@OITNB gecondoleerd
.
Begrijp me niet verkeerd; ik houd me aan die 1.5m, ook met de kids. En ja ik stoor me er aan als anderen het niet doen. Maar ik begrijp wel dat het écht heel verdrietig kan zijn… En denk dat we daar begrip voor moeten hebben.
Nee: je bruiloft uitstellen is niet zo erg, als 6 familie leden verliezen aan Corona.
Maar… wel echt heel verdrietig.
Edit @anon18050057, maar dat bedoel ik dus. Het is niet dat ik zeg: Joe ga allemaal lekker naar de club. Maar ik denk dat we verdriet te niet doen, als we dan zeggen: “nou wat fucking erg even je vrienden een paar weken niet zien”.
Zéker Nu we weten dat een paar weken wel een jaar worden…



