Mommybloggerstopic #3

“Bestie don’t know what bestie is doing”

Dit doet pijn

and I doesn’t know why I is following them. :sob:

2 likes

Maar de voorkeur was om het alleen te gebruiken voor als beide ouders in deze sectoren zaten.

Ik werk in de noodopvang er is bij ons sowieso door één gezin zwaar misbruik gemaakt van de noodopvang. Van de week kwam de vader nog naar me toe of het nog steeds gratis was… :face_vomiting:

3 likes

Hee, ik wil even reageren, want ik ben zelf KOPP (kind van ouders met psychische problemen). Als je ergens vragen over hebt, mag je altijd een berichtje sturen!

1 like

2 dagen werken? Niets voor mij. Ik zou me kapot vervelen.

Ik word niet goed van de borstvoedingfoto van Sarah Rebecca. Hoef die tieten gewoon niet zo vol in m’n beeld, echt smakeloze foto. Als iemand in het echt borstvoeding geeft, zit je tenminste niet er zo bovenop. Ik ga haar ontvolgen, de irritatie is me te groot bij deze persoon :joy: Yes, nog minder influencers in mn feed

14 likes

Ik heb zelf nog nooit VPN gebruikt maar ik hoor altijd dat je daardoor dan dingen uit het buitenland kan kijken?

Ik vind het dus echt prachtig :see_no_evil:
Maar ik ben zelf ook heel fanatiek dan van borstvoeding haha. Voor mij zijn borsten niet anders als een fles met kunstvoeding. Vind baby’s aan een tiet echt het meest vertederende wat ik kan bedenken ongeveer :see_no_evil::crazy_face:

ik heb zelfs een borstvoedingsfotoshoot laten doen toen baby 1 je gevoed had :see_no_evil:

10 likes

Haha precies wat ik wou antwoorden, zo dubbel om het een intiem moment te noemen maar wel vol op insta te knallen…

Vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel hij/zij wilt delen online, maar merk dat ik steeds vaker voorbij Sarah scroll, het is allemaal wel heel veel…

6 likes

Ik heb die versie gekeken. Kon em ook niet via Canvas of Ziggo kijken.

Same! Had ik me 4 jaar geleden ook niet voor kunnen stellen :wink: maar ondertussen ook bijna 1.5 jaar fanatiek borstvoeding gegeven waardoor ik borsten de normaalste zaak van de wereld vind. Een bikinifoto vinden veel mensen ook niet ‘te intiem’ terwijl je daar bijna net zoveel op ziet. Waarom een foto waarop je je kind te eten geeft (want dat is het, bv is je kind eten geven) dan wel?

10 likes

Haha ja bij mij kwam dit ook toen ik zwanger was. Daarvoor dacht ik toch wel als ik een peuter op een hete zomerdag op het strand aan een tiet zag … ga dat even ergens anders of gewoon niet doen?

Maar nu, eenmaal in de wereld van de borstvoeding en het belang van de WHO norm inziend, vind ik het zooo jammer dat mijn melk wegviel door een nieuwe zwangerschap en er dus nooit een peuter zal drinken hihi.
Maar hé, ik ben op m’n wenken bediend vandaag want Fockelien (actrice) plaatste ook een (m.i.) prachtige voed foto vandaag haha.

2 likes

Oh ja :heart_eyes: ben nu 3 maanden zwanger en verheug me zo op weer een milkdrunk baby’tje in mijn armen!

6 likes

Lief :smiling_face_with_three_hearts: Dankje! Wat jij zegt + een afdruk van je baby’s oor in je arm hahaha :heart: Ik kijk er ZO naar uit. Mijn zoontje stopte zelf met drinken (zei ‘nee’ en trok mijn kleren aldoor weer recht :expressionless:) terwijl ik zelf nog veel langer door had willen gaan.

1 like

Oh ik hou ook helemaaaal niet van borstvoedingsfoto’s, vind die vaan Sarah R. ook echt too much.

8 likes

Ik ben dat “ Born to be an influencer “ aan het kijken op videoland.

Viel me even op dat alle Mommy bloggers er hetzelfde uitzien.

Allemaal het haar hetzelfde of een hoedje op, allemaal een zwierige bloemetjesjurk aan, allemaal dezelfde sieraden. :joy:

Beetje slecht vastgelegd op deze foto maar beter te zien in het programma.

31 likes

Heb toevallig gisteren die docu zitten kijken en dat viel mij ook al op. Weerspiegelt ook alle insta feeds van die meiden, allemaal één pot nat. Kids in panterkleding etc etc.

6 likes

Kan Billie Rose een keer ophouden met het overmatige gebruik van ‘de boys’? In ongeveer elke story/post waarbij het over haar vriend en zoontjes gaat, gaat het over ‘de boys’. Nou weten we het wel haha :crazy_face:

16 likes

Ik heb haar hierdoor ontvolgd. :sweat_smile:

Helemaal eens met het laatste! Ik krijg van die mommybloggers het idee dat het juist een taboe is om over iets anders dan BV te praten. Krijg er echt BV maffia idee van. Er zijn zoveel redenen waarom iemand geen BV kan of wil geven, maar daar wordt nooit echt aandacht aan besteed. Alsof je anders niet moederwaardig bent.

14 likes