Mommybloggerstopic #3

Ik zag net ook op de blog van Michelle Bollen toevallig een discussie over 1.5 meter en wel afspreken met anderen.

Denk dat doordat ze hierop worden gewezen in de comments niet zoveel verschil maakt, ze lullen het allemaal voor hun eigen situatie weer recht. Want één gezin of we spreken echt verder met niemand af bladiebla.

Ben benieuwd naar de cijfers over een aantal weken…

4 likes

Iemand in de reacties antwoordt ook: lekker knuffelen met elkaar, is goed voor je immuunsysteem!

Oh is dat het, een golf van verbeterde immuunsystemen in heel de wereld.

6 likes

Beetje jammer dat Patricia Paay erbij gehaald wordt.

40 likes

Was het Gers Pardoel?

20 likes

Zou me niks verbazen

Denk dat veel mensen niets meer durven te zeggen omdat je anders half forum over je heen krijgt aka corona politie

11 likes

Ik heb al meerdere influencers hierop aangesproken #coronapolitie maar het wordt vakkundig genegeerd. En Co zei in haar vlog ook iets van ‘Emmy is ook bij Rachel en ze vroegen of ik wou blijven’ blabla , nou alsof die dan lekker op 1,5m afstand blijven.

2 likes

Co had m’n comment verwijderd toen ik over de corona maatregelen een opmerking maakte - maar dat was meer uit verbazing.

Ben wel benieuwd, ze had laatst in der story dat ze moest werken, zou ze nog steeds zeggen dat ze ‘’ in quarantaine is en niemand anders tegen komt’’?

Ja ik ben heel benieuwd. En het is ook niet alsof ze niet compleet in de brandhaard van de corona zat in Brabant.

2 likes

Zooo lief allemaal. Hun leven ziet er zo vrolijk uit :slight_smile:

17 likes

Ik ken in real life werkelijk helemaal niemand die sinds de lockdown niemand anders heeft gezien en tot iedereen 1,5 meter afstand heeft gehouden. Iedereen heeft wel iemand uitgekozen of een klein groepje waarmee ze wel contact hebben.

Je kunt daar van vinden wat je vindt maar dit forum is in dit opzicht echt totaaaaaaal geen realistische afspiegeling van de huidige samenleving.

95 likes

Hahah over dat zout :sweat_smile:

2 likes

Niet ‘iedereen’ heeft wel iemand uitgekozen om contact mee te hebben. Ik namelijk niet, want ik volg de maatregelen op zoals de rest van Nederland ook zou moeten doen.

16 likes

De sneer naar de moedermaffia :ok_hand:

2 likes

Zoals ik zeg: iedereen die ik ken.

( Overigens is dat vanaf nu wel toegestaan: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5122851/single-coronavirus-lichamelijk-contact )

3 likes

Oh oeps, ik dacht dat je bij die tweede zin mensen in het algemeen bedoelde haha. Ik ken zelf ook weinig mensen die zich aan de maatregelen houden :worried:

Ik vind hem wel knapper zonder snor, maar denk dat ie dat zelf ook vindt aan zijn reactie te zien. Leuk stel, die twee!

1 like

Klopt wel, zo werken Nederlanders nou eenmaal :joy: Eigengereid volk ook.

Als maar niet dezelfde mensen gaan zeuren als er over 2 maanden weer een “lockdown” is/nodig lijkt te zijn.

Wij doen dat dus niet. Want elk groepje bevat wel iemand die ook weer een ander groepje heeft en met mijn weerstand kan ik het echt niet gokken. Vind het gewoon echt jammer dat mensen het niet doen want het is prima te doen. Ik snap dat je met kinderen misschien oppas nodig hebt of iets, maar je kunt je vrienden best wel echt op 1,5 meter afstand zien. Leuk is natuurlijk anders, maar het kan wel.

6 likes

Goed zo meid, strijd voor je vaderland.

3 likes