Je zegt het dus precies goed! En dat is dus ook mega vervelend en irritant voor het restaurant personeel. En daardoor worden dus precies de mensen die echt coeliakie hebben minder serieus genomen door mensen zoals shifra die denken dat het ‘gezond ‘ is
Hoezo?
haha nouja ook al plaatst een influencer een foto van een eend dan nog krijgen ze ““goedbedoeld”” advies, dus snap t wel
Ze mag toch gewoon delen dat ze veel pijn heeft?
Ja ik vind dat ook. Maar het is ook een beetje lullig voor de mensen die haar misschien in het verleden een goed bedoeld advies gegeven hebben. En juist die engagement met haar volgers zorgt ook voor haar moneyz dus ja dit is dan een nadelig ding van je baan waar je zelf voor gekozen hebt vind ik dan
Ik heb haar overigens geen goed bedoeld advies gegeven hoor. Maar ze deelt zóveel (uiteraard haar eigen keuze), is natuurlijk moe en nog herstellende. Ik zou haar graag willen mee geven om lekker van haar gezinnetje te gaan genieten en te rusten. Die drang om alles te delen snap ik niet.
Niet zomaar werken, maar dedicated werken.
Ik heb het gevoel dat Sarah het ook verwerkt door te delen. Ik kan me voorstellen dat je er veel steun door kan krijgen.
Ik lees net de blog over Shirley haar boek. Ik was alweer ff vergeten dat ze een boek aan het schrijven was. Maar ik ben nu toch weer heel benieuwd waar het over zal gaan. Haar schrijfstijl is sowieso heel fijn.
Huh ik dacht dit is een oude vlog, maar hebben zij besloten schijt te hebben bij iedereen aan de 1,5 meter? Dat ze bij nutrilon zijn raakt Martine die vrouw zelfs aan en daarna bij de receptonwikkeling staan ze ook echt tegen elkaar aan edit: oh wacht ik schreeuw zelf te snel want het is blijkbaar al eerder opgenomen haha
Ja ik skip altijd de helft van vlogs, dus ik had het gedeelte waarin ze verteld dat het eerder opgenomen is even gemist idd!
Even iets totaal anders… die mevrouw van de huidtherapie hebben toch wel een bijzonder maskerbeleid?! Eerst beginnen met een masker met filter om te eindigen met een chirurgisch masker. Iemand enig idee waarom er uberhaupt gewisseld word? En waarom ze al direct een filter masker toepassen?
De huismuts die in haar nieuwe video twintig keer achter elkaar benoemd dat ze ‘zo lekker gaat’ op haar nieuwe manier van organizen… kots
Willemijn heeft wat stories over Vaderdag en omschrijft Djurre o.a. als een geweldige vader van 2 zoontjes. Daarop reageert iemand met ‘vader van 3 zoontjes!’
Dat is toch heel bijdehand, of niet? Laat haar lekker zelf bepalen wanneer ze haar overleden kindje wil benoemen en wanneer niet.
"Maar het wordt zeker geen mommy-kanaal hoor!!"
Mensen zijn soms zo ongelooflijk dom sorry hoor… Willemijn reageert er heel netjes en goed op moet ik zeggen. Goed van haar.
Ja ik vond Willemijn ook heel netjes. Kan me voorstellen dat ze stiekem echt denkt ‘waar bemoei je je mee?!’
Ik vond haar ook wel echt héél veel delen tijdens haar zwangerschap. Op het laatst ongeveer elke dag een buikfoto op haar feed en zóveel stories. Maar kan me ook voorstellen dat je uit bepaald dingen steun kan halen inderdaad. Ieder z’n ding.
Ja ik snap dat heel goed. Zou ook mogelijke ongemakkelijke situaties kunnen veroorzaken of het gegeven dat je dan steeds het verhaal opnieuw moet delen. Dat je soms zegt: ik heb 2 zoontjes betekent dan niet dat je je andere zoontje niet meetelt… Maar dan wil je gewoon zo’n situatie voorkomen. Of dat het dan even makkelijk is om het niet te noemen.