Same, wordt er niet goed van. Ik volgde die Jay, toevallig vandaag ontvolgd. Joeee
Oh nou Kelly heeft een heel verhaal op d’r stories staan dat ze haar account anders in gaat richten en niet merkafhankelijk wil zijn. Dus ze is zelf fan van de producten van YL maar wil dit niet meer promoten om haar account.
Vind ik dan toch wel knap, dat je durft toe te geven dat je iets niet zo handig hebt aangepakt.
En het kind “voelde het aan”, lol nee je kind zegt gewoon wat zíj graag wil. Maar wel fijn dat je daarvoor allemaal rotzooi in de lucht hebt gespoten, en de groeten van het mileu
Ik volg/ken hen niet, maar toch maar even die video bekeken en ik vind de reactie van beide eerlijk gezegd best vreemd. Dat zij zó verbaast is. Ik begrijp dat dus nooit zo. Je hebt letterlijk 50% kans op beide. Hoe kun je er nou zó van overtuigd zijn? Ik vond haar reactie echt alsof ze haar net hadden verteld dat er geen baby maar een ander soort wezen in haar groeit.
Vond die verbaasdheid inderdaad ook raar. Maar zie wel vaker de redenatie dat als de tweede zwangerschap heel anders voelt dan de eerste, dat het dan automatisch het tegenovergestelde geslacht is van de eerste. Zo’n onzin…
Haha, precies dit. Ik begrijp dit dus ook nooit. Ik snap dat je misschien ergens een klein voorgevoel kunt hebben, maar het blijft inderdaad toch gewoon 50/50? Dat je dan ZO verbaasd kan zijn vind ik mega raar.
Ik volg haar niet trouwens, maar vind haar/haar leven echt enorm saai overkomen in die vlog. Niet iemand waarvan ik denk, daar ga ik nog iets van kijken haha.
En hoe ze in de vlog later zit te vertellen hoe verbaasd ze is en dat ze echt er van overtuigd was dat het een jongen was en dat ze het zo zo zo… leuk vindt! Right. Met gezicht alsof ze haar net verteld hebben dat de wereld morgen vergaat.
Ik heb voor novartis gewerkt en je hebt 100% gelijk
Hahaha, ik ben na ‘de onthulling’ direct gekapt. Ergens baal ik altijd dat ik dan toch zwicht om het te kijken, want nu denkt Youtube dat ik video’s van haar leuk vind
Uit de reactie van haar man bleek wel dat hij duidelijk een voorkeur had. Of anders is het een hele rare manier van reageren.
Ik vind Kim in haar vlogs op 1 of andere manier heel vervelend praten. Zo enorm staccato of met een raar accentje. In ieder geval altijd alsof ze een spreekbeurt ofzo geeft in de camera, niet echt spontaan.
Sarah heeft een vlog van haar kraamweek online. Iemand al gekeken? Ik zou vanavond kijken, maar het voelt precies toch gek om mee te kijken naar de eerste week met haar dochtertje terwijl het medisch vrij ingrijpend moet geweest zijn.
Ik zit hem nu te kijken. Zo zielig voor dat kleine meisje!
Verder kan ik me uberhaupt niet voorstellen dat je dit allemaal gaat filmen, laat staan delen.
Wow, mag je daar meer over vertellen? Ik ben superbenieuwd hoe er binnen zo’n bedrijf gekeken wordt naar de kritiek op die prijsstelling.
Ik weet niet de details, ik werkte op de logistiek afdeling, maar precies zoals jij het omschijft herken ik wel. Ze betalen ook superslecht Verder weet ik eigenlijk ook niets…
HAHA dat account! Ik kende wel @garnalo en @schoudertassie enz. Maar love riarookworst
Wil en tien gaan een eigen show maken. Ik weet oprecht niet wat ik ervan moet denken. Het is online, maar je moet er wel kaartjes voor kopen…
Ja dat zeggen ze er dus niet bij. Een live show, vanmorgen bedacht en het format uitgeschreven.
Live tiktoks maken misschien
Het wordt “bruisend”. Ik voorspel een soort slap aftreksel van toren C, maar dan voor mama’s.