Ze vinden het hele borstvoeding geven overdreven. Hebben zelfs overigens geen kinderen.
Misschien dat je dan ook niet helemaal begrijpt hoe het werkt met kolven enz? Dat wist ik ook niet daarvoor. Maar je gaat gewoon lekker en je borsten worden heel groot, hard en pijnlijk… dus tja…
@Wonderland ik vind opzich ook niet dat ze dat persé moeten regelen, maar het feit dat ze zeggen “oh dat kan wel effe in de wc”, zegt ook dat er dus heel weinig algemene kennis over is. Terwijl denk ik iedereen wel een flesje kan opwarmen? Of als je zegt: “ik wil een fles opwarmen,” iedereen begrijpt dat je daar een magnetron of kokend water voor nodig hebt.
Overigens heb ik ook wel eens in het voorraadhok of administratief kantoor gezeten in een restaurant, was al een stuk beter haha
.
Auto was wel oké, ik kolfde ook wel eens in de file haha. Maar vooral dat je er heen moet lopen etc was wel arelaxed🙈…
heb 1 x als reactie gegeven: ‘kook jij ook op het toilet dan?’ Meneer zei ‘nee’ mijn reactie was ‘waarom zou ik het eten van mijn baby dan wel op het toilet gaan bereiden?’