Ik blijf maar naar haar handen staren, wat voor pose is dit? 
Ik vind die plek van die vinger ook zo frappant. Als het een man was geweest had het geleken alsof hij z’n slappe yukelele aan het showen was.
Whahaha je hebt gelijk!!!

Hahaha ik ben hardop aan het lachen, can’t unsee
ik ga stuuuk 
Ik associeer dit echt met pensionados. Overwinteren in Spanje en 24/7 op het strand/aan het zwembad bakken. Echt lelijk.
En met mensen die “paelja” zeggen
ik meer met vrouwen die ook naar de toppers gaan en tuniekjes met kwastjes dragen
edit: en zoete witte wijn drinken
Ieder voor zich natuurlijk (en ben niet vies van een zelfbruinertje hier en daar haha) maar haar handen kleurt ze niet mee ? Ziet er heel gek uit, witte handen, dan ombre armen en bruin hoofd 
Samenvattend: De Huismuts
Kut. Klopt dat niet?
Ombre 

Nee niet helemaal, de dubbele L spreek je niet uit, wordt meer als een J uitgesproken
Huh Willemijn die in Born to be an Influencer zegt dat ze haar kind niet deelt? Of naja het staat in de titel eronder.
En wat zijn die stukjes met die Charlotte de jurist en Steven de Pont slecht gedraaaid. En haar make-up, sorry maar het ziet er echt raar uit.
Oh, net als “tekielja”, zo cringe. Dat liedje van Diggy Dex en Eva de Rovere vind ik zo leuk, maar elke keer als dan “tekielja” voorbij komt heb ik echt een onvrijwillige spiersamentrekking in mijn ene oog…
Hoe oud is die docu? Ik heb wel het idee dat ze eerst de gezichtjes vrijwel niet liet zien, maar volgens mij is dat de laatste tijd wel met zo. Misschien van mening veranderd daarover?
Terwijl ik vind dat Annic haar dochter veel minder prominent in beeld is gaan brengen…
Ja maar die foto’s van jou ook omg 

En op de foto van sarah zie je toch niet veel meer borst/bloot dan op de gemiddelde bikinifoto van influencers waarbij de halve borst onder het topje uitkomt, broekje hoog in de bilnaad etc. Snap wel wat jullie bedoelen met de tekst erbij hoor!
Het lijkt me soms zó vermoeiend momblogger te zijn… bij alles nadenken of mensen het niet dubbel op kunnen pakken en je verantwoorden… Zie deze story van karivdheide nav een foto die ze vanochtend poste
Edit: ik krijg ineens met geen mogelijkheid meer fotos geupload
Maar ze had een foto van haar dochter gepost biiten met speen in de mond en er zat iets naast haar mond (cococpasta). Post ze net nog een keer die foto met de tekst “nog even voor de zekerheid want ik krijg veel dms met vragen
het was chocoladepasta op haar snoet
“
Hoe Lifesabout omgaat met zweefteven en complotgekkies