Echt hoor… ze zeggen ook “ja wij zien ook echt geen andere vriendinnen!” Alsof dat de enige bronnen van besmetting kunnen zijn. Ze geven ook toe dat er bij beiden een (schoon)moeder over de vloer komt ( om op te passen waarschijnlijk). En die ouders zien ook weer andere mensen, net als hun partners en inderdaad de kinderen die met andere kinderen spelen enz enz. Snap hun echt niet.
Ik vind dit zo treurig van wil en tien. Zeker als je bedenkt dat ze een soort voorbeeldfunctie (het zijn tenslotte influencers) hebben voor een aantal volgers.
Als je notabene bedenkt dat de leden van de tweede kamer op afstand samenwerken. Dan moeten 2 Youtubers dat toch verdorie ook wel kunnen??
Dat gevoel herken ik ja. Als ik zie hoe weinig mensen op straat zich aan de 1,5 meter houden. Of hoe bizar druk het in de stad is.
Je hebt gelijk. Sowieso sinds een paar weken heb ik het idee dat mensen (hier in de omgeving tenminste) ‘vergeten zijn’ of ‘negeren’ wat de situatie is en iedereen gaat weer gewoon hun gang.
Ik zie dit nu voorbij komen op facebook…
Sorry als dit al geplaatst is, ik heb nog flink wat bij te lezen haha.
Ik zag net ook op de blog van Michelle Bollen toevallig een discussie over 1.5 meter en wel afspreken met anderen.
Denk dat doordat ze hierop worden gewezen in de comments niet zoveel verschil maakt, ze lullen het allemaal voor hun eigen situatie weer recht. Want één gezin of we spreken echt verder met niemand af bladiebla.
Ben benieuwd naar de cijfers over een aantal weken…
Iemand in de reacties antwoordt ook: lekker knuffelen met elkaar, is goed voor je immuunsysteem!
Oh is dat het, een golf van verbeterde immuunsystemen in heel de wereld.
Beetje jammer dat Patricia Paay erbij gehaald wordt.
Was het Gers Pardoel?
Zou me niks verbazen
Denk dat veel mensen niets meer durven te zeggen omdat je anders half forum over je heen krijgt aka corona politie
Ik heb al meerdere influencers hierop aangesproken #coronapolitie maar het wordt vakkundig genegeerd. En Co zei in haar vlog ook iets van ‘Emmy is ook bij Rachel en ze vroegen of ik wou blijven’ blabla , nou alsof die dan lekker op 1,5m afstand blijven.
Co had m’n comment verwijderd toen ik over de corona maatregelen een opmerking maakte - maar dat was meer uit verbazing.
Ben wel benieuwd, ze had laatst in der story dat ze moest werken, zou ze nog steeds zeggen dat ze ‘’ in quarantaine is en niemand anders tegen komt’’?
Ja ik ben heel benieuwd. En het is ook niet alsof ze niet compleet in de brandhaard van de corona zat in Brabant.
Zooo lief allemaal. Hun leven ziet er zo vrolijk uit
Ik ken in real life werkelijk helemaal niemand die sinds de lockdown niemand anders heeft gezien en tot iedereen 1,5 meter afstand heeft gehouden. Iedereen heeft wel iemand uitgekozen of een klein groepje waarmee ze wel contact hebben.
Je kunt daar van vinden wat je vindt maar dit forum is in dit opzicht echt totaaaaaaal geen realistische afspiegeling van de huidige samenleving.
Hahah over dat zout
Niet ‘iedereen’ heeft wel iemand uitgekozen om contact mee te hebben. Ik namelijk niet, want ik volg de maatregelen op zoals de rest van Nederland ook zou moeten doen.
De sneer naar de moedermaffia
“ze stinken”, haha