Er is al een Coronatopic hè, misschien kunnen jullie daar de discussie voortzetten?
Ik ken niemand, maar dan ook niemand die alleen vrienden heeft moeten laten en eventueel een terrasje moet laten schieten. Ken wel mensen die ondanks kutsituatie, het missen van naasten, zorgen om gezondheid of baanzekerheid voor het grotere geheel hun schouders eronder zetten, zich aan de regels houden en doorgaan. En daarmee wil ik niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn, maar dat zoeken naar excuses om niet op te volgen is zo vermoeiend.
Ik had er meer begrip voor gehad als wil had gezegd dat ze echt tien haar steun nodig had in de tijd vlak na het verlies van haar kind. maar de reden “met ons beroep KUN je gewoon echt niet 1,5 meter afstand houden” vind ik wel onzin.
Nouja aan de ene kant zijn hier ook wel hele brave en volgzame mensen natuurlijk dus dan steek je al snel af hier vind ik…
Zolang je inderdaad die afstand houdt is het prima!
Ik ga even zoals verhuizen naar het coronatopic
Nou de post waar ik over viel in eerste instantie ging anders wel over 2 mensen (zussen blijkbaar) samen in een auto.
Of ze nou een gezamelijk huishouden zijn dat weet ik niet, want ik kijk hun vlogs niet, maar 2 zussen in een auto vind ik weinig shockerend en ik vind dus ook niet dat iemand daarover hoeft te vallen.
Je mag nu ook gewoon met zn 3en afspreken dus vind het idd weinig shockerend. In een auto kan je ook gewoon afstand van elkaar houden ook met zn 2en.
Ik heb het filmpje verder niet gezien maar ik vind het echt een beetje overdreven dat daarover gevallen wordt.
Maar er wordt hier sowieso wel veel extreem overdreven over dit onderwerp gereageerd dus daar kijk ik niet zo raar van op.
Je mocht toch altijd al met z’n drieën afspreken, maar dan op 1,5m afstand? En dat is nog steeds zo. En als je naast elkaar in een auto zit, houd je geen 1,5m afstand dus dat mag niet. Of heb ik het nu helemaal fout? Haha
Hoe breed is een auto dan dat je 1.5 meter uit elkaar zit? En denk je dat na elk ritje de klink van de autodeur wordt gedesinfecteerd?
Dit vind ik gewoon flauw, wat vind je dan precies extreem overdreven? Sorry hoor maar we proberen in een fucking pandemie zoveel mogelijk risico’s te vermijden voor het welzijn van onze medemens, nou ik ben met liefde extreem overdreven als ik m’n ouders daarmee mede bescherm.
Ik doe ook nog een poging: er is een coronatopic ennnn dus back 2 mommy…
Fijn dat de baby van Sarah weer thuis is!
Ik heb ook weer smakelijk gelachen om Elise en Wouter, hoewel ik die snor echt vreselijk vind hah. Ik had echt even met ze te doen toen Elise de ene huilende baby vasthield en de andere met haar voet aan het wiegen was om te sussen. Damn dat lijkt mij zo pittig. En verder vind ik het zo knap en sneu tegelijk dat ze zo weinig tijd met de tweeling en hun familie kunnen optrekken. Echt voor alle ouders die nu in deze Corona tijd hun kraamtijd hebben; petje af ( hoewel het mij ook heerlijk lijkt om geen kraamvisite te ontvangen)!
Als je met zn 2en / familie geen klachten vertoont en je moet samen ergens naartoe in de auto vind ik het dus overdreven dat daar zo over gereageerd wordt. Ik ga er dan vanuit dat iedereen wijs genoeg is om niet met klachten ergens naartoe te gaan samen, maar dat is natuurlijk ook een soort ideaalbeeld.
Als je samen ergens voor de gezelligheid even wat gaat eten is dat natuurlijk een ander verhaal, maar ik vind alsnog dat hier gewoon ontzettend hysterisch gereageerd wordt op vanalles en nog wat, pandemie of niet. Ik vind dat overdreven ja.
Vind Elise en Wouter een stuk leuker dan ik eerst dacht, ze hebben een leuke vibe en Wouter is soms een beetje gek (leuk gek) en loopt dus niet alléén maar knap te wezen Zoals iemand eerder al zei ben ik ook wel echt megajaloers op het feit dat Elise zo snel weer in shape is (al doet ze daar wel haar best voor) en ze een mooi huis en money to blow hebben, ga ze toch nog even volgen de aankomende tijd
Mij lijkt dat rocycle zo leuk ik ben geinfluenced door de tigers, volgens mij ben je daarna wel helemaal kapot maar ik ga eens kijken of er ook een sportschool hier in de buurt is
Iemand hier die het doet?
Ik kijk ze ook sinds kort en ik vind de seks er echt afspatten als ik ze zo samen zie, als iemand snapt wat ik bedoel haha. Wel echt goals als je dat nog zo hebt na net 2 baby’s te hebben gekregen
Ja in utrecht zit er eentje. Ik vind t wel leuk om te doen met die muziek! Kan alleen lang niet al die dingen meedoen waar je met je handen los van t stuur moet haha
Dit bedoel ik dus
Is het hetzelfde als spinnen ? Dat heb ik nl wel eens gedaan en vond er weinig aan maar qua calorieën verbranden is het wel heel effectief, houd ook rekening met zere billen/zitbotjes de eerste paar keer
Oh ja ik zie het, ben bang dat het iets te ver is ik woon wel dicht bij Utrecht. Lijkt mij ideaal voor een top conditie maar om nou eerst een half uur te reizen voor rocycle …
Misschien toch maar een fiets aanschaffen voor thuis