En het is ook nog eens niet waar, volgens mij is een eerder bericht hierover verwijderd (edit: hier op dit forum, dus weet niet of ik erover mag uitwijden) maar that’s not wat de KVK erover zegt (volgens een andere website waar je bepaalde info snel kunt zien zonder ook echt uittreksels op te vragen )
huh maar hun kinderen spelen toch wel met de buurkinderen? die ook vast geen 1,5 meter afstand van hun ouders houden…
maar goed ik erger me sowieso aan vrijwel alles wat met W&T te maken heeft dus ook aan een domme redenering om geen afstand te houden van elkaar.
Ligt aan de coach. Heb één goede gehad. En twee psychiaters, twee psychologen en drie therapeuten.
Soms moet je gewoon ff snel ventileren.
Ja maar kinderen krijgen het niet !!!1!111!
Heb wel zin om een gezellig kaartje te sturen eigenlijk lol
Edit: ja weer teveel berichten onder elkaar ik hou de snelheid van dit topic niet bij
Ik vond het ook zo scherp geschreven! Echt knap.
Ik vind haar zo fascinerend. Ik ga iedere keer toch kijken. Hoe hou je dat vol om iedere zoveel van stories te maken. En s’ ochtend al in die (heel beroerde) make-up. En de hele dag die kinderen entertainen, de hele tijd ideeën bedenken en die man die er inderdaad doodongelukkig bij hangt (naar huis moet komen van z’n werk voor een limonadekraam, like wtf). Ik ben meer het type dat op vrije dagen tot 12:00 uur in een badjas rondsjouwt. En om16:00 uur heb ik ze een roze koek en de switch gegeven.
Pff waar het pas écht onmogelijk is om afstand te houden: in de zorg! Tijdens het uitvoeren van persoonlijke zorg of welke verpleegtechnische handeling dan ook… Maar nee hoor in hun beroep is het echt onmogelijk… Laat maar weer zien hoe geprivilegieerd ze zijn. Wat een onzin. Bah
Ik vind dit echt heel bijzonder. Ben er verder eigenlijk een beetje sprakeloos van en tegelijkertijd vraag ik me af waarom dit me nog verbaast.
Haha dat weet ik, maar los hoe ze in de KvK staan, dan nog is het gek om te zeggen.
Baby Telleman kwadraat?
@Effy Inderdaad! Maar het is niet alsof ze ook echt ‘iets’ verkopen of aan de man brengen. Ja hun leven en dat van hun kinderen
@parapluie Ik heb precies hetzelfde. Het is eigenlijk niet anders dan andere influencers, maar echt reclame voor jezelf maken voelt toch als een stap verder. I dunno
@EllaFitzgerald Ja ik weet het ook niet hoor
My Gooood. Schaamteloos.
En ook echt zo’n typische insta bio met een e-mailadres voor samenwerkingen terwijl ze toch wel de volle 5000 volgers al bijeen geharkt hebben.
Ik blijf me toch verbazen hoe sommigen werkelijk echt de ambitie hebben om influenza’s te worden.
Leuke herinnering voor het kind later
" Ja toen je in mama haar buik zat was je als embryo al een verdienmodel "
Ze hadden zo te zien ook een youtubekanaal met heel weinig views. Blijkbaar is het dus echt zo makkelijk op insta om daar dingen te hosselen.
Hahaha ik moet echt zo hard lachen om die insta
Ze doen ook zooo hard hun best en het is zo net niet.
Zo bizar. Want allebei hun mannen werken, dus dan introduceer je daar weer risico mee. 1 van die kinderen gaat naar school. De andere kinderen gaan naar de opvang. Maar ze vinden zichzelf echt de uitzondering?
Ik zou zeggen dat ze wat meer andere youtubers moeten bekijken. Die filmen terwijl ze afstand houden of inderdaad via skype/zoom of whatever.
Is dit iets mommybloggerigs, zie het steeds vaker? Dat “ ik vind dit zo zo lief, ik vind dit zo zo bijzonder… Zo zo?! Zeg gewoon zo of sowieso of heel erg. Maar niet 2x zo.
Ik zit die Videoland docu te kijken en hoe heb je als je met je kind moet gaan wandelen en honderden foto’s moet maken, je moet vragen of je kind uit t hokje komt voor een boomerang of een deel gezinssalaris (broertje, zusje, kind zelf en gezinsuitjes) voortkomt uit het instagramkanaal van je kind, niet door dat dit kindarbeid is?
Edit: ook de hele tijd dat ‘ze geven niet aan dat ze het niet leuk vinden’. Daar gaat het toch niet om? Een kind kan het superleuk vinden om elke dag de post rond te brengen, maar dat maakt het niet minder arbeid.
Edit2: Willemijn zit erin en in haar naamregel staat dat ze haar kinderen niet deelt. Bullllshit