Mommybloggerstopic #4

Handig, hoe kan je dat doen?

1 like

Ze had beter die sponfoto’s niet kunnen maken en die tijd kunnen besteden aan het kopen van een taart.

2 likes

Rukkers? Hahahaha, hoop heel hard dat ze in de war is met rakkers…

9 likes

Doet me denken aan toen ik geen idee had wat het betekende en mijn vader ‘ouwe rukker’ noemde op mijn zevende verjaardag (met een heleboel visite erbij).

85 likes

Hahahahaha hardop om gelachen

1 like
3 likes

Hahaha nu je het zegt. Ik zie die Vakervrolijk echt OVERAL poeslief reageren. En ja het werkt want ik heb haar pagina wel eens bekeken daardoor :joy:

2 likes

Is het wat?

Eerlijk ze houdt wel goed vol want ik herinner me haar nog uit het echte blog tijdperk, toen deed ze dat ook al haha

2 likes

als je op reply klikt niet? sorry dat zei ik er niet bij

Ze is geen mommy. Ik herinner me vooral heel veel kleur, wel leuk. Maar haar persoonlijkheid spreekt me niet zo aan… ik begrijp echt niks van dat kontenlikken.

1 like

Volgens mij heeft ze d’r hbo opleiding gewoon afgemaakt als ik me niet vergis

Ik vraag me dus vooral af hoe Michelle Bollen aan die insta perfect foto’s komt als ze d’r kids naar school brengt. Alsof er ergens een professionele fotograaf in de bosjes ligt te loeren.

15 likes

https://www.forumfeminarum.nl/faq

edit: überhaupt berichten quoten is trouwens niet altijd noodzakelijk. Als je op één iemand wil reageren klik je gewoon op antwoorden en typ je je bericht. Dit forum werkt zo handig dat als je het originele bericht wilt lezen je heel makkelijk de reactie kan openen. Wil je tegelijk op meerdere mensen reageren kun je gewoon @ en dan de naam van die persoon typen. Quoten is eigenlijk alleen handig als je een klein stuk van iemands post wil highlighten zeg maar. We kunnen allemaal lezen dus het is gewoon begrijpelijk en te volgen als er niet continue gequote wordt. En nogmaals, als je ff niet meer weet waarover het gaat kun je door de antwoord-mogelijkheid makkelijk het bericht lezen waarop gereageerd wordt dus quoten is niet nodig. :blush:

Dat waren mijn two cents :joy:

3 likes

Aah klopt, foutje van mij.

Weten jullie leuke mommy bloggers/influencers met kinderen die naar de basisschool gaan? Ik zit echt te veel in een baby/peuter-bubbel :see_no_evil:

Ik vind maandagdaandag leuk, maar 2 van haar kinderen zijn wel echt ouder. En meer voor mama’s vind ik ook leuk.

Volgens mij gaan de kinderen van JamieLi naar de basisschool?

Mila van Kim van Alboe gaat nu (al ben ik net unsubbed maar heb dan ook geen kinderen) en Lola van Nathalie Vijfhuizen gaat in Engeland

Ze heeft wel een HBO opleiding afgerond. Communicatie om precies te zijn. Staat op haar blog.