ohhh ik heb pas gedroomd dat ik met elise een lesje rocycle ging doen. was echt de hel op 2 wielen
sorry hier heb je echt helemaal niks aan maar ik was zo van slag van hoe zwaar het was haha
ohhh ik heb pas gedroomd dat ik met elise een lesje rocycle ging doen. was echt de hel op 2 wielen
sorry hier heb je echt helemaal niks aan maar ik was zo van slag van hoe zwaar het was haha
Het ziet er zo easy uit haha maar het wordt echt vreselijk zwaar. Maar je traint wel lekker je bovenlichaam.
Doe mij maar samen met Wouter een lesje
Geen idee of ze nu hier hoort, maar Kiera Rose is zwanger! Ze zit al in het derde trimester maar ik kom er pas net achter
Heb haar heel lang gevolgd en toen ben ik haar een beetje vergeten maar nu stond ze ineens weer in m’n aanbevolen video’s. Haar manier van filmen vind ik heel leuk!
Ik wil dit dus ook maar alleen boven de rivieren te doen volgens mij.
En stel dat ik bij mijn broer en zijn vriendin in de auto stap.
Zij behoren wel tot een huishouden. In niet. Totaal 3.
Ik denk dat het wel mag, maar dank dat het voor veel handhavers tot een moeizame discussie gaat leiden.
Is hier overigens al iemand gecontroleerd in een auto? Moet je je woonadres bewijzen oid? Ik geloof namelijk niet dat handhavers toegang hebben tot GBA informatie.
Zoveel vragen. Zoveel vragen die niet in dit topic thuishoren.
oké, helder antwoord, maar totale gekkigheid. Ik mag namelijk wel bij mijn broer en zijn vriendin op de koffie…? Wat een ellende
Weten we al al Kim van Alboe een jongen of een meisje krijgt ? Dacht dat ze dit weekend een genderreveal vlog zou maken
Ze moeten wat he.
Het blijft gaan om vermindering en beperking. Kansen en statistieken: waar is de besmettingskans het grootste, wat beïnvloedt het normale leven het meeste en daartussen is het een kwestie een middenweg zoeken en balanceren. Dan krijg je soms een uitslag die krom lijkt of is. Er is hier nou eenmaal geen protocol voor, het is zoeken.
Komt in de vlog van volgende week zei ze volgens mij.
Ik hoor dat dus vaker van die kraamvisite? Maar ik vind dat zo gek. Ik ben dus zwanger en wellicht omdat het mijn eerste kindje is hoor, maar ik word dus mega verdrietig van het idee dat ik misschien geen kraamvisite kan ontvangen, dat mijn moeder haar eerste kleinkind niet meteen kan zien, mijn zusje haar eerste neefje. En dan niet voor eventjes niet, maar waarschijnlijk weken/maanden(?). Ik begrijp dat sommige mensen het heftig vinden om heel veel bezoek te ontvangen meteen, maar daar ben je toch zelf nog bij om te reguleren? Het feit dat ik zoveel mensen hoor zeggen dat het ze héérlijk lijkt dat je nu geen kraamvisite ‘hoeft’ te ontvangen vind ik zo raar.
Uiteraard reguleer je het zelf, maar ik denk dat meespeelt dat veel mensen niet snappen dat je niet zomaar voor de deur kan staan of een half uur te laat kan komen bij kraamvisite. In dat opzicht snap ik dat mensen het lekker vinden dat de rompslomp die komt kijken bij kraamvisite nu even niet hebben.
Bedankt voor het niet in spoiler zetten voor de mensen die het nog niet weten en de vlog gewoon willen kijken
Naaste familie vond ik niet erg. Veel van de andere bezoeken vond ik achteraf niet fijn, dat je daar je dag op moet inricjten, of dat ze savonds en te laat kwamen. Visite afzeggen vond ik moeilijk. Bij de 2e veel minder (eerste week alleen gezin) em daarna minder plus geen avonden vond ik veel fijner. Dus snap als mensen geen zin hebben in het kraamvisite circus. Maar daar hoorde voor mij mn directe fam niet bij
ok sorry had niet door dat het gokken was excuses! Ik dacht nl zelf ook dat het pas in volgende vlog kwam.
Niks gezegd dan
En als we dan toch aan het gokken zijn , gok ik op jongen
Mijn hemel het is maar het geslacht van een onbekende baby.
Dit is toch een droom? Het ziet er ook zo leuk uit vooral in disco style
Hoop dat het hier goed aanslaat, dat is gewoon echt gezellig sporten.
Ze zijn natuurlijk ook nog maar anderhalf jaar (of zoiets) bij elkaar. Mag hopen dat je dan nog niet in een sleur beland bent met z’n tweeen als het op de slaapkamer aankomt.
Ja het irritante aan kraamvisite (vooral van die oom en tante waar je toch al niet zoveel mee hebt enz.)
is dat ze gewoon niet lijken te begrijpen dat op tijd komen en na een half uurtje weer gaan echt essentieel is in je kraamtijd. Velen komen te laat, of blijven anderhalf uur plakken. Of ze staan onverwacht voor de deur terwijl je net aan het stressen bent met borstvoeding etc.
Ik vond het een erg gestresste periode, heb veel kraamvisite afgezegd omdat we een huilbaby hadden en ik was echt blij toen mijn man na 6 weken non stop visite zei ‘we stoppen met die kraamvisite, ben er helemaal klaar mee!’
Dit precies.
En ook vriendinnen die dan eigenlijk beledigd zijn dat andere vriendinnen eerder mochten komen ( overigens zijn de ‘vriendinnen’ die daar een probleem van maakten nu uit mijn leven) en dat je dan niemand voor het hoofd wil stoten.
Ik zou nu achteraf alleen mijn (schoon)ouders voor de eerste twee weken vragen en daarna broers/zussen en als laatste vriendinnen.
Maar ik heb een vriendin die recent bevallen is en het dus heel verdrietig is dat ze haar baby niet kan ‘delen’ met anderen. En ook dat snap ik.