Mommybloggerstopic #3

:joy:

HAHAAHAHA hoe grappig

1 like

HEH hoe kan ze dit ertussen hebben laten staan? De rest is allemaal zonder naam en alleen die is echt opvallend dikgedrukt.

2 likes

Nee dit is hoe facebook tagt! Die maakt je naam dan dikgedrukt. Dus dit is wel van iemand anders neem ik aan haga

15 likes

Dan is het toch blauw? In ieder geval lekker onduidelijk en haal dat dan even weg :joy:

Ik volg haar wel, het is een soort ergertainment. :see_no_evil: Ik vind het vooral bijzonder om te zien hoe ongelukkig haar man op elke foto kijkt.

4 likes

Haha oh jee dat is niet best. Kan me hem niet herinneren maar zal er op letten volgende keer

Ik ging kijken want ik ben ramptoerist en het lijkt een beetje alsof ze haar make-up 's avonds niet weghaalt en de volgende ochtend er gewoon overheen plamuurt :face_with_hand_over_mouth:

Volgens mij zie jij haar posts ook niet meer als je haar blokkeert hoor!

5 likes

Haha ja wow hoe ze met haar ogen knijpt en haar lippen zo op elkaar perst, heel nep inderdaad :joy:

1 like

Blijkbaar ook niet zonder afstand :crazy_face: (te makkelijk deze haha)

2 likes

Maar ze heet toch Van Sas? Lijkt me iemand anders

Dit is haar meisjesnaam! Maar het lijkt inderdaad op een tag op facebook

En het is ook nog eens niet waar, volgens mij is een eerder bericht hierover verwijderd (edit: hier op dit forum, dus weet niet of ik erover mag uitwijden) maar that’s not wat de KVK erover zegt (volgens een andere website waar je bepaalde info snel kunt zien zonder ook echt uittreksels op te vragen :upside_down_face:)

4 likes

huh maar hun kinderen spelen toch wel met de buurkinderen? die ook vast geen 1,5 meter afstand van hun ouders houden…
maar goed ik erger me sowieso aan vrijwel alles wat met W&T te maken heeft dus ook aan een domme redenering om geen afstand te houden van elkaar.

7 likes

Ligt aan de coach. Heb één goede gehad. En twee psychiaters, twee psychologen en drie therapeuten.

Soms moet je gewoon ff snel ventileren.

1 like

Ja maar kinderen krijgen het niet !!!1!111!

1 like

Heb wel zin om een gezellig kaartje te sturen eigenlijk lol

Edit: ja weer teveel berichten onder elkaar ik hou de snelheid van dit topic niet bij

1 like

Ik vond het ook zo scherp geschreven! Echt knap.

1 like

Ik vind haar zo fascinerend. Ik ga iedere keer toch kijken. Hoe hou je dat vol om iedere zoveel van stories te maken. En s’ ochtend al in die (heel beroerde) make-up. En de hele dag die kinderen entertainen, de hele tijd ideeën bedenken en die man die er inderdaad doodongelukkig bij hangt (naar huis moet komen van z’n werk voor een limonadekraam, like wtf). Ik ben meer het type dat op vrije dagen tot 12:00 uur in een badjas rondsjouwt. En om16:00 uur heb ik ze een roze koek en de switch gegeven.

12 likes

Pff waar het pas écht onmogelijk is om afstand te houden: in de zorg! Tijdens het uitvoeren van persoonlijke zorg of welke verpleegtechnische handeling dan ook… Maar nee hoor in hun beroep is het echt onmogelijk… Laat maar weer zien hoe geprivilegieerd ze zijn. Wat een onzin. Bah

13 likes