Mommybloggerstopic #4

Dat pakje was idd van conscious lijn! (Ging over dat roze babypkje toch?)

1 like

Hmm ik ken haar niet, maar vind het wel heel toevallig dan, al die mommy’s met h&m kinderkleding. Perfecte timing voor h&m, want de vakantie is voorbij/change of season, voor wat sluikreclame.

Het viel me bij Kae dus vooral door die westwing swipe up, waar geen vermelding bij stond, terwijl jamie li wel #partner ofzo had staan?

1 like

Ik blijf zwangere vloggers die beweren het kopen van zwangerschapskleding zonde te vinden bijzonder vinden. Want dat kan je nooit meer aan? Terwijl ze normaal ook kleren niet langer dan x maanden dragen.

14 likes

Volgens mij is conscious alsnog fast fashion, gewoon een marketing truc van H&M.

13 likes

Ik denk dat ze gewoon trots is op zichzelf/haar lichaam en dat graag wil laten zien. Ja, prima toch?

2 likes

Dat kan je in principe over vrijwel alles wat mensen delen op social media zeggen toch.

1 like

Ik deel deze mening met je !

haha sorry ik vind dit echt een zure reactie. Laat haar toch lekker blij zijn met haar lichaam. Dat jij zelf niet iets wil delen over je lichaam is helemaal jouw keus, maar vind het zo stom om mensen te shamen omdat ze iets over hun uiterlijk op social media laten zien.

9 likes

Ben het wel met @Qwerty123 eens.
Sommige mensen delen echt teveel bullshit imo en dit is er 1 van.

16 likes

Oh nee, Kim van Alboe haar Google is weer eens stuk. Ze zoekt een lunchbox met vakjes voor M.ila.
Wie O wie kan die arme meid helpen??

12 likes

Omdat er geen over the top taart is? Wat een kulreden. Alle visite afgezegd omdat je zelf te lui (sorry) bent om een bakker binnen te stappen. Vond Delia een leuke vrouw, maar ze daalt flink in aanzien op deze manier

29 likes

Hahahahahhaahahaha wat?!?!

2 likes

Wtf… En als het argument is ‘het is zondag, bakkers zijn dicht’ oid, ga dan lekker naar de supermarkt voor een pak roze koeken? Is je visite vast ook tevree mee. Man man man…

8 likes

Volgens mij postte het al op zaterdag dus tijd genoeg lijkt me zo. Ach en anders haal je een ijstaart, bak je in 20 minuten cupcakes, versier je cakejes of whatever. :woman_facepalming:t3:

4 likes

Echt ongelofelijk. Loop een willekeurig supermarkt naar binnen en koop een slagroomtaart van 5 euro en knal er war versiering op. Klaar. Niemand hoeft het op te eten, maar het beloofde feest kan wel doorgaan.

10 likes

Maar onee, dan matcht ie niet met het interieur🤣

4 likes

Dan koopt ze een mokka slagroomtaart past het bij haar beige interieur :woman_shrugging: (Of is zij niet van het beige interieur? Haha ).

14 likes

Waar zegt ze dit? Ik kan het niet terugvinden op haar insta vgm

2 likes

Hallo juist bij ons is dat een eerste levensbehoefte. Verse vlaai all day everyday

7 likes

Is al langer dan 24 uur geleden

3 likes