooral dat ze alleen initiatiefneemster is en er inhoudelijk niks van weet.

Jezus, wees tenminste verantwoordelijk voor je eigen zaak?:sweat_smile:

4 likes

Super bijzonder dat je dan alsnog zooooo trots kunt zijn terwijl je als boodschap hier mee uit straalt dat je ‘afstand’ van het bedrijf hebt. Zo komt het op mij over als ze zegt alleen initiatiefnemer te zijn

3 likes

De docu staat ook volledig op Youtube, wel met Spaanse ondertiteling, maar die kan je gewoon negeren: The inventor: out for blood in Silicon Valley

4 likes

Gek om te zien! Ik volgde haar toen net pas omdat ze die samenwerking deed met ouders van nu. En toen volgde ik eerst Elise Joanne en toen werd ze zwanger van de eerste en zij werkte toen ook samen met ouders van nu. Dus zo kwam ik bij de huismuts… volg ze beide nu alleen op insta, kijk geen vlogs meer van ze. Vond de vlogs van Rachel eerst in Amsterdam nog wel leuk. Maar toen was ze ook wat jonger en kon ik me beter met haar identificeren.

Ik vind de huismuts nog steeds best leuk!! Vooral in combi met co
En ze lijkt mij een mega leuke moeder

1 like

Grappig hoe smaken verschillen, ik vind ze zo hysterisch en hyperactief, zo vermoeiend lijkt me dat, vind echt niks leuk aan ze maar kan wel zien dat hun stijl anderen juist wel aanspreekt :rofl:

5 likes

Grappig hoe anders mensen over dingen kunnen denken, ik vind haar en haar gezin echt een karikatuur van hunzelf geworden. Vind het echt niet meer om aan te zien. Vind die video hierboven daar ook wel een goed voorbeeld van. Hoe anders ze toen over dingen leek te denken, nu snap ik ook waarom ik het destijds wél keek.

11 likes

Oo videoland staat nu een docu/serie over kinder influencers en hun ouders. Gaat niet echt de diepte in maar er worden wel wat vragen gesteld over de uitwerking op de psyche van opgroeiende kinderen en of het nu kinderarbeid is.

Het heet born to be in an influencer

6 likes

Ik vond haar hier ook veeeel leuker.
De meeste influencers gaan zo naast hun schoenen lopen als ze een beetje bekend worden. Vind haar daar ook een typisch voorbeeld van.

1 like

Mooie tekst van Willemijn :yellow_heart:
Onvoorstelbaar wat een paradoxale situatie dat moet zijn qua gevoel.

12 likes

Zit net de stories van An ic te kijken. En dit is niet specifiek vanwege haar maar geldt voor bijna alle influencers die iets lanceren maar ik kan het woord “waardevol” echt niet meer horen, en al helemaaaaal niet meer serieus nemen. :dizzy_face:

5 likes

Kindfluencers

1 like

Ik las dit ook en ik vroeg me vooral af waarom je het onder een Instagram post moet delen als je het er duidelijk al samen over hebt gehad? Wat is daar dan nog de meerwaarde van?

18 likes

Ik vond die uitspraak ook mega heftig. Ik droom zo vaak dingen (die helemaal nergens op slaan). Zou zij hier dan echt in geloven? Maar zo ja, dan zeg je dit toch niet over zo’n heftige situatie?Alsof Willemijn nu ook moet denken: ‘oh ja, Martine heeft dit gedroomd, dus we gaan maar voor een vierde kindje.’ :no_mouth: Geloof best dat ze het lief bedoelt hoor, maar zou daar zelf echt niet op zitten wachten.

10 likes

Om te laten zien hoe ~spiritueel~ ze is :nauseated_face:
Had ze t daar laatst ook niet over? Op insta? Dat ze meer die kant van zichzelf wilde laten zien maar het eerder niet durfde oid? M.i. totaal ongepast onder zo’n post in ieder geval… Je kan toch ook alleen zeggen dat je t mooi geschreven vindt? Als het inderdaad duidelijk is dat ze het er al samen over hebben gehad :roll_eyes:

8 likes

In de nieuwe video leggen Wil & Tien uit waarom ze zich niet aan de regel qua 1,5 meter houden. Voor hun werk is het blijkbaar onmogelijk afstand te houden. Dus ze hebben elkaar opgenomen in hun ‘gezin’ en zien verder niemand anders. Beetje makkelijk gedacht zo, als iedereen dat doet…

18 likes