Ja met dansen erbij zeg maar heel zwaar.
En ben het met je eens krijg altijd positieve vibe van Elise en Wouter. Soms beetje te klef maar oh ja ze zijn gewoon nog erg verliefd vind het wel schattig.
Ja met dansen erbij zeg maar heel zwaar.
En ben het met je eens krijg altijd positieve vibe van Elise en Wouter. Soms beetje te klef maar oh ja ze zijn gewoon nog erg verliefd vind het wel schattig.
Dit is dus wat ik hier op het forum echt té veel merk en iedereen doet zo hard zn best om het beste uit de verf te komen en anderen af te branden.
https://www.ad.nl/binnenland/we-zijn-doodenge-mensen-aan-het-worden~a2a29d21/
Bah.
En nu maar weer over op de mommybloggers. Veel plezier in het corona topic
Ik ben benieuwd naar het nieuwe vlog van Annic morgen. Benieuwd hoe vaak ze #lief zegt en benoemt hoe geweldig haar nieuwe website is.
Xoxo
Ja kom maar op allemaal want jullie doen het allemaal beter t0ggg
Jongensssss waarom moet het overal over corona gaan en hoe iedereen zich niet aan de regels houdt en ellenlange teksten ik wil gewoon mommybloggers roddels lezen.
En jaaa ik vind elise en wout echt leuk, al erger ik me soms wel aan die vreselijke rrrr van haar haha ‘echt bizaarrrr’.
Zo fijn voor ze!
Zo nou zeker. Die hele kraamvisite had ik ook willen skippen
Maar idd balen dat er ook geen familie komt helpen.
Half mee eens wel. De nuance is niet meer. Maar past die nog in deze tijd?
ohhh ik heb pas gedroomd dat ik met elise een lesje rocycle ging doen. was echt de hel op 2 wielen
sorry hier heb je echt helemaal niks aan maar ik was zo van slag van hoe zwaar het was haha
Het ziet er zo easy uit haha maar het wordt echt vreselijk zwaar. Maar je traint wel lekker je bovenlichaam.
Doe mij maar samen met Wouter een lesje
Geen idee of ze nu hier hoort, maar Kiera Rose is zwanger! Ze zit al in het derde trimester maar ik kom er pas net achter
Heb haar heel lang gevolgd en toen ben ik haar een beetje vergeten maar nu stond ze ineens weer in m’n aanbevolen video’s. Haar manier van filmen vind ik heel leuk!
Ik wil dit dus ook maar alleen boven de rivieren te doen volgens mij.
En stel dat ik bij mijn broer en zijn vriendin in de auto stap.
Zij behoren wel tot een huishouden. In niet. Totaal 3.
Ik denk dat het wel mag, maar dank dat het voor veel handhavers tot een moeizame discussie gaat leiden.
Is hier overigens al iemand gecontroleerd in een auto? Moet je je woonadres bewijzen oid? Ik geloof namelijk niet dat handhavers toegang hebben tot GBA informatie.
Zoveel vragen. Zoveel vragen die niet in dit topic thuishoren.
oké, helder antwoord, maar totale gekkigheid. Ik mag namelijk wel bij mijn broer en zijn vriendin op de koffie…? Wat een ellende
Weten we al al Kim van Alboe een jongen of een meisje krijgt ? Dacht dat ze dit weekend een genderreveal vlog zou maken
Ze moeten wat he.
Het blijft gaan om vermindering en beperking. Kansen en statistieken: waar is de besmettingskans het grootste, wat beïnvloedt het normale leven het meeste en daartussen is het een kwestie een middenweg zoeken en balanceren. Dan krijg je soms een uitslag die krom lijkt of is. Er is hier nou eenmaal geen protocol voor, het is zoeken.
Komt in de vlog van volgende week zei ze volgens mij.
Ik hoor dat dus vaker van die kraamvisite? Maar ik vind dat zo gek. Ik ben dus zwanger en wellicht omdat het mijn eerste kindje is hoor, maar ik word dus mega verdrietig van het idee dat ik misschien geen kraamvisite kan ontvangen, dat mijn moeder haar eerste kleinkind niet meteen kan zien, mijn zusje haar eerste neefje. En dan niet voor eventjes niet, maar waarschijnlijk weken/maanden(?). Ik begrijp dat sommige mensen het heftig vinden om heel veel bezoek te ontvangen meteen, maar daar ben je toch zelf nog bij om te reguleren? Het feit dat ik zoveel mensen hoor zeggen dat het ze héérlijk lijkt dat je nu geen kraamvisite ‘hoeft’ te ontvangen vind ik zo raar.
Uiteraard reguleer je het zelf, maar ik denk dat meespeelt dat veel mensen niet snappen dat je niet zomaar voor de deur kan staan of een half uur te laat kan komen bij kraamvisite. In dat opzicht snap ik dat mensen het lekker vinden dat de rompslomp die komt kijken bij kraamvisite nu even niet hebben.