Mommybloggerstopic #3

Echte he. En zelfs dan legt mijn zoontje wel eens zijn handje op mijn knie. #datisookzolief

1 like

Omg #blessed ben jij

2 likes

Als Annie vrij neemt kun je nu spammen. Blijft het langer staan

12 likes

Vooral businesscoach zijn als je na een paar weken meer dan twee dagen werken de balans al helemaal kwijt bent en moet bijkomen

10 likes

Ja dat moodboard moet er wel komen. Stel je voor dat je een jongetje krijgt als je een meisje wilt of anders om. Dan is het je eigen fout had je maar een moodboard moeten maken.

En daarom werkt die arme arme annic meer dan 2 dagen per week. Voor ONS! Voor de hele mensheid om ons te redden

1 like

Breng haar nou niet op ideeën :shushing_face:

1 like

Nieuwe Wil & Tien TikToks!!1! niets beter om je lange weekend mee te beginnen.

2 likes

Maar dit geldt toch voor bijna alle ‘mommybloggers’? Mega veel foto’s delen van hun baby/kind en oneindige stories…

Hahaha ja maar wat zal ze het idd druk gehad hebben! :crazy_face::see_no_evil:

“Bestie don’t know what bestie is doing”

Dit doet pijn

and I doesn’t know why I is following them. :sob:

2 likes

Maar de voorkeur was om het alleen te gebruiken voor als beide ouders in deze sectoren zaten.

Ik werk in de noodopvang er is bij ons sowieso door één gezin zwaar misbruik gemaakt van de noodopvang. Van de week kwam de vader nog naar me toe of het nog steeds gratis was… :face_vomiting:

3 likes

Hee, ik wil even reageren, want ik ben zelf KOPP (kind van ouders met psychische problemen). Als je ergens vragen over hebt, mag je altijd een berichtje sturen!

1 like

2 dagen werken? Niets voor mij. Ik zou me kapot vervelen.

Ik word niet goed van de borstvoedingfoto van Sarah Rebecca. Hoef die tieten gewoon niet zo vol in m’n beeld, echt smakeloze foto. Als iemand in het echt borstvoeding geeft, zit je tenminste niet er zo bovenop. Ik ga haar ontvolgen, de irritatie is me te groot bij deze persoon :joy: Yes, nog minder influencers in mn feed

14 likes

Ik heb zelf nog nooit VPN gebruikt maar ik hoor altijd dat je daardoor dan dingen uit het buitenland kan kijken?

Ik vind het dus echt prachtig :see_no_evil:
Maar ik ben zelf ook heel fanatiek dan van borstvoeding haha. Voor mij zijn borsten niet anders als een fles met kunstvoeding. Vind baby’s aan een tiet echt het meest vertederende wat ik kan bedenken ongeveer :see_no_evil::crazy_face:

ik heb zelfs een borstvoedingsfotoshoot laten doen toen baby 1 je gevoed had :see_no_evil:

10 likes

Haha precies wat ik wou antwoorden, zo dubbel om het een intiem moment te noemen maar wel vol op insta te knallen…

Vind dat iedereen zelf moet weten hoeveel hij/zij wilt delen online, maar merk dat ik steeds vaker voorbij Sarah scroll, het is allemaal wel heel veel…

6 likes

Ik heb die versie gekeken. Kon em ook niet via Canvas of Ziggo kijken.

Same! Had ik me 4 jaar geleden ook niet voor kunnen stellen :wink: maar ondertussen ook bijna 1.5 jaar fanatiek borstvoeding gegeven waardoor ik borsten de normaalste zaak van de wereld vind. Een bikinifoto vinden veel mensen ook niet ‘te intiem’ terwijl je daar bijna net zoveel op ziet. Waarom een foto waarop je je kind te eten geeft (want dat is het, bv is je kind eten geven) dan wel?

10 likes