Was het Gers Pardoel?
Zou me niks verbazen
Denk dat veel mensen niets meer durven te zeggen omdat je anders half forum over je heen krijgt aka corona politie
Ik heb al meerdere influencers hierop aangesproken #coronapolitie maar het wordt vakkundig genegeerd. En Co zei in haar vlog ook iets van ‘Emmy is ook bij Rachel en ze vroegen of ik wou blijven’ blabla , nou alsof die dan lekker op 1,5m afstand blijven.
Co had m’n comment verwijderd toen ik over de corona maatregelen een opmerking maakte - maar dat was meer uit verbazing.
Ben wel benieuwd, ze had laatst in der story dat ze moest werken, zou ze nog steeds zeggen dat ze ‘’ in quarantaine is en niemand anders tegen komt’’?
Ja ik ben heel benieuwd. En het is ook niet alsof ze niet compleet in de brandhaard van de corona zat in Brabant.
Zooo lief allemaal. Hun leven ziet er zo vrolijk uit
Ik ken in real life werkelijk helemaal niemand die sinds de lockdown niemand anders heeft gezien en tot iedereen 1,5 meter afstand heeft gehouden. Iedereen heeft wel iemand uitgekozen of een klein groepje waarmee ze wel contact hebben.
Je kunt daar van vinden wat je vindt maar dit forum is in dit opzicht echt totaaaaaaal geen realistische afspiegeling van de huidige samenleving.
Hahah over dat zout
Niet ‘iedereen’ heeft wel iemand uitgekozen om contact mee te hebben. Ik namelijk niet, want ik volg de maatregelen op zoals de rest van Nederland ook zou moeten doen.
De sneer naar de moedermaffia
“ze stinken”, haha
Zoals ik zeg: iedereen die ik ken.
( Overigens is dat vanaf nu wel toegestaan: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5122851/single-coronavirus-lichamelijk-contact )
Oh oeps, ik dacht dat je bij die tweede zin mensen in het algemeen bedoelde haha. Ik ken zelf ook weinig mensen die zich aan de maatregelen houden
Ik vind hem wel knapper zonder snor, maar denk dat ie dat zelf ook vindt aan zijn reactie te zien. Leuk stel, die twee!
Klopt wel, zo werken Nederlanders nou eenmaal Eigengereid volk ook.
Als maar niet dezelfde mensen gaan zeuren als er over 2 maanden weer een “lockdown” is/nodig lijkt te zijn.
Wij doen dat dus niet. Want elk groepje bevat wel iemand die ook weer een ander groepje heeft en met mijn weerstand kan ik het echt niet gokken. Vind het gewoon echt jammer dat mensen het niet doen want het is prima te doen. Ik snap dat je met kinderen misschien oppas nodig hebt of iets, maar je kunt je vrienden best wel echt op 1,5 meter afstand zien. Leuk is natuurlijk anders, maar het kan wel.
Goed zo meid, strijd voor je vaderland.
Ik kan mij goed voorstellen dat Willemijn door zo’n nare periode is gegaan dat ze vast wel vaker al knuffels van vrienden/familie heeft gekregen, wat ik ook zou doen. Vind het zo vreemd dat die maatregel dan zo’n vuistregel is
Ik heb een van mijn beste vriendinnen ook gewoon een knuffel geheven toen ze zo suïcidaal was (en helaas nog steeds is). Fuck corona dan gewoon even hoor
Ja eens. Een van mijn beste vriendinnen is 3 weken geleden overleden en ik dacht echt…wat gaat er nu gebeuren, mag ik wel naar de uitvaart etc?
De familie heeft me op de lijst gezet, diegenen die echt geen risico wilden lopen of misschien ziek waren zijn niet gekomen en er waren uiteindelijk 20 mensen.
Het was bij haar in de tuin. Voor het formele heeft de uitvaartbegeleiding benoemd dat we afstand ‘moesten’ houden maar er werd wel degelijk (niet te pas en te onpas) geknuffeld en getroost. Het is ZO onmenselijk in zo’n situatie om dat niet te doen.
Je neemt dan gewoon een risico, bespreekt het met elkaar…hebben wij dit er voor over? Ja dat hebben we.
Dit betekent niet dat je zomaar in t normale leven geen afstand moet houden, maar bij zulke momenten als intens verdriet, tja. Dan kies ik toch voor gevoel over verstand denk ik.