Ik onderzoek mijn eigen drol ook wel eens.
Vreselijk, dat herken ik wel “ er was een onderzoek en die…”.
Wat een eng mens.
Ik onderzoek mijn eigen drol ook wel eens.
Vreselijk, dat herken ik wel “ er was een onderzoek en die…”.
Wat een eng mens.
Jeetje Shifra ook al. Ik vind het echt lastig om te zien dat kwakzalverij nu ook al de influencers heeft bereikt. Jammer dat programma’s als opgelucht etc tijdelijk een stop hebben.
Hier nog iets over gehoord of wordt hier iets meegedaan?
Ik volgde haar ook best wel lang, ze heeft het ook over veganistisch eten, met name voor kinderen, maar zag dus twee weken geleden dat ze een shoutout deed naar een vriendin die deze complottheorieën zat te verkondigen en toen wist ik niet hoe snel ik op ‘ontvingen’ moest klikken. Net op tijd zie ik, want nu verkondigt ze het zelf ook.
Ik heb Shifra ontvolgd inmiddels. Ik zag nergens spon staan dus ik denk dat ze er echt ingetuind is.
Ik kan de column overigens niet lezen! Maar zie dat ik ook 17 mensen volg die haar ook volgen.
Nee lukt ook niet helaas
Die incognitotruc werkt bij mij nooit
Was al gepost idd
Ik heb haar een bericht gestuurd hierover. Met het artikel van de vtk. Tot op heden nog geen reactie. Máár: ook niet geblokkeerd! Meer die dit gedaan hebben?
Oh no die Isabella. Ik ‘ken’ haar via via en vind haar we een lief meisje (tikkie te hippie voor me af en toe) maar dit gaat echt weer te ver. Ik zag haar stories een paar dagen geleden al, en haar redenering was toen dat als de overheid liegt over ‘wat gezond voor je is’ (ze is echt activistisch veganist), ze hier ook wel over zouden liegen. ‘Corona is vast niet zo slecht voor de volksgezondheid als gezegd wordt en het feit dat we niet met onze kinderen mee mogen lopen het kinderdagverblijf in om ze te knuffelen en dat we bang gemaakt worden is echt heel kwalijk!!!’ Pff, hoe kan je zo zijn.
Buiten het hele feit van de test , is het ook echt niet slim om zonder überhaupt goed nagekeken te zijn gluten en lactose vrij te eten. Je mist bepaalde voedingsstoffen nl en vitamines die bij iemand met bv coeliakie getest worden om de zoveel tijd
Ja en ik heb ook het gevoel alsof er bij die tests echt áltijd staat dan je lactose- en glutenvrij moet eten. Dat kan toch nooit voor iedereen gelden?
Nee zeker niet.
Heb zelf coeliakie en geloof me ik word echt goed in de gaten gehouden qua vitamine waardes ect. Buiten dat als ze nu gluten en lactose vrij gaat eten voor langere tijd en ze wilt het bv wel ooit echt goed laten testen. Dan moet je dus eerst weken lang weer gewoon ook eten, want anders krijg je geen goede uitslag waardes.
Ja en echt glutenvrij eten is heel lastig (maar dat weet jij natuurlijk als je coeliakie hebt). Geloof nooit dat Shifra dat doet volgens die strikte regels.
En om coeliake vast te stellen moeten ze dacht ik ook een biopt van de darm nemen toch
Ja wil je het echt goed weten dan moet je idd een biopt afnemen wat ik jaren geleden heb moeten doen en geloof me als ik zeg , dat je dat niet voor je lol doet.
Al geloof ik dat ze tegenwoordig ook bepaalde waardes uit je bloed kunnen halen en aan de hand daarvan al stappen kunnen nemen ? Maar dit weet ik niet zeker eerlijk gezegd want ik heb het al jaren dus toen was het sowieso het biopt.
Ook krijg je dan om de zoveel tijd een Dexa scan voor je botten. Dit krijgt ze natuurlijk ook niet dus kan ook gevaarlijk zijn.
Al kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze heel lang zo blijft eten Hoop het bijna of dat ze dan naar een goeie arts gaat als ze echt klachten heeft.
Ik eet lactosevrij ivm intolerantie en een paar jaar geleden dacht de dietiste van het ziekenhuis dat ik misschien ook coeliakie had. De eerste stap was toen een bloedtest en als die iets afwijkends liet zien inderdaad een biopt. Bloedtest was bij mij goed. Overigens gewoon een buisje niet een vingerprik he
Het zal bij Shifra vast een fase zijn, als je er niet echt op reageert is het toch ook gewoon lastig vol te houden al die beperkingen? Zoveel dingen die zij veel eet die ze nu dan niet meer mag. Mascha heeft toch ook zo’n fase gehad toen ze net pcos had dat ze naar zo’n hormoondokter ging?
De bloedtest is enkel indicatie, biopsie is nodig voor de diagnose te stellen.
Overigens is het mogelijk ondanks negatieve bloedtest, toch coeliakie te hebben, dus biopsie altijd nodig.
Al zullen ze met die vingerprik test dat niet voor hebben, aangezien het blijkbaar altijd wordt geadviseerd gluten en lactosevrij te eten.
Denk idd ook een fase of tijdelijk. Wss hoor je er binnenkort niks meer van en zie je dr ineens een pizza ofzo eten.
Ik had wel wat op youtube gezien, maar dat niet knipperen met haar ogen is gewoon eng, haha. Ze heeft medewerkers ook meteen ontslaan toch, als ze het niet met haar eens waren enzo?
Ik erger me dood aan Shifra die klakkeloos die Linda gelooft en het vervolgens ook nog eens promoot zonder dat ze weet of het resultaat heeft. Waarom niet eerst zien wat het voor je doet?
Nu denk ik sowieso niet dat shifra het scherpste potloodje in de etui is, maar een béétje gezond verstand?
Valt in dezelfde categorie als Marlieke K.oks die zelfs de website van Annic nooit bekeken had, maar het wel alvast op haar instagram promootte.
Waarom is influenza zijn = alles voor waarheid aannemen?