Mommybloggerstopic #3

Ik vond het al bizar dat minstens 19 mensen het helemaal gelezen hebben

74 likes

Joh, voel je je benadeeld omdat een nieuw persoon gewoon leuk wil meeposten?

En per wanneer mag iemand dan wel ‘meedoen’? Ik vind je reactie echt een beetje kinderachtig.

Gedichtvorm vond ik niks maar de inhoud klopt. Zo serieus is het allemaal niet. (En ik vind het idee dat het echt die Royce is en hij dat leest, en waarschijnlijk ook WTF denkt, ook wel geinig :joy:)

26 likes

Mijn excuses allemaal en vooral @Daan1! Ik reageerde iets te snel uit mijn emotie en mijn diepgewortelde irrationele haat naar mensen die super aanwezig zijn en “popi jopie” en “stoer” doen. Maar dat zijn mijn persoonlijke issues door mijn verleden dus trek jullie vooral niks van mij aan. Ik wilde het geen persoonlijke aanval maken! Ik ga proberen iets langer na te denken voordat ik mijn emoties laat spreken.

1 like

Het siert je dat je erop terugkomt met excuses, maar dit had ik even weggelaten, nou maak je eigenlijk de sneer opnieuw.

12 likes

Vind dat je lichtelijk overdrijft, volgens mij heeft ze ook een hoop gepost in dit topic wat niet op rijm was. Maar moet alles dan wat toevoegen? Het is toch gewoon een roddeltopic.

5 likes

Haha ik ben ’ een van de 19’ en ik vond het gewoon wel knap, kan zelf totaal niet dichten/rijmen.

5 likes

Ik was ook wel een beetje klaar met de gedichten maar omdat er de vorige keer zo extreem enthousiast op werd gereageerd a la ‘ik moet huilen van het lachen’ snap ik wel dat @Daan1 er mee door ging haha.

Ah well, ieder z’n ding!

5 likes

Hahaha die laatste zin, stel je voor zeg :joy:

Kan er niet een apart Annic topic komen en qeer doorgaan met andere mommies? Ben zo klaar met dat mamaworden.nl gebash (nee ik ben geen pro Annic).

6 likes

Deze reacties snap ik nooit zo, er is toch niemand die onderwerpen aankondigt waar de rest moet afwachten? Het staat iedereen vrij om van onderwerp te veranderen of iets nieuws in te brengen en dan zal het daar wel weer over gaan.

26 likes

Fair enough.

Kan niet wachten op de dag waarop Royke “het schrijven van gedichten over Annic” gaat aanvoeren als argument bij de rechter

11 likes

Wow lijkt mij een interessante docu, bedankt voor de tip!

1 like

Interessant, dankjewel voor de tip!

1 like

Heb die bekeken en het is zo bizar hoe die vrouw kwakzalvert zonder met haar ogen te knipperen.

Ze kon daarna ook gewoon prima een leventje leiden, is verloofd etc. Echt bizar. Weet niet of dit laatste deel ook in die docu zat of dat ik dat op een andere video op YouTube heb gezien maar ze lijdt gewoon een leven zonder zorgen momenteel. Kan gewoon allemaal.:unamused:

5 likes

Maakt dat wat uit? Kan toch een enorme lurker zijn? Het gaat inderdaad al veel te lang over 1 vrouw die deze aandacht niet eens verdiend.

Beetje gek om zelf niks te posten en het dan wel irritant vinden dat anderen het maar over 1 persoon hebben.

Als je zelf iets interessants hebt gezien, doe er dan iets mee?

5 likes

Er is ook een podcast (the dropout) ook zeer het luisteren waard.

5 likes

Super, Thanks voor de tip!

Edit: Love it trouwens dat Jennifer Lawrence haar gaat vertolken in een film. Kan ongetwijfeld alleen maar steengoed zijn.

3 likes

Dat is wel een beetje jammer, er gebeurt voor se rest zo weinig. Ben benieuwd hoe het verder gaat met baby Anna. En zelf ben ik wel een beetje Huismuts moe.

2 likes