Mommybloggerstopic #3

Grappig hoe smaken verschillen, ik vind ze zo hysterisch en hyperactief, zo vermoeiend lijkt me dat, vind echt niks leuk aan ze maar kan wel zien dat hun stijl anderen juist wel aanspreekt :rofl:

5 likes

Grappig hoe anders mensen over dingen kunnen denken, ik vind haar en haar gezin echt een karikatuur van hunzelf geworden. Vind het echt niet meer om aan te zien. Vind die video hierboven daar ook wel een goed voorbeeld van. Hoe anders ze toen over dingen leek te denken, nu snap ik ook waarom ik het destijds wél keek.

11 likes

Oo videoland staat nu een docu/serie over kinder influencers en hun ouders. Gaat niet echt de diepte in maar er worden wel wat vragen gesteld over de uitwerking op de psyche van opgroeiende kinderen en of het nu kinderarbeid is.

Het heet born to be in an influencer

6 likes

Ik vond haar hier ook veeeel leuker.
De meeste influencers gaan zo naast hun schoenen lopen als ze een beetje bekend worden. Vind haar daar ook een typisch voorbeeld van.

1 like

Mooie tekst van Willemijn :yellow_heart:
Onvoorstelbaar wat een paradoxale situatie dat moet zijn qua gevoel.

12 likes

Zit net de stories van An ic te kijken. En dit is niet specifiek vanwege haar maar geldt voor bijna alle influencers die iets lanceren maar ik kan het woord “waardevol” echt niet meer horen, en al helemaaaaal niet meer serieus nemen. :dizzy_face:

5 likes

Kindfluencers

1 like

Absoluut heel moeilijk lijkt me dat.

Wel fijn dat martine al een heldere droom heeft gehad waarin Willemijn 3 kinderen in haar armen heeft en 1 in haar hart (3 en 1, ja daar zijn ze weer!!!).
Totaal ongepast weer vind ik, maar goed. Ik vind zoiets echt niet geschikt om voorspellende uitspraken over te doen, het lijkt me ook heel irritant als ze gelijk krijgt, maar als dat niet zo is zal ze het toch zo draaien dat het wel weer klopt met haar droom. :roll_eyes:

48 likes

Ik las dit ook en ik vroeg me vooral af waarom je het onder een Instagram post moet delen als je het er duidelijk al samen over hebt gehad? Wat is daar dan nog de meerwaarde van?

18 likes

Ik vond die uitspraak ook mega heftig. Ik droom zo vaak dingen (die helemaal nergens op slaan). Zou zij hier dan echt in geloven? Maar zo ja, dan zeg je dit toch niet over zo’n heftige situatie?Alsof Willemijn nu ook moet denken: ‘oh ja, Martine heeft dit gedroomd, dus we gaan maar voor een vierde kindje.’ :no_mouth: Geloof best dat ze het lief bedoelt hoor, maar zou daar zelf echt niet op zitten wachten.

10 likes

Om te laten zien hoe ~spiritueel~ ze is :nauseated_face:
Had ze t daar laatst ook niet over? Op insta? Dat ze meer die kant van zichzelf wilde laten zien maar het eerder niet durfde oid? M.i. totaal ongepast onder zo’n post in ieder geval… Je kan toch ook alleen zeggen dat je t mooi geschreven vindt? Als het inderdaad duidelijk is dat ze het er al samen over hebben gehad :roll_eyes:

8 likes

In de nieuwe video leggen Wil & Tien uit waarom ze zich niet aan de regel qua 1,5 meter houden. Voor hun werk is het blijkbaar onmogelijk afstand te houden. Dus ze hebben elkaar opgenomen in hun ‘gezin’ en zien verder niemand anders. Beetje makkelijk gedacht zo, als iedereen dat doet…

18 likes

Iedereen zoekt een reden om je maar niet aan een advies te houden. Asociaal, wel. Wel heel erg passend bij hun ‘beroepsgroep’.

Gaan ze dan trouwens niet naar de supermarkt ofzo?

8 likes

Die leven ook echt alleen op de wereld soms he. Kan me zo verbazen over de mentaliteit van influencers. Hebben een van de meest easy peasy beroepen, alsof de wereld vergaat als ze even 2 maanden geen video opnemen samen

13 likes

‘Ja maar misschien duurt die regel wel een jaar of zelfs twee’, dat is hun excuus

3 likes

Ik vind de make-up van Lot Keckeis zo lelijk. En ze heeft bijna altijd zo’n fake lach op haar foto’s, ik erger me daar aan.

Ik volg haar niet eens maar ze staat veel te vaak bij verkennen. Dat kun je niet blokkeren toch? Dan ziet zij mij niet meer maar ik haar nog wel, ik wil liever andersom blokkeren ter bescherming van mijn gemoedsrust :sweat_smile:

5 likes

Ik vind dat ze er goed over hebben nagedacht en snap het in hun geval eigenlijk wel. Nog steeds niet handig om tiktoks zonder deze uitleg te plaatsen maar hun levens zijn zakelijk en privé zo vervlochten dat ik het eigenlijk wel begrijp. Wat niet zegt dat iedereen het zomaar moet doen he

8 likes

Zoveel beroepen kunnen nu op afstand, je krijgt me niet wijsgemaakt dat 2 youtubers/influencers dit niet voor elkaar krijgen.
Hele talkshows worden via Zoom maakt, kom op zeg

28 likes

Ik begrijp het ook wel ergens, maar ik vind het wel erg makkelijk gedacht, zo kan iedereen wel een goede reden bedenken om toch contact te hebben met iemand. En als iedereen zo denkt, heeft iedereen een steeds grotere kring.

3 likes

Wat leuk dat de huismuts een review van haarzelf erbij laat staan :joy:

60 likes