Ik eet lactosevrij ivm intolerantie en een paar jaar geleden dacht de dietiste van het ziekenhuis dat ik misschien ook coeliakie had. De eerste stap was toen een bloedtest en als die iets afwijkends liet zien inderdaad een biopt. Bloedtest was bij mij goed. Overigens gewoon een buisje niet een vingerprik he 
Het zal bij Shifra vast een fase zijn, als je er niet echt op reageert is het toch ook gewoon lastig vol te houden al die beperkingen? Zoveel dingen die zij veel eet die ze nu dan niet meer mag. Mascha heeft toch ook zo’n fase gehad toen ze net pcos had dat ze naar zo’n hormoondokter ging?

Maar wat ik dus ook irritant vind , is dat door ‘dit soort mensen’ als ik het zo even bot mag zeggen ‘wij met coeliakie ‘ minder serieus worden genomen terwijl wij echt ziek worden
Ik ben haar laatst gaan ontvolgen vanwege wat geneuzel in de comments van een andere influencer over corona (in de strekking van het heeft zo moetne zijn, wat een cadeautje deze tijd) maar heb zo de neiging haar story even op te zoeken en dat te reageren.