Mommybloggerstopic #3

Ah ja echt?? Ik heb bij onze jongste maar 1 persoon gebeld net na de bevalling en dat was om te vragen of ie al thuis was met de oudste, want dan kon hij gelijk dr weer inladen haha. Bevalling ging erg snel. Heb zelf verder niemand gebeld: gewoon een appje met foto en mn man heeft uit pure adrenaline wel ongeveer zn hele telefoonlijst gebeld haha.
Maar ik zou ook echt niet verwachten dat een moeder mij de eerste weken gaat bellen en ik bel zelf de eerste weken ook niet. Zul je nl zien dat ze aan het voeden/verschonen/zelf eten/eindelijk zelf eens slapen zijn

4 likes

jammer zeg, ik had er graag meer over gehoord

9 likes

Ik niet, maar ik kan je wel vertellen wat ik van plan ben te doen als ik ooit een kind mag krijgen? Dat is misschien ook wel interessant !!

7 likes

Wat maakt het uit als je van je eigen huis, in je eigen auto naar je eigen vakantiehuisje rijdt? Doe je niemand kwaad mee hoor

1 like

Ja, is er al een vlog?

Neen. Denk ook niet meer dat die dan komt…

Ja joh gelijk heb je ook! Echt zonde om je dan te gaan schikken naar mensen waar je toch niks mee hebt

1 like

Wat een heerlijke rabbithole om deze zondagavond in te verdwijnen. Thanks!

6 likes

Allemachtig, heb haar stories bekeken. Inderdaad een complotgekkie.

Jammer dat ze haar genen al heeft doorgegeven :innocent:

Een greep uit haar laatste story.

1 like

Jaaaahooor natuurlijk is zij ook weer “mom-coach” :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

ja dat zijn allemaal marionettepoppetjes van Bill Gates en van Google begrijp ik

4 likes

Ja, en zo makkelijk om te zeggen. “de cijfers zijn verdraaid zodat X de uitkomst is.”

En ondertussen als nood aan de man komt dolgraag gebruik maken van de zorg (en dus onderzoeken waar ze zo tegen zijn).
Hypocriet kutvolk.

2 likes

Niet dat ik iets tegen anti vaxxers heb, maar…

Oh wacht dat heb ik wel

21 likes

Nee jammer hè. Denk te druk met aansturen van de advocaat.

Maar wat mij zo verbaast is dat als die dingen zo essentieel en belangrijk zijn waarom communiceer je dat dan niet gewoon naar je bezoek? Als mensen nul ervaring met kinderen of kraamvisite hebben dan heb je toch geen idee dat dat zo werkt? Ik lees zo vaak dit soort frustraties over kraamvisite terwijl zoveel van dit soort frustraties voorkomen kunnen worden als je daar gewoon duidelijk over bent lijkt mij.

27 likes

Shifra is ook voor het karretje gespannen:

5 likes

Oh man man man dit is toch té erg voor woorden. Ik weet niets over hoe ze zich voelt maar door haar miskraam zou je haar als ‘kwetsbaar’ kunnen zien. En dan wordt ze hier dus in mee gesleurd door linda & annic. En wie weet hoeveel volgers er nog zijn in de zelfde situatie die hier door nu denken oh als shifra het doet zal het wel goed zijn dat ga ik ook doen.

14 likes

En echt iedereen om haar heen raadde haar dit aan?

Whyyyyy

13 likes

Zal dit echt vanuit haar zelf komen of zal er een soort samenwerking/spondeal achter zitten? Dat ze die test dus gratis krijgt in ruil voor naamsbekendheid door posts/stories
Dat laatste zou ik echt smerig vinden namelijk

5 likes