Ja echt dit dus. Misschien ligt het aan mij omdat ik borstvoeding geven helemaal niet zo magisch vond: ik had eerder het gevoel dat mijn lijf niet meer van mij was en vond het op zijn zachts gezegd kut dat mijn tieten te pas en te onpas leeg liepen. Ik vond pas nog helemaal achterin de diepvries een flesje melk dat ik zonder met mijn ogen te knipperen weg heb geknikkerd (het stond er een jaar). Het enige wat ik mis uit die tijd zijn mijn borsten, die zijn helemaal verdwenen
Sorry
Ik denk dat hoe iemand anders in dit topic het omschreef: goede uitleg geven op wat er precies gebeurt, dat het een aandoening is en wat het precies inhoudt. Doordat ik wel te horen kreeg waar mijn moeder last van had, maar dat ten dele ook met de mantel der liefde bedekt werd, bleef het vaag voor mij en ging ik onbewust invullen dat het door mij kwam. Ik was geen lieve baby, door mij kon mama niet slapen, omdat ik kwam wilde ze soms bijna niet verder. Juist openheid, de ruimte om vragen te kunnen stellen en op niveau uitleg over wat er aan de hand was, zou mij denk ik veel hebben geholpen. Ik snap het heel goed, want mijn moeder wilde er liever niet teveel aan terugdenken en wilde me misschien behoeden voor een vervelend gevoel, maar dat is nu juist wel gebeurd toen ik jong was.
Het feit dat je hiermee kampt en er tegelijk zo over nadenkt over de communicatie vind ik echt sterk van je, want dat is niet niks als je mentaal niet fit bent. Je bent vast een heel lieve mama die het beste met haar kind voor heeft, ook al voel je je niet goed. Heel veel sterkte, en ik gun je veel beterschap in de toekomst.
Jezus dit ziet er toch niet uit…
Nou het kán nog erger, ze is in ieder geval niet zo knaloranje als sommigen. Maar jeetje zou ze niet doorhebben dat het er een beetje onnatuurlijk uitziet? Nouja misschien gaat ze wel expres voor deze look.
Als ik fotos met haar vriendinnen bekijk steken die behoorlijk tegen haar af qua kleur.
Als ik een eerlijke vriendin was geweest had ik er wel wat van gezegd. Of ze heeft het idd niet door of ze heeft geen eerlijke vriendinnen.
Die is sowieso niet eerlijk want meer van haar vriendinnen zijn zo knaloranje.
Niet zo erg als die Maike maar het scheelt niet veel.
En allebei zo hoogblond.
Ik zie soms wel zulke vrouwen. Zo blond en oranje en helemaal fan van Ibiza en alles wat ermee te maken heeft.
Maar zolang ze het zelf mooi vinden, zelf weten. Tis niet dat iemand anders er last van heeft haha
Nee lekker zelf weten. Maar vraag me oprecht af waarom ze dat zo mooi vinden. Ieder zn ding natuurlijk
Ik blijf maar naar haar handen staren, wat voor pose is dit?
Ik vind die plek van die vinger ook zo frappant. Als het een man was geweest had het geleken alsof hij z’n slappe yukelele aan het showen was.
Whahaha je hebt gelijk!!!
Hahaha ik ben hardop aan het lachen, can’t unsee
ik ga stuuuk
Dit is in mijn herinnering echt precies hoe zweedse meisjes er allemaal uitzien. Allemaal fake tan, blauwe ogen en koel-blonde haar met highlights. Misschien kan @Suvi ons vertellen of dat nog steeds zo is haha
Ik associeer dit echt met pensionados. Overwinteren in Spanje en 24/7 op het strand/aan het zwembad bakken. Echt lelijk.
En met mensen die “paelja” zeggen