Mommybloggerstopic #4

Kijk naar de laatste vlog van Esmee Noëlle. Heb het wel met haar te doen, zij en haar ex zijn volgens mij echt niet leuk uit elkaar gegaan. Lijkt me ook heftig met zo’n kleintje ook, je blijft daardoor ook aan elkaar verbonden…

4 likes

Ja, vind het ook heel dapper hoe ze benoemt dat ze zo’n verdriet heeft.

3 likes

Ik ben niet zo’n fan van Esmee, ik vind haar een beetje saai/suffig ofzo? Kan ook aan het editen van de vlog liggen, maar voor mijn gevoel praat ze steeds zo lang achter elkaar over niets.

In other news… Hebben jullie de nieuwe vlog van Marlieke Koks gezien? Haha ik zag die titel en ik dacht al, goh het zal toch niet :joy:de baby is toch een jongen blijkt uit de 20-weken echo. Komt toch vaker voor dan je denkt.

5 likes

Wel leuk voor ze, zij wilde liever een jongetje dan een meisje.

Godddddd wat is Wouter tenenkrommend IRRITANT

12 likes

Vind ik ook. Waar hij eerst wat afstand hield in de vlogs en zelfs liever niet in beeld wilde maakt hij er nu echt de grote Wouter-show van.

15 likes

Echt precies het type mannetje waar ik kokhals neigingen van krijg ja. Vind hem ook compleet onaantrekkelijk door zijn hele vibe, hij straalt echt uit dat hij zichzelf enorm geweldig vind.

28 likes

Precies dit

1 like

Die bedoelde ik in elk geval wel, ik denk @Banananana ook toch?

1 like

Maar ook sowieso hoe ze het uitspreken. ‘We willen onze dochter eigenlijk Aimee noemen maar die spelling vinden we te gewoontjes’

2 likes

Ohja ik kan hem ook écht niet hebben.

Ze zei ook iets over een boek dat ze las dat dat óók ging over het hebben van een relatie met een narcistisch persoon. Ze zegt er niet veel over, maar tussen de lijntjes door toch wel wat. Op basis van haar vlogs denk ik ook dat hij al een ander heeft. Echt klote zou dat zijn voor haar…

1 like

Stel je ook voor dat je kind een gewone naam heeft, wat een nachtmerrie.

Mijn zoon heet Thjęnck maar je spreekt het uit als Henk, dat laatste vonden we te gewoontjes gespeld!

60 likes

Nouja, toen ik de naam voor het eerst las, dacht ik dat je het uit moest spreken als Iemee. Dan snap ik de spelling opzich wel. Maar deze wijze met hun uitspraak zorgt voor error :grin:

1 like

Geen mommyblogger, maar wel een relevant pareltje; het ongeboren zoontje van Samantha de Jong ( Barbie) gaat
Djemino heten.

30 likes

Ze zegt inderdaad Aimeej.

1 like

Ja, zoals die laatste!

ik denk dat ze in de war zijn met de losse letter I die word uitgesproken als ai.
Maar een i met letters erachter word gewoon ih, als in het woord impossible

Wie is ivvj toch! Ik zie dat vaker maar geen idee :flushed:

2 likes

Wat irritant voor haar later. Ze moet dan overal mensen verbeteren omdat uitspraak en spelling niet overeenkomen.

1 like