Mommybloggerstopic #3

Laten we Annic eeeeven een paar dagen rust gunnen :joy:

22 likes

Ze was toch alleen initiatiefnemer? Moet je daarvoor 7 dagen per week werken? #liarliar

40 likes

Mijn moeder was depressief toen ik opgroeide, ik kan je ook mijn ervaring vertellen als je wil? Stuur maar even een berichtje

3 likes

Haha, ze moest fulltime negatieve reacties verwijderen en screenshots van hier maken en Royke aansturen.dat kost echt veel moeite hoor!

18 likes

Hallo weet je hoeveel tijd het kost om op alle gehersenspoelde slijmers “té lief!! :heart:” te commenten! Om maar te zwijgen over het blokkeren en verwijderen van reacties.

8 likes

Je verdienmodel door kwakzalverij mooi noemen. :roll_eyes::nauseated_face:

Is goed Annic.

2 likes

Oja echt heel zwaar, meer dan 2 dagen per week werken. Echt een raadsel hoe al die mensen in de samenleving dat wél volhouden zeg.

6 likes

Wat voor ““““moois”””” moet er dan nog aankomen dat ze zulke grootse plannen heeft? Een mamawordenretraite met glutenvrij ontbijt tegen meerprijs? Een visualiseer-je-baby moodboardknutselclub? Een baarmoederwarmhoudkussen in de webshop? Een douchegel met zwangerwordensupplementen? Waar kan je nog meer geld uit halen?

11 likes

Echte he. En zelfs dan legt mijn zoontje wel eens zijn handje op mijn knie. #datisookzolief

1 like

Omg #blessed ben jij

2 likes

Als Annie vrij neemt kun je nu spammen. Blijft het langer staan

12 likes

Vooral businesscoach zijn als je na een paar weken meer dan twee dagen werken de balans al helemaal kwijt bent en moet bijkomen

10 likes

Ja dat moodboard moet er wel komen. Stel je voor dat je een jongetje krijgt als je een meisje wilt of anders om. Dan is het je eigen fout had je maar een moodboard moeten maken.

En daarom werkt die arme arme annic meer dan 2 dagen per week. Voor ONS! Voor de hele mensheid om ons te redden

1 like

Breng haar nou niet op ideeën :shushing_face:

1 like

Nieuwe Wil & Tien TikToks!!1! niets beter om je lange weekend mee te beginnen.

2 likes

Maar dit geldt toch voor bijna alle ‘mommybloggers’? Mega veel foto’s delen van hun baby/kind en oneindige stories…

Hahaha ja maar wat zal ze het idd druk gehad hebben! :crazy_face::see_no_evil:

“Bestie don’t know what bestie is doing”

Dit doet pijn

and I doesn’t know why I is following them. :sob:

2 likes

Maar de voorkeur was om het alleen te gebruiken voor als beide ouders in deze sectoren zaten.

Ik werk in de noodopvang er is bij ons sowieso door één gezin zwaar misbruik gemaakt van de noodopvang. Van de week kwam de vader nog naar me toe of het nog steeds gratis was… :face_vomiting:

3 likes