Mommybloggerstopic #3

Huh ik dacht dit is een oude vlog, maar hebben zij besloten schijt te hebben bij iedereen aan de 1,5 meter? Dat ze bij nutrilon zijn raakt Martine die vrouw zelfs aan en daarna bij de receptonwikkeling staan ze ook echt tegen elkaar aan :unamused: edit: oh wacht ik schreeuw zelf te snel want het is blijkbaar al eerder opgenomen haha

Ja ik skip altijd de helft van vlogs, dus ik had het gedeelte waarin ze verteld dat het eerder opgenomen is even gemist idd!

1 like

Even iets totaal anders… die mevrouw van de huidtherapie hebben toch wel een bijzonder maskerbeleid?! Eerst beginnen met een masker met filter om te eindigen met een chirurgisch masker. Iemand enig idee waarom er uberhaupt gewisseld word? En waarom ze al direct een filter masker toepassen?

De huismuts die in haar nieuwe video twintig keer achter elkaar benoemd dat ze ‘zo lekker gaat’ op haar nieuwe manier van organizen… kots

7 likes

Willemijn heeft wat stories over Vaderdag en omschrijft Djurre o.a. als een geweldige vader van 2 zoontjes. Daarop reageert iemand met ‘vader van 3 zoontjes!’
Dat is toch heel bijdehand, of niet? Laat haar lekker zelf bepalen wanneer ze haar overleden kindje wil benoemen en wanneer niet.

107 likes

"Maar het wordt zeker geen mommy-kanaal hoor!!"

:roll_eyes:

4 likes

Mensen zijn soms zo ongelooflijk dom sorry hoor… Willemijn reageert er heel netjes en goed op moet ik zeggen. Goed van haar.

6 likes

Ja ik vond Willemijn ook heel netjes. Kan me voorstellen dat ze stiekem echt denkt ‘waar bemoei je je mee?!’

8 likes

Ik vond haar ook wel echt héél veel delen tijdens haar zwangerschap. Op het laatst ongeveer elke dag een buikfoto op haar feed en zóveel stories. Maar kan me ook voorstellen dat je uit bepaald dingen steun kan halen inderdaad. Ieder z’n ding.

6 likes

Ja ik snap dat heel goed. Zou ook mogelijke ongemakkelijke situaties kunnen veroorzaken of het gegeven dat je dan steeds het verhaal opnieuw moet delen. Dat je soms zegt: ik heb 2 zoontjes betekent dan niet dat je je andere zoontje niet meetelt… Maar dan wil je gewoon zo’n situatie voorkomen. Of dat het dan even makkelijk is om het niet te noemen.

4 likes

Precies dat. Nu weet iedereen het die haar volgt maar ik kan me zo indenken dat je niet altijd zin hebt om aan Jan en alleman je persoonlijke verhaal te vertellen. En al helemaal niet om op Instagram uit te moeten leggen dat je hem heus niet bent vergeten :thinking:

5 likes

Ik volg haar sinds deze week niet meer. Het is alleen maar zo zagen Skyler en Maddox er 2,4 en 370 jaar geleden uit. Een rondje in het bos. Soepjurk (love soepjurken tho) met leren jas terwijl je met je hand in je haar naar beneden kijkt. En hoe zwaar het is om kinderen te hebben.

21 likes

Beter had ik het niet kunnen omschrijven. Krijg soms bijna het gevoel alsof ze het niet eens leuk vindt dat ze kinderen heeft. Snap best wel dat het zwaar is, maar tijdje terug was het echt alleen maar negatief

Ik kijk sporadisch wel eens op haar blog. Maar instagram ben ik ook gestopt met volgen.

2 likes

Oh ja :roll_eyes: . Ze bleef het maar herhalen.
Nou… daar ga ik dan weer niet ‘zo lekker op’ :sweat_smile:

5 likes

Ik denk dat over dat laatste ook haar boek gaat. Dat moederschap niet alleen maar leuk is en/of moeder zijn als introvert.

Ik volg haar (Shirley) nog wel maar het is allemaal wel heeeeeeeeel veel herhaling. Alles komt voorbij in haar stories, dan nog als losse post op Insta, sowieso dan ook nog in het dagboek op haar site (wat ansich logisch is) maar dan in veel gevallen ooook nog een los artikel op haar site en dan nog een throwback op Instagram en blablablabla. Ze schrijft fijn en ik vind haar kids leuk maar soms is het zo’n overkilllll.

3 likes

Pff maar ik word die hele “eerlijk over moederschap” trend ook weer beu. Echt iedereen is eerlijk over moederschap tegenwoordig en zegt de hele tijd dat het ‘ook vaak stom’ is. Vind het bijna tijd worden dat iemand gewoon weer es zegt dat het leuk is om z’n kind op te voeden.

54 likes

Het is meestal heel erg leuk! :hugs:

1 like

Haha ja gelukkig! Vind ik dus ook :grinning: