ik meer met vrouwen die ook naar de toppers gaan en tuniekjes met kwastjes dragen
edit: en zoete witte wijn drinken
ik meer met vrouwen die ook naar de toppers gaan en tuniekjes met kwastjes dragen
edit: en zoete witte wijn drinken
Ieder voor zich natuurlijk (en ben niet vies van een zelfbruinertje hier en daar haha) maar haar handen kleurt ze niet mee ? Ziet er heel gek uit, witte handen, dan ombre armen en bruin hoofd
Samenvattend: De Huismuts
Kut. Klopt dat niet?
Ombre
Nee niet helemaal, de dubbele L spreek je niet uit, wordt meer als een J uitgesproken
Huh Willemijn die in Born to be an Influencer zegt dat ze haar kind niet deelt? Of naja het staat in de titel eronder.
En wat zijn die stukjes met die Charlotte de jurist en Steven de Pont slecht gedraaaid. En haar make-up, sorry maar het ziet er echt raar uit.
Oh, net als “tekielja”, zo cringe. Dat liedje van Diggy Dex en Eva de Rovere vind ik zo leuk, maar elke keer als dan “tekielja” voorbij komt heb ik echt een onvrijwillige spiersamentrekking in mijn ene oog…
Hoe oud is die docu? Ik heb wel het idee dat ze eerst de gezichtjes vrijwel niet liet zien, maar volgens mij is dat de laatste tijd wel met zo. Misschien van mening veranderd daarover?
Ze zijn al zeker 2 jaar van mening veranderd. Invloeden van fantastische businesscoach Annic. Na een traject bij haar stierf de blog, gingen ze producten uitbrengen en hun kinderen showen.
Terwijl ik vind dat Annic haar dochter veel minder prominent in beeld is gaan brengen…
Ja maar die foto’s van jou ook omg
En op de foto van sarah zie je toch niet veel meer borst/bloot dan op de gemiddelde bikinifoto van influencers waarbij de halve borst onder het topje uitkomt, broekje hoog in de bilnaad etc. Snap wel wat jullie bedoelen met de tekst erbij hoor!
Het lijkt me soms zó vermoeiend momblogger te zijn… bij alles nadenken of mensen het niet dubbel op kunnen pakken en je verantwoorden… Zie deze story van karivdheide nav een foto die ze vanochtend poste
Edit: ik krijg ineens met geen mogelijkheid meer fotos geupload Maar ze had een foto van haar dochter gepost biiten met speen in de mond en er zat iets naast haar mond (cococpasta). Post ze net nog een keer die foto met de tekst “nog even voor de zekerheid want ik krijg veel dms met vragen
het was chocoladepasta op haar snoet
“
Hoe Lifesabout omgaat met zweefteven en complotgekkies
Haha love dit! “Ja want jouw wantrouwen is belangrijker dan mensen hun privacy” “Wat vermoeiend moet dat zijn dat eeuwige wantrouwen”
Ohneeee Kelly gaat nu ook de essentiële oliën kant op… Ze heeft er zelfs een nieuwe lifestyle insta over gemaakt
Haha ja maar denk dat die voor menig hier misschien ook te zijn dan? Idk ik vind ze prachtig haha!!
Zit ook de docu te kijken en de bijeenkomst uit jouw screenshot is inderdaad echt control c, control v En die Lizet is toch echt álle stereotypes momfluencer in één? De kledingstijl van haarzelf, die van haar kinderen, haar huis, alles. Zit nul eigen stijl aan. Vond haar er sowieso slecht vanaf afkomen, ze zei dat ze nooit druk op die kinderen legt maar die indruk kreeg ik meermaals in de docu zeker niet. Lijkt me ook mega vermoeiend voor de partner, iemand die zó gefixeerd is op het perfecte plaatje schieten voor op Instagram, dit wel op de juiste tijd te uploaden én meteen te reageren op de reacties.
Wie is lizet? Nooit van gehoord?
Lizet Greve, kende haar ook niet tot deze docu.