Mommybloggerstopic #3

Hm het zal vast voor ieder kind anders zijn, maar mijn moeder heeft dit ook gehad en dat weet ik al heel lang en ik heb me daardoor nooit minder gewenst gevoelt. Ik denk juist dat als je er open over bent je gemakkelijker kunt uitleggen dat depressie een ziekte is en dat dat niets met het kind te maken heeft. Ik weet niet of het handig is dat een kind alles precies online kan teruglezen, maar ik denk wel dat het belangrijk is om er geen geheim van te maken. Het lijkt me namelijk veel erger om er op latere leeftijd zonder tekst en uitleg achter te komen omdat bijv. een familielid zijn mond voorbij praat o.i.d.

6 likes

Dat ben ik met je eens! Ik heb er nooit een geheim van gemaakt, maar ik heb er ook nooit online iets over gedeeld. Ja nu, heb ik al lang over na moeten denken terwijl ik hier volgens mij anoniem zit.

En dat is fijn dat familie, vrienden, verloskundige en huisarts het weten, want nu ik in verwachting ben van nummer twee staan de vangnetten al klaar.

7 likes

Waarom is het hier nog niet over het (nep-) haar van Shifra gegaan? Zelden zo’n lelijke bos touw extensions (of hoe noem je die?) gezien!

Vind haar eigen lengte sowieso veel beter staan bij haar!

12 likes

Ze krijgt anders vet veel vraag hoe ze die krullen maakt :see_no_evil:

5 likes

Als je mommybloggers volgt lijkt het me niet zo relatable als je leest/ziet dat kleine Annie al vanaf dag 1 doorslaapt, borstvoeding prima verloopt, alles perfect in lichtroze gestyled is en iedereen door een veld met madeliefjes huppelt. Dus een soort basis van ‘Ik doe ook maar wat’ moet er, mijns inziens, wel zijn. En wat hierboven gezegd wordt; niet te extreem, want dan ben je voor het gros ook weer niet relatable.
Ik vind Louise Pentland bv wel een goede mix, op insta iig.
Maar een mommyblogger zonder spon, dat zou nog wel wat zijn. :thinking:

2 likes

Maar wie schrijft er nou toch zo, niemand toch? Echt vrijwel alle mommybloggers delen ook de dieptepunten.

Ik heb trouwens Kelly V & family in het wild gespot en waarschijnlijk moet dit in het opbiechttopic maar ik vond Sjenkie er in het echt toch niet verkeerd uit zien :flushed::flushed:

Wel zo raar dat ik alles over hun kinderen en privé (+sex?!) leven weet en zij geen idee hebben als ik langsloop dat ik dat weet en wie ik überhaupt ben. Niet zo’n veilig gevoel lijkt me dat

26 likes

Mijn moeder zegt hetzelfde, die zou met de kennis van nu geen kinderen hebben gehad. Ik vind het vooral eerlijk. Het doet niets af aan hoe veel je van je kind houdt.

9 likes

Dat is dan ook de enige manier dat het er nog een beetje okee uitziet dat nephaar🤫

1 like

Ik ben niks meer tegen gekomen. Jammer!

Huphup naar het darkside crushes topic!

1 like

Ik kan me echt een beetje boos maken om die story van Michelle Bollen. De jongste wil niet slapen en zij zit ernaast zijn hand vast te houden. Hoezo voel je de behoefte dat (al zwoel kijkend in de camera) op te nemen en op je Social media te zetten? En daarna een foto van het slapende mannetje. Doe toch eens normaal man! Ik vind dit echt zielig. Die kinderen hebben daar precies niks over te zeggen, alsof ze helemaal geen recht op privacy hebben. Man man man man man

28 likes

Vind haar best leuk om te volgen maar van de foto’s van haar ijsjesetende man + zoontjes en een tekst in de trant van ‘Geluk op een muurtje’ krijg ik wel echt gigantische jeuk.

7 likes

ja, tien jaar jonger vooral!!

3 likes

Vind haar make-up ook altijd best wel donker en ‘zwaar’ ofzo. Maar kan ook extra benadrukt worden door alle filters die ze gebruikt

En trouwens, is zij zo bruin van zichzelf of door de zonnebank? Vind het net zo’n ik-ga-te-vaak-onder-de-zonnebank kleurtje

2 likes

Ze is momenteel dertien tinten donkerder dan al haar familieleden :grimacing:

6 likes

Dat is vrij normaal voor haar… ben haar om die reden ook gaan ontvolgen want op een gegeven moment was het jedere avodn. Beetje too much.

Vind het verder wel verfrissend dat ze gewoon zegt dat ze het belangrijk vindt er goed uit te zien en daar ook moeite voor doet omdat ze dat mooi vindt (sportschool, wasbordje kweken etc).

Sowieso tijd dat er een wet voor komt, ik ken haar helemaal niet (gelukkig), maar dit is zo uitbuiterig :frowning: Arm kind.

2 likes

Ik vind het vooral zo cringeworthy dat ze vaak stories opneemt dat ze d’r kinderen op schoot heeft en aan het kussen en knuffelen is en ‘mama houdt van jou’ aan het zeggen is waarbij ze dan zo zwoel in de camera kijkt. Voelt echt als een toneelstukje voor instagram, voel me echt een soort ongepaste indringer als ik die stories kijk.

16 likes

Ik volg haar ook niet meer, het is niet een paar stories maar echt zo 30 stories of meer per dag. Wie heeft tijd om dat te zien?

Al die stories en mamma houdt van jou…zeker die foto van gister, wat een aandachtstrekkerij