‘Ja maar misschien duurt die regel wel een jaar of zelfs twee’, dat is hun excuus
Ik vind de make-up van Lot Keckeis zo lelijk. En ze heeft bijna altijd zo’n fake lach op haar foto’s, ik erger me daar aan.
Ik volg haar niet eens maar ze staat veel te vaak bij verkennen. Dat kun je niet blokkeren toch? Dan ziet zij mij niet meer maar ik haar nog wel, ik wil liever andersom blokkeren ter bescherming van mijn gemoedsrust 
Ik vind dat ze er goed over hebben nagedacht en snap het in hun geval eigenlijk wel. Nog steeds niet handig om tiktoks zonder deze uitleg te plaatsen maar hun levens zijn zakelijk en privé zo vervlochten dat ik het eigenlijk wel begrijp. Wat niet zegt dat iedereen het zomaar moet doen he
Zoveel beroepen kunnen nu op afstand, je krijgt me niet wijsgemaakt dat 2 youtubers/influencers dit niet voor elkaar krijgen.
Hele talkshows worden via Zoom maakt, kom op zeg
Ik begrijp het ook wel ergens, maar ik vind het wel erg makkelijk gedacht, zo kan iedereen wel een goede reden bedenken om toch contact te hebben met iemand. En als iedereen zo denkt, heeft iedereen een steeds grotere kring.

HAHAAHAHA hoe grappig
HEH hoe kan ze dit ertussen hebben laten staan? De rest is allemaal zonder naam en alleen die is echt opvallend dikgedrukt.
Dan is het toch blauw? In ieder geval lekker onduidelijk en haal dat dan even weg 
Ik volg haar wel, het is een soort ergertainment.
Ik vind het vooral bijzonder om te zien hoe ongelukkig haar man op elke foto kijkt.
Haha oh jee dat is niet best. Kan me hem niet herinneren maar zal er op letten volgende keer
Ik ging kijken want ik ben ramptoerist en het lijkt een beetje alsof ze haar make-up 's avonds niet weghaalt en de volgende ochtend er gewoon overheen plamuurt 
Volgens mij zie jij haar posts ook niet meer als je haar blokkeert hoor!
Blijkbaar ook niet zonder afstand
(te makkelijk deze haha)
Maar ze heet toch Van Sas? Lijkt me iemand anders
Dit is haar meisjesnaam! Maar het lijkt inderdaad op een tag op facebook
En het is ook nog eens niet waar, volgens mij is een eerder bericht hierover verwijderd (edit: hier op dit forum, dus weet niet of ik erover mag uitwijden) maar that’s not wat de KVK erover zegt (volgens een andere website waar je bepaalde info snel kunt zien zonder ook echt uittreksels op te vragen
)
huh maar hun kinderen spelen toch wel met de buurkinderen? die ook vast geen 1,5 meter afstand van hun ouders houden…
maar goed ik erger me sowieso aan vrijwel alles wat met W&T te maken heeft dus ook aan een domme redenering om geen afstand te houden van elkaar.
Ligt aan de coach. Heb één goede gehad. En twee psychiaters, twee psychologen en drie therapeuten.
Soms moet je gewoon ff snel ventileren.
Ja maar kinderen krijgen het niet !!!1!111!
