Mommybloggerstopic #3

Haha, precies dit. Ik begrijp dit dus ook nooit. Ik snap dat je misschien ergens een klein voorgevoel kunt hebben, maar het blijft inderdaad toch gewoon 50/50? Dat je dan ZO verbaasd kan zijn vind ik mega raar.

Ik volg haar niet trouwens, maar vind haar/haar leven echt enorm saai overkomen in die vlog. Niet iemand waarvan ik denk, daar ga ik nog iets van kijken haha.

1 like

En hoe ze in de vlog later zit te vertellen hoe verbaasd ze is en dat ze echt er van overtuigd was dat het een jongen was en dat ze het zo zo zo… leuk vindt! Right. Met gezicht alsof ze haar net verteld hebben dat de wereld morgen vergaat.

4 likes

Ik heb voor novartis gewerkt en je hebt 100% gelijk

2 likes

Hahaha, ik ben na ‘de onthulling’ direct gekapt. Ergens baal ik altijd dat ik dan toch zwicht om het te kijken, want nu denkt Youtube dat ik video’s van haar leuk vind :nerd_face:

Uit de reactie van haar man bleek wel dat hij duidelijk een voorkeur had. Of anders is het een hele rare manier van reageren.

4 likes

Ik vind Kim in haar vlogs op 1 of andere manier heel vervelend praten. Zo enorm staccato of met een raar accentje. In ieder geval altijd alsof ze een spreekbeurt ofzo geeft in de camera, niet echt spontaan.

7 likes

Sarah heeft een vlog van haar kraamweek online. Iemand al gekeken? Ik zou vanavond kijken, maar het voelt precies toch gek om mee te kijken naar de eerste week met haar dochtertje terwijl het medisch vrij ingrijpend moet geweest zijn.

Ik zit hem nu te kijken. Zo zielig voor dat kleine meisje!

Verder kan ik me uberhaupt niet voorstellen dat je dit allemaal gaat filmen, laat staan delen.

1 like

Ik weet niet de details, ik werkte op de logistiek afdeling, maar precies zoals jij het omschijft herken ik wel. Ze betalen ook superslecht :sweat_smile: Verder weet ik eigenlijk ook niets…

2 likes

Iemand onder de vlog van Willem (die van de huismuts). Gaaaat het? Haha

37 likes

HAHA dat account! Ik kende wel @garnalo en @schoudertassie enz. Maar love riarookworst :heart:

1 like

Wil en tien gaan een eigen show maken. :eyes: Ik weet oprecht niet wat ik ervan moet denken. Het is online, maar je moet er wel kaartjes voor kopen…

2 likes

Ja dat zeggen ze er dus niet bij. Een live show, vanmorgen bedacht en het format uitgeschreven. :woman_shrugging:t2:

Live tiktoks maken misschien

Het wordt “bruisend”. Ik voorspel een soort slap aftreksel van toren C, maar dan voor mama’s.

2 likes

Vast een cometien show. Leg je tena lady maar vast klaar

51 likes

Ik deed afgelopen vrijdag mee met een liveshow van Chickslovefood. Via YouTube kon je gewoon gratis meedoen, super leuk. Jammer dat ze het gewoon kopiëren, maar er wel weer geld voor gevraagd moet worden.

Dan mag wat mij betreft het niveau wel iets omhoog

Ja tuurlijk, want vooral Martine is de afgelopen weken hilarisch met haar gekke stukjes in de vlog.
Alleen een beetje ongemakkelijk voor de kijkers, maar oke.

2 likes

Wat was dat dan voor show?

Je kon met de show mee koken (drie gerechten), een quiz met veel prijzen, het lanceren van het nieuwe boek en wat persoonlijke dingen.

1 like