Mommybloggerstopic #3

Dat is dan ook de enige manier dat het er nog een beetje okee uitziet dat nephaar🤫

1 like

Ik ben niks meer tegen gekomen. Jammer!

Huphup naar het darkside crushes topic!

1 like

Ik kan me echt een beetje boos maken om die story van Michelle Bollen. De jongste wil niet slapen en zij zit ernaast zijn hand vast te houden. Hoezo voel je de behoefte dat (al zwoel kijkend in de camera) op te nemen en op je Social media te zetten? En daarna een foto van het slapende mannetje. Doe toch eens normaal man! Ik vind dit echt zielig. Die kinderen hebben daar precies niks over te zeggen, alsof ze helemaal geen recht op privacy hebben. Man man man man man

28 likes

Vind haar best leuk om te volgen maar van de foto’s van haar ijsjesetende man + zoontjes en een tekst in de trant van ‘Geluk op een muurtje’ krijg ik wel echt gigantische jeuk.

7 likes

ja, tien jaar jonger vooral!!

3 likes

Vind haar make-up ook altijd best wel donker en ‘zwaar’ ofzo. Maar kan ook extra benadrukt worden door alle filters die ze gebruikt

En trouwens, is zij zo bruin van zichzelf of door de zonnebank? Vind het net zo’n ik-ga-te-vaak-onder-de-zonnebank kleurtje

2 likes

Ze is momenteel dertien tinten donkerder dan al haar familieleden :grimacing:

6 likes

Dat is vrij normaal voor haar… ben haar om die reden ook gaan ontvolgen want op een gegeven moment was het jedere avodn. Beetje too much.

Vind het verder wel verfrissend dat ze gewoon zegt dat ze het belangrijk vindt er goed uit te zien en daar ook moeite voor doet omdat ze dat mooi vindt (sportschool, wasbordje kweken etc).

Sowieso tijd dat er een wet voor komt, ik ken haar helemaal niet (gelukkig), maar dit is zo uitbuiterig :frowning: Arm kind.

2 likes

Ik vind het vooral zo cringeworthy dat ze vaak stories opneemt dat ze d’r kinderen op schoot heeft en aan het kussen en knuffelen is en ‘mama houdt van jou’ aan het zeggen is waarbij ze dan zo zwoel in de camera kijkt. Voelt echt als een toneelstukje voor instagram, voel me echt een soort ongepaste indringer als ik die stories kijk.

16 likes

Ik volg haar ook niet meer, het is niet een paar stories maar echt zo 30 stories of meer per dag. Wie heeft tijd om dat te zien?

Al die stories en mamma houdt van jou…zeker die foto van gister, wat een aandachtstrekkerij

Laten we Annic eeeeven een paar dagen rust gunnen :joy:

22 likes

Ze was toch alleen initiatiefnemer? Moet je daarvoor 7 dagen per week werken? #liarliar

40 likes

Mijn moeder was depressief toen ik opgroeide, ik kan je ook mijn ervaring vertellen als je wil? Stuur maar even een berichtje

3 likes

Haha, ze moest fulltime negatieve reacties verwijderen en screenshots van hier maken en Royke aansturen.dat kost echt veel moeite hoor!

18 likes

Hallo weet je hoeveel tijd het kost om op alle gehersenspoelde slijmers “té lief!! :heart:” te commenten! Om maar te zwijgen over het blokkeren en verwijderen van reacties.

8 likes

Je verdienmodel door kwakzalverij mooi noemen. :roll_eyes::nauseated_face:

Is goed Annic.

2 likes

Oja echt heel zwaar, meer dan 2 dagen per week werken. Echt een raadsel hoe al die mensen in de samenleving dat wél volhouden zeg.

6 likes

Wat voor ““““moois”””” moet er dan nog aankomen dat ze zulke grootse plannen heeft? Een mamawordenretraite met glutenvrij ontbijt tegen meerprijs? Een visualiseer-je-baby moodboardknutselclub? Een baarmoederwarmhoudkussen in de webshop? Een douchegel met zwangerwordensupplementen? Waar kan je nog meer geld uit halen?

11 likes