Mommybloggerstopic #4

Wil er verder niet mee zeggen dat het dan ineens zielig is hoor, ook als je niet snapt hoe het werkt is inderdaad jouw verantwoordelijkheid om dat wel goed uit te zoeken.

2 likes

Ze snapt het niet. Ik heb de publicaties opgezocht in Pubmed van het onderzoek waar ze naar refereert. Geen van de artikelen gaat over zwanger worden. Het gaat allemaal over de gezondheid van de kinderen, tijdens en na de zwangerschap en welke factoren invloed hebben op de gezondheid. Spoiler: De maan of WiFi wordt ook ergens genoemd.

56 likes

Hahahahahaahhahaahahahahahahahaha. Nee dit is wel heel erg!

Mijn reactie was niet bedoelt als kritiek richting jou! Sorry als dit wel zo overkwam. Ik ben ook wel benieuwd of dit een gebrek is aan kennis en vaardigheden of pure oplichting.

2 likes

Ik denk ook dat ze dit echt gelooft, en dat ze daarom nooit met een reactie zou zijn gekomen als “sorry het was verkeerd” in wat voor vorm dan ook. Ik ben al verbaasd dat ze gestopt zijn met de verkoop onder het mom van een mismatch (wat de mismatch dan ook geweest mag zijn want DIE UITLEG MIST NOG STEEDS).

4 likes

Ben het met je eens hoor, maar ik denk dus dat dit een categorietje Flat Earthers, klimaatontkenners etc is. Er is bewijs voor, maar er is ook altijd bewijs tegen en als je niet in de minste zin snapt waar bewijs aan moet voldoen voordat het bewijs is kan je het niet van elkaar scheiden. Er zijn mensen die haar uitleggen dat het niet werkt, maar je compagnon, zelf verpleegkundige, legt je uit dat het wel werkt en je hebt zelf toch echt een rondrennend peutertje. Dan is 1+1=2. Zoiets.

10 likes

Zag net dat Chanel via instastorie ook is gevraagd erop te reageren. Ben benieuwd naar haar antwoord!

5 likes

Dat is inderdaad het vreemde, veel mensen hebben haar gewaarschuwd en omdat dat blijkbaar niet in haar bubbel past zijn deze mensen leugenaars en bedreigen ze haar?! Ik vraag mij echt af hoe haar wereld beeld dan is.
Als ik iets met mijn bedrijf verkoop en ik geloof er in, maar ik krijg onderbouwende berichten waarom ik het niet moet doen dan zou ik dat eerst uit zoeken en in gesprek gaan met de mensen die dat sturen.

Ik kan er gewoon echt niet bij dat zij handelt door een advocaat op deze mensen af te sturen want het klopt niet met haar waarheid. En nu ook alles naar het forum wijzen en zeggen dat er over haar word gelogen. Hoe hard geloof je dan in je eigen gelijk? Of doe je dan gewoon alsof je gek bent?
Echt zo veel vragen!

10 likes

En dan had ze gewoon aangifte bij de politie kunnen doen. (En ook moeten doen) Dat had mascha toen ook een keer gedaan.

3 likes

Ja, maar er zijn zoveel mensen die in kwakzalverij geloven, en een deel daarvan kun je dingen uitleggen totdat je een ons weegt, het zal niet binnenkomen. En soms kan het geen kwaad, soms wordt het schrijnend, en hier heeft het flink gebotst.

Ja, wat grace en shaaar zeggen inderdaad dus.

2 likes

Hoe zit het nou precies met die brieven van de advocaat: kregen forummers een brief, medisch professionals of hoezithet?

1 like

Mehh ik baal want mijn verloskundige (die ik wel hoog heb zitten) heeft Annics bericht geliked…

Verder komt er slechts één woord in me op na het lezen van Calimero’s ~ uhh Annics ~ toespraak: typisch.

10 likes

Is hierboven al paar keer aangegeven. Artsen en andere medici hebben van dhr de vries een dreigbrief ontvangen over laster en smaad en het mislopen van inkomsten door hun commentaar op Annic. Specifiek alleen de medici. Zij moesten al hun berichten verwijderen anders zouden er sancties volgen.

15 likes

1437 likes

12 likes

Als er iemand nooit een blad voor de mond neemt is het Chanel, hiephoi! Love her. Ben echt benieuwd wat ze zegt.

Edit: meh reactie valt me een beetje tegen.

3 likes

Ja klopt! Vind haar belichting van beide kanten van het verhaal in de stories wel erg goed.

1 like

1560, blijft flink stijgen

2 likes

Vooral n=ik als argument.

Ook die inschatting van wanneer haar vader zou overlijden. Het is niet meer dan dat, alsof artsen niet weten hoe een situatie in 1x om kan slaan of juist langer duren dan verwacht. Het staat niet in steen gebeiteld. Maar als je dat gebruikt om alternatieve wijzen goed te praten, heb je de geneeskunde ook niet begrepen.

Ja ik ben nu weer blij🥳 ik vind haar echt een van de leukste instagrammers.

3 likes

net voor het eerst elise joanne op bewegend beeld gezien (vlog) en ik vind haar zo anders klinken en overkomen dan op fotos haha
ik heb ook gewoon nooit eerder wat van haar gezien terwijl ik haar al jaaaaaren volg