Mommybloggerstopic #3

Ohh die biopsie. Brrrrr. Nare herinneringen aan, geen verdoving niks niet. Maar ik had geen coeliakie inderdaad, de rest van mijn gezin wel. Maar je moet er inderdaad zo panisch mee omgaan dat ik niet geloof dat influencers echt 100% glutenvrij eten. Ik zag ergens ook iemand die glutenvrij zou eten, en daarom haar brood had gemaakt met speltbloem. DAAR ZITTEN GLUTEN INNNNNN.

12 likes

Op Instagram heeft Shirley (Mommyhood) een of andere ad van de Oreo Challenge. Ik vind het iets heeeeel bijzonders ofzo :joy:

Nou inderdaad, echt mega raar. Ziet er super awkward uit, wie bedenkt dat?

1 like

Hahhaa dit heeft vast zo een snelle marketing dude bedacht die het daadwerkelijk kan. Vervolgens al zijn collega’s in de vergadering dit laten doen en daarna bedacht laten we influencers dit doen dit gaat vast viral. Insert hilarisch gifje

1 like

Dit is echt een gevalletje alles voor the moneys. Mezelf als een complete idioot op instagram zetten? (Sorry, maar zo ziet het er gewoon uit met die mond zo open vind ik) Prima.

1 like

Djurre is zo knap. In de intro al. Wauw.

6 likes

Hier ook coeliakie. Ik moest gister al gniffelen toen Shifra haar avondeten liet zien, bloemkoolpizzabodem van Magioni. Ik ben bang dat ze denkt dat dat dus geen ‘gewone’ is, terwijl het hoofdingrediënt tarwe is.

17 likes

Neeeee ga weg hoor :joy::joy::woman_facepalming:t3: Maar wat ik dus ook irritant vind , is dat door ‘dit soort mensen’ als ik het zo even bot mag zeggen ‘wij met coeliakie ‘ minder serieus worden genomen terwijl wij echt ziek worden
Ik heb dat gevoel in ieder geval heel erg zeker in restaurants

9 likes

Hahahahaha, heerlijk :raised_hands:t3: Ik ben haar laatst gaan ontvolgen vanwege wat geneuzel in de comments van een andere influencer over corona (in de strekking van het heeft zo moetne zijn, wat een cadeautje deze tijd) maar heb zo de neiging haar story even op te zoeken en dat te reageren.

Dat komt omdat er ook genoeg mensen zijn die zeggen dat ze het hebben, je je hele menu erop aanpast (last minute is ook altijd zo leuk) en ze dan vervolgens wel om de koekjes bij de koffie gaat vragen (waarvan je de hele avond denkt kut niet vergeten die koekjes weg te laten bij de koffie, niet vergeten) :roll_eyes:

I know niet iedereen doet dit. Maar ze verpesten het wel voor de rest.

3 likes

Je zegt het dus precies goed! En dat is dus ook mega vervelend en irritant voor het restaurant personeel. En daardoor worden dus precies de mensen die echt coeliakie hebben minder serieus genomen door mensen zoals shifra die denken dat het ‘gezond ‘ is

6 likes

Misschien dan even niks plaatsen?

28 likes

Hoezo?

1 like

haha nouja ook al plaatst een influencer een foto van een eend dan nog krijgen ze ““goedbedoeld”” advies, dus snap t wel

3 likes

Ze mag toch gewoon delen dat ze veel pijn heeft?

4 likes

Ja ik vind dat ook. Maar het is ook een beetje lullig voor de mensen die haar misschien in het verleden een goed bedoeld advies gegeven hebben. En juist die engagement met haar volgers zorgt ook voor haar moneyz dus ja dit is dan een nadelig ding van je baan waar je zelf voor gekozen hebt vind ik dan

8 likes

Ik heb haar overigens geen goed bedoeld advies gegeven hoor. Maar ze deelt zóveel (uiteraard haar eigen keuze), is natuurlijk moe en nog herstellende. Ik zou haar graag willen mee geven om lekker van haar gezinnetje te gaan genieten en te rusten. Die drang om alles te delen snap ik niet.

9 likes

Niet zomaar werken, maar dedicated werken. :cry:

Ik heb het gevoel dat Sarah het ook verwerkt door te delen. Ik kan me voorstellen dat je er veel steun door kan krijgen.

2 likes

Ik lees net de blog over Shirley haar boek. Ik was alweer ff vergeten dat ze een boek aan het schrijven was. Maar ik ben nu toch weer heel benieuwd waar het over zal gaan. Haar schrijfstijl is sowieso heel fijn.