Mommybloggerstopic #4

lekker alle gendercliches op een rijtje :upside_down_face:

3 likes

Mijn ogen bloeden

Gaan ze weer verhuizen? Die testen brengen goed geld in het laadje. Oh wacht ze verdiende er niets aan. :confused:

1 like

Verhuizen is deel van hun verdienmodel. Huis met achterstallig onderhoud kopen, het ontwerp maken en alles tot in de laatste plint laten doen, wanstaltige stijlelementen die niet passen bij het type huis in plaatsen, weer verkopen met forse winst (sleep je in hun prijsklasse toch makkelijk 200.000 euro per huis op mee) en door.

Of zoals ze het zelf zegt: het kriebelt, we vinden het leuk, we ā€˜investeren’.

8 likes

Wat voor stom filmpje maakt Darcy nu weer? Met die kids. Ze doet van die onnadenkende challenges. Vind het gewoon echt sneu.

3 likes

Echt een topvlog van Annic vandaag. #eindaugustus

6 likes

Misschien mega zuur! Maar wat is er leuk Ana je zelf niks doet.

1 like

Sinds ik hier ooit las dat Kim van Alboe heel geacteerd filmt kan ik het niet meer niet zien, eeeeen nog een unfollow :see_no_evil:

1 like

Ja klopt! Volgens mij hadden ze nog wel veel van Mila maar het zijn sowieso wel koopgrage mensen geloof ik. Ik begon haar te volgen tijdens de zwangerschap van Mila maar ik voel t nu niet echt meer. Maar dat is eigenlijk bij elke youtuber, als ze een bepaald bereik hebben dan wordt t zo massaal ofzo?

1 like

En vooral ook alles middels spon opknappen… draait ze bijna dubbele winst ook nog

1 like

Die keuken was ook niet om aan te zien.

2 likes

Ze hadden ā€˜em toch pas veranderd in blauw, toen ze het huis net hadden gekocht? Is ze er nu alweer op uitgekeken? Of zat ze verlegen om vlogonderwerpen?

1 like

Ik ging nav deze post even op haar insta kijken. Maar die Kae houdt zich ook niet aan de sponregels he?

Een post van dat kind met h&m kids is een ad, want Jamie Li heeft hem ook maar dan wel vermeld. En zag ook al de westwing spon/ad zonder vermelding. Vind dat meteen een afknapper :neutral_face:

3 likes

Geld

Kim vond ik echt leuk tijdens haar vorige zwangerschap maar M. wordt tegenwoordig echt zo veel ingezet voor samenwerkingen, zo zonde.
En inderdaad, dat geacteerd filmen en zo heel ā€˜staccato’ of met een raar accentje praten. De enige reden waarom ik kijk, is omdat ze maar paar weken scheelt met mij qua zwangerschap, maar eigenlijk vind ik er niet zoveel meer aan qua vlogs.

1 like

Ik volg Kae verder niet hoor en bij iemand als haar zou ik er standaard vanuit gaan dat het spon/samenwerking is maar nu je het zegt… het kan wel verraderlijk zijn. Volgens mij had Lois Kruidenier van de week ook iets over H&M, met swipe up, maar zonder vermelding van samenwerking oid en bij haar trap ik er dan wel in. Terwijl ik nog wel dacht ā€œjij was toch niet meer van de fast fashion (noem je de tegenhanger van slow fashion zo?) a la Zara etc?ā€

Edit: wellicht was het pakje dat ze noemde van de Conscious lijn.

1 like

Dat is wel zo. Ze is een lopend dollarteken!

Maar botercrĆØme zit toch vaak onder fondant of marsepein :yum:

Minstens zo vies :sob:

11 likes

https://www.reddit.com/r/FondantHate

Hier staan ook echt belachelijke creaties op

4 likes